Először is...ne kérdezd hogy miért karácsonyi, met nem tudom😂
Réka szemszögéből*
- Sziaaaa! Hogy vagy drágám? - mentem oda hozzá mosolyogva és próbáltam nem nevetni azon amit az imént Ella írt nekem...
- Szia ! Furi vagy...mit szeretnél? -kérdezte Alekosz kíváncsian.
- Szeretsz ? - Kérdeztem őszintén majd néztem rá kutyastemekkel...
- Mi ?! -lepődött meg hírtelen , majd a szemembe nézett.
- Szeretsz ? - kèrdeztem újból majd átöleltem őt.
- Igen ! De miért kérdezed meg .Nem egyértelmű? - kérdezte kissé zavartan.
- Hmmm igent mondtál...és ma mindenre azt fogsz! - nevettem gonoszan.
- Tessék?- lepődött meg.
- Kitaláltam hogy 1 napon keresztül te mindent megteszek nekem !- nevettem
- Jó...és ez nekem miért jó? - kerdezte
- Nincs más választásod !- pusziltam meg .
- Szeretlek !- mondta . - Egyébként a karácsonyi vacsora ellenére ezt pont ma ? - ölelt át .
- Igen , igen !- nevettem .
- Hát jó ...amit kívánsz ...
- Vegyél fel valami szépet !- mondtam nevetve .
Persze , amúgyis most indultam öltözni mielőtt kezdődik a vacsi-
- Ohhh...nem nem ! Nem a saját ruhadat kell felvenni . Bármilyen jelmezt cafy akármit de nem lehet rendes ünnepi ruhád .
- Jajj nemár !
- Mi az ? Csak nem félsz Enikő reakciójától?
- Nem...de...nemár ! Jó ...értettem. Na adj úgy 10 percet és kitalálok valamit .
- Nagyszerű! És ne felejets el csinálni nekem teát . Meg a levest keverd meg utána ! Fáj mindenem , inkább pihenek a kanapén ! Jah és takarj be meg adj egy puszit !- soroltam elégedtetten .
- Igenis ! - mondta
Tényleg jól esett pihenni , mert már majdnem összeeestem . Ráadás még ez a nagy felhajtás karacsonyra! De kedves akartam lenni ! Meghívtam az egész stábot vacsorázni hozzánk! Uhmm...utólag? Lehet rossz ötlet volt ... Ismétlem...kedves akartam lenni !...
- Na ez jó lesz ? - jött ki hírtelen Alekosz a nappaliba.
- Mi a jó ég van rajtad ? Az ...az az én ruhám ?! - kérdeztem nevetve
- Tessék ! Mond hogy nem kreatív !- mondta nevetve .
-Elfogadom! Ebben leszel ma . Neked még jobban is áll .- nevettem .
- Leves megfőtt. Tea , takaró, jó pihenést !- puszilta meg a fejemet. - Mi volt még?
- Mici és Venci meg a gyerekek kéne nekik valami pezsgő vagy üdítő is...hoznál légyszíves?- néztem rá kutyaszemekkel.
- Ebben ? Sokba fog ez nekem fájni , de legyen...és ha lecsuknak , gyere értem!
- Majd még eldöltöm...
Kösziii!- mondtam nevetve.***
- Tessék ! De ne tudd meg hogy nézett rám a Marika néni az Aldiban !
- Köszönöm! Na most szépen építs nekem házat!
YOU ARE READING
- ÉLET A VERSENY UTÁN Ázsia-Expressz 4.évad A JÖVŐ
AdventureÁzsia-Expressz 4.évad A JÖVŐ