Halloween a gameplay csatornán

19 5 82
                                    

* Az Ázsia eszpressz után nemsokkal , itt meg nincsenek együtt *

-HOLAAA !😊👋🏻 Nem , nem te cukorfalat ! Jajj ne nyalogass már ! Jah ez Liviék kutyája , nálunk van ő is !
Oh yeah , Sziasztok! A nevem , mi a nevem ?! Ja igen ....tök mindegy nem érdekes , csak kicsit gyorsan veszem fel a vidit .
Hi ! Ebben a videóban...mit csinálunk , mi a neve? Jah de ezt mar kérdeztem...pont azt játszunk! Valami játék , Zozo meg Nina ismeri és nem . Fogalmam sincs miről van szó, de magamat ismerete lényegtelen mert én a sims4ben is falnak megyek! Ti azt meg nem tudjátok de elképesztően béna vagyok ...mindenhez !
És itt vannak velem a barátaim.
Akkor kezdjük is ! - zavartam le "gyorsan" az introt .

- Sziasztooook!- köszöntek

-Hogy kell bekapcsolni ? - kérdeztem, mire Adam felém hajolva valahogy beindititta a játékot, én meg inkább őt néztem mint a kepernyőt.

- Khmm khmm ...- lökött meg óvatosan Réka .

- I-igen ...? JAJJJ videózunk , má-mármint...nyílván meg semmi gáz ... csak na akkor kezdjük már el !

Szóval én ültem az asztalnál, mivel ha már az én csatim...többiek meg egyelőre körèm gyülve nézték és reagáltak , aztán úgy volt hogy majd váltjuk egymást. Nina és Zozo összenéztek , igyekezték nem elröhögni magukat . Én nekem fogalmam sem volt róla mit játszunk, ők viszont tudták . Én valami én kicsi pónim világú játékra számítottam...meglepődtem mikor az képernyő fekete és szürke volt ...cseppet sem barátságos hangokkal kísérve ...

- Elromlott?!- kérdeztem nevetve .
- Ez...a játék !- mondta Zozo

- De hát ez ... fekete és ilyen fura cuccok vannak egy szobába meg ilyen kamera ...mi ez , egyáltalán mit kezdjek ezzel? - kérdeztem

- Nem túl barátságos!- nyögte be Alekosz

- Vettem észre ... mi folyik itt?!- mondtam.

- Miért vagy ebben a szobában?- kérdezte Nina

-Én ...én fogalmam sincs , hogy mit keresek itt ! Enyhén szólva halvány lila gőzöm nincs róla mit csinálok, hogy kell ezt játszani ...b+ falnak mentem ! NYUGI EZT KIVÁGOM! Mármint nem én hanem ez a karakter vagy én nem is tudom .
Hát nem mozog ez rendesen de még sötét is van erre ...MIT AKARTAM?! Valamit le kell nyomni de nem találom! HELP!
Szerintem a legnehezebb játékot adták nekem...

-Még el sem indultál! - mondta Livi

- HÁT EPP EZAZ NEM TALÁLOM AZT AZ IZÉT AMI... HOGY A .... MÁR MEGINT KILÉPETT EZ A SZAR mármint izé ...szép kis...játék! NYUGI KIVÁGOM! Fuuuu le fogja tiltani a YouTube!
Livi: Édes istenem ...
Zozo: Hosszú este lesz !
Stella: Egyszerre sír és röhög mint egy pszichopata*
Adam : Említetted , hogy az infó nem az erősséged ...
Stella: Az nem ...kifejezés!
Stella: Pontosabban én fogalmam sincs hol vagyok , a játék hozott ide én meg követtem ...
- Kissé ijesztő ...- mondta Adam.
- Unalmas...- mondtam
- Nem tom , para ez grafika - mondta Alekosz
- Ugyan ez nem is ijeszt-AHHHH TE JÓ ISTEN! - sikítottam hírtelen, amikor egy fura valami villantott a képernyőn. Azonnal leestem a székemről, akkorát ugrottam hírtelen . Azt nem említettem, hogy Bruno tanácsára lekapcsoltam a villanyt a szobában...

- Stella? Mit keresel az asztal alatt ?!- kérdezte nevetve Réka

- Ez uncsi játék, mi?- gúnyolódott Bruno .- Te szent isten mi ez?! kiáltott fel hírtelen ő is , majd nem felboritva valamit , de nem láttam mit .

- Na mi van , féltek ?- nevetett Réka

- Én bírom, szerintem vicces , főleg Stella reakcióját nézve !- mondta Livi

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 28, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

- ÉLET A VERSENY UTÁN Ázsia-Expressz 4.évad A JÖVŐDonde viven las historias. Descúbrelo ahora