★ giriş !!

8.2K 706 238
                                    

20112023

"geliyorum..geliyorum!" aceleyle kendisine seslenen kameraman arkadaşına koştu."ya tüm gününüz boş,bir dövme yapacağız aceleye getiriyorsunuz,bok gibi olsun da gör" hyunjin arkadaşına gülümsedi.

çekimlerin yapılacağı odaya koşarak lee minho girdi sonra,büyüleyiciydi her zaman ki gibi.arkasından da koşuşturan makyöz çıktı.lee minho rahat durmuyordu,aynı eskisi gibi.

"minho,şu sandalyeye oturur musun bir amına koyduğum?iki iş yapacağız şurda." ismini changbin olarak bildiğim arkadaş minho'ya 'kibar' tekliflerde bulunurken yanlarına yanaştı oda.makyöz çoktan pes edip köşeye geçmişti bile,jisung ise etmedi.

"minho" dedi sakin bir sesle.bir 'hah' sesi çıktı ondan da."han jisung,merhaba" baş salladıjh,işini yapıp stüdyoya gitmesi gerekiyordu."gömleğinin düğmelerini açabilir misin?" ikiletmeden açtı hemen.sandalyede bacakları iki yana açık,düğmeleride yarıya kadar iliklenmiş duruyordu.kamera arkasını çeken görevlilerin şuan kendilerini çektiğine eminlerdi.

elinde ki kağıdı boynu ile göğsü arasına koydu,izin hafifçe çıkmasını bekledi.kalıcı bir dövme yapmıyordu,ancak en az bir ay kadar bir süre çıkmazdı.elbette stüdyoya gelip sildirmek için özel bir istekte bulunmazsa.

iz çıktıktan sonra gerekli malzemeler ile dövmeyi yapmaya başladı.ancak lee minho durmuyordu,ofluyor,saçlarını karıştırıyor,dizini titretiyor.kısaca vücuduna bir dövme geçirilirken yapılmayacak hareketlerin tümünü yapıyor.

"minho,kalıcı olduğu için hata yapmamam gerekiyor.sabit kalabilir misin biraz?" minho gülümsedi."kucağımda olursan,sabit kalacağımdan emin olabilirsin jisung."

jisung kaşlarını kaldırdı bu iddialı cümleye.kıkırdadı."ortada oturulan bir kucak varsa lee minho,bu kucak bana aittir." dövmenin son dokunuşlarını yapıp jelin kapağını açtı."bunu en iyi senin bilmen gerekiyordu,yanılıyor muyum yoksa?" jeli göğsüne iyice yaydırdıktan sonra uzaklaştı.

"çekimden sonra sildirmek istersen stüdyoma gelirsin,iyi günler." ardından arkadaşlarına başarılar dileyerek yavaşça çıktı şirketten.

&

giriş bölümü diye kısa tutuyorum biraz,hem kimler okuyacak merak ettim

texting - düz yazı ilerleyecek

ayrıca bu aralar sürekli fic atıp kaldırdığım için özür dilerim,öyle gerekti

slow down ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin