Adam :
- Ráérsz ?- írtam
- Nyílván, tesó !- írta vissza Livi , majd hívni kezdtem.
- Szia Adi! Hogy vagy , milyen a tengerparton? - köszönt a húgom.
- Szia Livi...hát valakinek biztos jó , nekem kevésbé! - mondtam féltékenyenen és unottan .
- Naaaa , mert most miért ? - érdeklődött.
- Hát...hol is kezdjem...- sóhajtottam
- Mondjuk az elején?!- kérdezte
-Úgy érzem hogy teljesen kihagytak .
- Mi ?! Kicsodák? Mivan ? Lemaradtam !
- Szóval...Stella egész sok mindent eltitkolt idáig ...nem is akármit . Kiderült hogy van egy olasz nagyija, ezért vagyunk most itt ... de nem is ez a baj ...
- Várj...mi?!
- Ahogy mondom ! Ennek tetejébe , még ott van Luca! Stella gyerekkori barátja, együtt nőttek fel ... persze , inkább csak ezt mondták . Valójában nekem inkább úgy tűnik hogy ...
Livi némán ült. Teljesen lesokkolódott a halottakon .
-Nem mutatjatom ki , mert nem akarom bántani Stellát . És a családját sem ...Deeee ... azt hiszem, ...lehet ..., hogy egy kicsit...féltékeny vagyok mert úgy érzem el akarják venni tőlem!
-Jajj ugyan biztos hogy nem erről van szó csak...
- Ó , ha látnád , hogy néznek egymásra! Ragyog a szemük , beszélgetnek a saját nyelvükön , Stella meg teljesen elfelejtette , hogy ott vagyok ...
- Évek óta nem járt otthon , azt mondtad . Nem hiszem , hogy ...csak túl gondolod ! Hiányzik neki a hely ... meg mindenki .
- Bárcsak ennyi lenne az egész !
- Apropó Stella! Ő most hol van ?
- Lucaval...a tengerparton. Mondom , hogy nem számítok már neki ! Stella simán elcserélt engem másra ! De nem ... nem tehettem azt , hogy... Nem tudtam megállítani. Megértem , hogy most haza ért jó hosszú év után, csak azt ígérte, hogy együtt..., ő megmutatja hol nőtt fel én meg felfedezek egy új országot! De... ehelyett mégsem ez lett ! ... Itt ülök a sötétben egy parkban , nem tudom merre kéne mennem , elhagytam Stellát, sötét van és megbámulnak amiért magyarul kiabalok a tabletbe...
- Oh ...nem is tudok mit mondani . Remélem minden megoldódik ! Majd hívj fel !
- Mindenképpen! ... De jó , mindjárt le is merül...
- Sziaaaa!
- Szia húgom !
Part 1 .
Folytatas legközelebb.....
YOU ARE READING
- ÉLET A VERSENY UTÁN Ázsia-Expressz 4.évad A JÖVŐ
AdventureÁzsia-Expressz 4.évad A JÖVŐ