0.2

4 1 7
                                    

"Anne!" Diye bağırdı küçük kız. "Gitme, tek kalmaktan korkuyorum gitme." Dedi göz yaşları arasında giden annesine seslenirken. Koştu arkasından ama annesi çoktan gözden uzaklaşmıştı, annesini bulmak istiyordu. Caddeden caddeye atladı. Ne olursa olsun babası gibi gitsin istemiyordu. Babası ölmüştü, onu da kaybedemezdi. Belki ileride severdi küçük kızını. Diğer yola atladığı sırada arabadan gelen korna sesini son anda işitmişti.

Hızla uyandım. Rüyaydı. Gözlerim aniden ayağa kalkmamla gözlerim karardı ve kalktığım gibi tekrar sert zeminin üzerine düştüm. Gözlerimi tekrar yavaşça araladım. Neredeydin ben amına koyayım!
Sok yaşadıklarım tek tek gözümde canlanınca hemen etrafımı inceledim. Hassiktir! O adamlar beni kaçırıp bu karanlık odaya mı kapatmıştı. Hızla tekrar düştüğüm yerden kalkıp kapıya dogru koştum, kapıyı zorladım ama nafile kilitlemişlerdi. Hay amına! Benim klasrofobim vardı ve burda kilitli olmak beni endişelendirmeye başlamıştı.

Kapıya yumruklar attım fakat artık ellerim acıştığı için tekme atmaya başladım. Ne klişe sanki adam gelip kapıyı açıp beni içeri davet edecekti. Yaptığım çaba boşunaydı. "PİSLİK KÜÇÜK BULANIK UCUBELER! DEDEMDEN ALMAK İSTEDİKLERİNİZ VAR BENİMLE NE İŞİNİZ VAR AMINA KOYAYIM." "Bari biraz su verselerdi amk dilim damağım kurudu."
Bağırmasaydın
Ya sende bi git baslama yine amına!
Kırıcısın
Sende öyle
Derin bir nefes alıp umutla kapıya dogru koştuğum yere geri döndüm ve oturup duvara yaslandım. Elinde sonunda çıkaracaklardı beni. Sonsuza kadar burada tutmazlardı. Yani herhalde.

Gözlerimi zaten karanlık olan yerde zifiri karanlığa kapattım.

∆∆∆
'yazardan'

Adam elindeki dosyaları bırakıp ellerini başına koydu ve ovmaya başladı.
Zaten işler zorken bide şu kızın dedesi daha da zorlaştırıyordu ve adam onu öldürme isteğini geçirdi içinden.

İstese yapardı ama o adamdan alacağı bir intikam vardı ve intikamını onu öldürmekten ziyade, öldürmekten beter ederek alacaktı.

Kız aklına gelince masadan yardım alarak sandalyeyi geriye dogru ittirip ayağa kalktı. Çalışma odasından çıkıp merdivenlere yöneldi. Bu kızda bir zorluk çıkarırsa kendini tutmayacak gibi hissediyordu. Sinirle adımlarını merdivenlerin sonundaki odaya yönlendirdi.

İçeriye girdiğinde Alin hala uyuyordu. "Amına koyayım nasıl bir ilaç kullandınız kız hala kalkmamış" diye mırıldandı. Girdiği oda zemin katın bir aşağısındaydı ve soğuktu.

Yavaşça kıza doğru ilerledi, açıkta kalan bacakları ve kolları yutkunmasına neden olmuştu. Burası soğuktu ve Alin'in üzerinde şort ve kısa kollu uzun bir tişört vardı. Adımlarını hızlandırdı ve kızın üzerine doğru eğilip kollarına dokundu. Buz gibiydi.

Kızı kucağına alıp doğrulduktan sonra odadan çıkıp misafir odasına ilerlemeye başlamıştı. Zemin kata geldiğinde adımlarını misafir odasına yönlendirdi. Ev iki katlıydı fakat dışarıdan tek katlı gözüküyordu çünkü diğer kat zeminin altında kalıyordu.

Misafir Odasına girip yatağın üzerindeki yorganı kızın üzerine örtüp odadan çıktı. Kapıyı kilitlemeyi ihmal etmemişti.

∆∆∆

Gözümü yavaşça araladım. Sabahki rüyamı hâlâ hatırlıyordum. Gözlerimi yumup tekrar açtığımda etrafı inceledim. Yine karanlıktı ama aynı oda değildi. Diğerinin aksine, lüks ve gri beyaz ağırlıklı bir odaydı. Yattığım yataktan ayaklarımı uzandırıp yere indim.
Ve kapıya doğru ilerledim. Önce ışığı açtım. Loş sarı bir ışıktı, sonra kapıyı açmaya çalıştım fakat yine kilitliydi. Sinirlerim yine tepeme çıkmıştı. Yine kapıya tekme attım. "Sikicem şimdi hepinizi!" Diye bağırdım ve tekrar yatağa doğru ilerledim. Yatağın yanındaki komidinin üzerinde su, bardak ve ağrı kesici görmemle gözlerim parladı. Hızla ilerleyip sürahiyi elime aldım ve bardağa su doldurdum. Agrı kesiciden de bir tane alıp agzıma attım ve suyla birlikte yuttum. En azından baş ağrım dinerdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece Sen| (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin