18

8.9K 135 78
                                    

Sena Şener- Birden Geldin Aklıma
_____________________________________

Gökçe: Hadi bize gel, bekliyorum acil!

Gökhan'a mesajı atıp telefonumu yatağın üzerine fırlattım. Son kez aynada kendime baktım. Beyaz vücudumu saran kırmızı elbisem ve ellerimde dantelli eldivenlerim vardı. Hayır kötü düşünmeyin hemen!

Bugün Gökhan'ın doğum günüydü ve ona en güzel hediye benim olmam lazımdı. Siyah saçlarımı arkaya savurdum. Son kez kendime baktım ve salona geçtim. Ortam tam istediğim gibi olmuştu. Koltuğun önünde ki masaya baktım. Üstünde ki mumlar ve kadeh bardaklarımız, çerezler her şey tamdı. Pasta sevmezdi. Son kez her şeyi kontrol ettikten sonra kapının önünde bekledim.

Bu gece sadece şaraplarımız konuşacaktı.

Kapı çaldığında, açtım. Gökhan karşımda gri eşofmanı ve üstünde beyaz tişörtüyle duruyordu. Gözleri üzerimde dans etmeye başladı. Her zerremi inceledi. Gözleri koyulaşmıştı. "Hoş geldin."dedim. Sanki sesim onu transtan çıkarmış gibi silkelendi. İçeri girdi. "Hoş buldum, gerçekten hoş buldum. Güzelliğin..."devamını getiremedi. Gerçekten etkilenmişti. Bu iyi bir şeydi.

"Hadi içeri geçelim."dedim. Elini tutarak salona doğru geçtik. Parmaklarımın ucundan tutarak beni etrafımda döndürdü. Düşer gibi olduğumda belimden tuttu ve kendine yasladı. Burnunu boynuma değdirdi. Derin nefes aldı. Dudakları hafiften sürtüyordu, gıdıklanmıştım. "Gözlerim..."dedi. Sanki hangi kelimelerle nasıl cümleler kuracağını bilemiyor gibiydi.

"Ne olmuş gözlerine?"dedim fısıldayarak. Alnını alnıma yasladı. Nefesi nefesimdeydi. Yine ve yine. Her zaman etkileniyordum. "Gözlerimi senden alamıyorum. Dilim lal oldu, hislerimi nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum. Tüm kelimeler dipsiz kuyuya düşmüşte, bulamıyor gibiyim."dedi. Her kelimesinde dudağı dudağıma çarpmıştı.

"O zaman gözlerinle, kalbinle, ellerinle hissettir. Bırak kelimelerin yeri gizli kalsın. Birbirimize bakarak, dokunarak hissedelim her şeyi. Kelimeleri terk edelim. Çünkü, sen bana böyle bakarken benim kelimelere ihtiyacım olmuyor."dedim. Gözlerini kapattı. Elleri belimi daha çok kavradı. Daha çok kendine yasladı. Sanki içine saklamak istermiş gibi.

"Senin güzelliğin her şeyi anlatıyor Gökçe. Sen kelimelere eş değersin."dedi. Nefes alıp verdi. "Seni öpmek istiyorum." Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Yumuşak bir öpücük bırakıp geri çekildi. "Sanırım kendime geldim."dedi. "Beni dünyadan soyutlayanda, geri döndürende sensin."dedi. Gerçekten beni mest ediyordu.

"Sende öyle."dedim. Onu anlatabileceğim kelimelerim yoktu. Çünkü biz bu gece kelimeleri unutmuştuk.

Bu gece kelimeler dışında her şey konuşacaktı.

Gökhan'dan geri çekilip telefonuma uzanıp dans etmek için şarkı açtım. Kadehlerimize şarapları doldurup birini ona verdim. Elimden aldı. Şarkı başladı. Yerimde yavaşça sallanmaya başladım. Şarkıya eşlik etmeye başladım.

İmam Bayıldı// Texting +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin