15

9K 183 62
                                    

Ufak bir kiss sahnesi!!!

Keyifli okumalarr ♡
_______________________________________

"Açsana kızım kapıyı!"

O mesajın üzerine gerçekten gelmiş, tam on dakikadır kapının önündeydi. Ne düşünüp gelmişti bilmiyorum. Sonradan pişman olmasını istemezdim.

Hala kapı çalmaya devam ederken ilk başta nazikçe vurmuş, sonra kapıya olan darbeleri daha sesli olmaya başlamıştı. "Gideceğim bak." Kapıyı yavaşça açtım.

"Kızım hem gel diyorsun hem de açmıyorsun?"dedi önümde dikilerek.

"Birden gelmeni beklemiyordum."dedim. Elini belime koyup kendine yasladı. Artık nefesi nefesimde, gözleri dudaklarımdaydı. Nefesi bir tüy gibi yüzümü huylandırıyordu. Bu hissi sevmiştim. Bir an aklıma ona yazdığım edepsiz mesajlar gelmişti. O gün aslansam şuan yavru kediden farkım yoktu.

"Öp diyordun?"dedi fısıldayarak. Etkisi altına almıştı ilk dakikadan.

"Evet demiştim."dedim. Sesim resmen içeri kaçmıştı. Sol elimi boynuna, sağ elimi aramıza koydum. Yüzünü yüzüme daha çok yaklaştırdı. Öpsene be adam.

"Öpüyorum o zaman"

Dudakları ilk önce dudağımın kenarına dokundu. Elektrik çarpmış gibi hissetmiştim. Dudakları yerini biliyormuş gibi dudaklarımın üzerine kapandı. Yavaş yavaş öpmeye başladı. Diliyle dudaklarımı aralayıp içeri sızdı. Genzim yanıyormuş gibi oldu.

Elleri de rahat durmamış, belimi okşamaya başlamıştı. Gökhan, benim için tövbesini bozmuştu. Belki çok büyük günaha girmişti, belki de bilerek bu suçu benimle işlemişti.

Üst dudağımı dudaklarının arasına alıp emmeye başladı. Dudaklarının tadı o kadar güzeldi ki, sigarayla nane karışımı tadı vardı. Hayır acı değildi, aksine tatlıydı. Tadını çıkarmak istedim. Şimdiden anlamıştım ki bu dudakların bağımlısı olacaktım ve sürekli isteyecektim. Belki pişman olacak ve artık istemeyecekti. O yüzden şimdi tadını çıkarmam lazımdı.

Kapıyı ayağıyla arkadan kapatıp beni koltuğa ilerletti. Gökhan koltuğa oturdu. Ben ise Gökhan'ın kucağına yerleştim. İnce kumaşlardan tenime değen kalınlığı hissedebiliyordum. Dün hayalini kurduğum şey bugün altımdaydı.

Gökhan beni alan varmışcasına daha çok kendine çekti. Kendimi ona sürttüm. Dudakları hala dudaklarımı talan ediyordu. Ama benim aklım başka şeylere kayıyordu. Dudağımı ısırmasıyla ağzına bir inilti gönderdim. Birden geri çekildi. "Siktir!"dedi.

"Ne oldu?"diye sordum.

"Çok güzel inledin güzelim ama adımı tercih ederim."dedi.

"Öpüşürken nasıl adını inleyebilirim?"diye sordum.

"Şuan her şey olabilirmiş gibi geliyor bana. Senin yüzünden mantığım devre dışı kaldı."dedi. Gözleri kararmıştı.

"Neden?"

"Aklımı başımdan alıyorsun."dedi. Gülümseyip dudaklarına bir öpücük kondurdum.

"Geleceğini hiç düşünmedim."dedim.

"Sen beni hiç tanımıyorsun."dedi. Dudakları kenara kıvrıldı. Elleriyle belimi daha çok kavradı. Yavaşça kalçama doğru yol aldı. Yaklaştı, boynumu ısırdı. "Gökhan, ah!" Zevk ya da acıydı anlamamıştım ama o yaptığı için çok hoşuma gitmişti.

"Bir daha söyle."dedi. Tekrar aynı şekilde inledim. Isırdığı yerin üzerini diliyle talan etti. Sonra üzerine bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Nefesin nefesim oldu artık."dedi.

"Aynı günahın ortaklarıyız."dedim.

"Günah sayılamayacak kadar çok güzelsin. Bu sevap sayılmalı."dedi. Cümleleriyle de, hareketleriyle de aklımı başımdan alıyordu.

"Benim için tövbeni bozdun."

"Senin karşında tövbelerimin boynu eğiliyor."

______________________________________

Gökhan ben inandım hayatım.

Tam bir şey yaşanmasa da bir yere parmak bastım bence.

İmam Bayıldı// Texting +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin