6

10.3K 210 55
                                    

Yıldıza basmayı unutmayın♡
______________________________

Gökhan'la konuşmamızın üstünden neredeyse beş gün geçmişti. Ne mahallede, ne de camide görmemiştim. Evet yine gittim ama bu sefer dışardan izledim. Zaten kimse de onu görmemişti. Ne olduğunu merak ediyordum. İki yıldır platonik olduğum bir insandı kendisi. İlginin farkında hiçbir zaman olmamıştı. Çünkü, ona hiç yaklaşmamıştım.

Ben ona göre ev sahibinin kızıydım. Kendisi kiracımızdı. Babamla her zaman araları iyi olmuştu ama bana gelince suratıma bile bakmaz 'Hayırlı günler Gökçe Hanım' der arkasını dönüp giderdi. Böyle de imanlıydı işte.

Engellememin sebebi beni merak edip etmeyeceğiydi. Belli ki burda tek merak eden bendim. Hem evine gelmeyip, camiye gitmemesi hem de ortalıkta gözükmemesi mahallelinin dikkatini çekmişti. Babam defalarca kez aramıştı ama ulaşılamıyordu.
Ben ise ne arama ne de yazma cüretinde bulunmamıştım. Zaten arasam da açmayacaktı.

Akşam olduğunda sofrayı kurmaya başladım. Birazdan babam gelecek ve yemek yiyecektik. Masaya her şeyi yerleştirdiğim de oturup, babamın gelmesini bekledim. O sırada telefonumdan  videolar izleyip kafa dağıtmaya çalıştım. Telefonuma bildirim geldiğinde istek bir mesaj olduğunu fark ettim. Hesabına baktığımda kendisini tanımadığımı fark ettim. Mesaj kısmında sadece 'Gökçe' yazıyordu. Mesajlar kısmından geri çıktım.

Kapı zili çalınca kalkıp kapıyı açtım. Babam gelmişti. "Hoş geldin baba."diyip sarıldım.

"Hoş bulduk kızım, var mı şu keretadan haber?" Kereta dediği Gökhan'dı.

"Yok baba, hadi sofra hazır."dedim.

Babam elini yüzünü yıkayıp, sofraya geldiğinde bende çorbaları koydum. Bu sırada telefonuma bildirimler gelmeye devam ediyordu. "Kızım kıs şunun sesini."dedi babam. Telefonumun sesini kısmak için elime aldım. Ne gelmiş diye de baktım. Aynı hesaptan mesajlar gelmeye devam ediyordu. Böyle bildirim geliyor muydu ya? Mesajlara baktım.

Ozandogan: Gökçe

Ozandogan: Gökhan ben

Ozandogan Yazmayacaktım ama babanın haberi olsun diye

Ozandogan: Arkadaşımdan yazıyorum

Ozandogan: Yani benimde var arkadaşım

Ozandogan: Neyse konumuz bu değil

Ozandogan: Ben arkadaşımın yanına geldim

Ozandogan: Telefonum yolda kırıldı

Ozandogan: Babanın telefon numarası yoktu

Ozandogan: Ekrem amcaya söylersin

Ozandogan: Sende merak etmemişsindir zaten

Ozandogan: Sadece baban için haber vereyim dedim

Çocuk gelmiş merak etmemişsindir diyor. Ben diyorum camiye kadar gittim o diyor merak etmemişsindir. Tabi canım. Cevap yazmayacaktım ama duramadım.

Gokceyim: Hesabımı nerden buldun?

Gokceyim: Tamam söylerim.

Ozandogan: Bulurum ben

Ozandogan: Çok sorgulama

Gokceyim: Ne zaman dönüyorsun?

Gokceyim: Babam soruyor ben değil

Yalan.

Ozandogan: Belli değil

Ozandogan: İşim var

Ozandogan: Sen babana söyle yeterli.

Gökçeyim: Tamam 👍🏻

Çocuk kafamda öyle bir kodlanmış ki sanki camiden başka işi olamazmış gibi. Acaba nereye gitmişti?

"Arkadaşının yanındaymış senin ki."dedim.

"Kim? Gökhan'mı?"diye sordu.

"Evet, arkadaşından yazmış."dedim.

"Artık nerelerde sürtüyorsa? Eski hayatına geri döndü kesin."

Eski hayatı mı?

___________________________________________

___________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

________________________________________

Geri dön geri dööön ne olur geri dööön

Eski hayatı derken?

Sizce nasıl bir hayat?

İmam Bayıldı// Texting +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin