Medya: Gökçe'nin giydiği kıyafet. (Bölüm sonuna da koyacağım.)
Güzel sevişmeler diliyorum.
Bölüm şarkısı size kalmış
_____________________________________Gökhan kapıyı açtığı gibi dudaklarına yapışmıştım. Fazla hızlı ve sert olduğunu dudaklarımın acımasından anlamıştım. Ayağıyla kapıyı kapattıktan sonra odasına doğru ilerledik. Odasının önüne geldiğimizde beni kapıya yasladı. Elleri her yerimde dolaşırken, dudakları boynumu talan ediyordu. Boynuma kendinden izler bırakıyordu. Önce ısırıyor, üzerini yalıyor ve sonra öpücük konduruyordu. Hızlıydı.
Odasına girdiğimizde elleri üzerimde ki siyah elbiseye gitti. Çıkardığında şaşkın bir yüz ifadesiyle karşılaştım. Tam da beklediğim bir tepkiydi. Bu gece ona itaat edecektim. Bu gece bana itaat edecekti. "Bu harika olmuş."dedi. Hayranlığını gizleyemiyordu. Gizlememeliydi.
"Bu gece emrinizdeyim efendim."dedim. Elleri belimi sardığında kendini bana bastırdı. Kabarıklığı ben burdayım dercesine kendini belli ediyordu yine. Gökhan'ın elleri kalçalarıma ilerleyip sıkmaya başladı. "Daha çok ben emrindeymişim gibi hissettim."dedi. Sırıttım. "Kim kimi yerse artık."dedim. Öyle olacaktı muhtemelen.
"Sana ilk emrim, beni öpmen."dedi. Ellerimi boynuna sarıp dudaklarının üzerini dudaklarımla örttüm. Üst dudağını emmeye başladım. Yumuşak dokusu bile delicesine kendimden geçirebilirdi. Dilimi dudaklarına bastırdığımda ağzını araladı. Dillerimiz buluştuğunda, daha sesli, daha sulu bir öpüşme oldu. Salyalarımın aktığını hissetmiştim. Gökhan geri çekildiğinde baş parmağıyla salyalarımı temizledi ve parmağını ağzımın içine yolladı. Davetini kabul ettiğimde parmağını emmeye başladım. İnlediğinde hoşuna gittiğini anladım.
Parmağını ağzımdan çektiğinde, beni dizlerimin üzerine çöktürdü. "Sana ikinci emrim, beni rahatlatman. Unutma her şey karşılıklıdır. Göster şimdi marifetini."dedi. Eşofmanı ve baksırını aşağı sıyırdığımda havada duran aleti yüzümle aynı hizadaydı. Sağ elim aletini kavradı. Yavaş yavaş okşamaya başladım. Ucunu ağzıma aldığımda elleri saçlarıma gitti. Ucunu emdiğimde kafasını geriye attı ve inledi. "Gözümün içine bak."dedim. Gözleri gözlerimden ayrılmamalıydı.
"Burada şuan emirleri ben veririm, yalamaya devam et."dedi. Emir verirken çok seksi göründüğünün farkında değildi. Bu fantezi belki çoğu kişinin hoşuna gitmezdi ama benim aşırı hoşuma gidiyordu.
Kocaman aletinin yarısını biraz daha ağzıma aldığımda, elimle ileri geri yaparken dilimle de talan ediyordum. "Immh..."diye sesler çıkarıyordum. Aletini ağzımdan çıkardığımda boydan boya yaladım. Ellerim hızlandı ve tekrar ağzıma aldım. Bu sefer boğazıma doğru yol aldı ve kendini bana ittirdi. Boğazımı zorlasada zevk veriyordu. Aşırı sulanmıştım. Öğürdüğümde kendini geri çekti ve bir iki saniye nefes aldıktan sonra tekrar aynısını yaptı. Gözlerim dolmuştu. Saçlarımı çeken eli gözlerimde ki yaşları sildi. "Ayağa kalk."dedi. Kalktım.
Beni yatakta kalçam ona denk gelecek şekilde domalttığında eteğimi ve iç çamaşırımı çıkardı. Kalçalarım gözünün önünde savunmasız kalmışlardı. Elleri kalçamı buldu ve sağ tarafıma sert bir tokat attı. "Ah Gökhan!"diye inledim. Çekmeceyi açılma sesi geldiğinde ne yapıyor diye bakmak istemiştim ama hemen geri dönüp kafamı yatağa bastırdı. "Kafanı kaldırma."dedi. "Bu da benim sana sürprizim."diye ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmam Bayıldı// Texting +18 (Tamamlandı)
Teen Fiction05: dil dile değmeden dil öğrenilmiyorsa benim sana dokunup dine girmem gerekmiyor mu ?