sınır : 100+ oy,130+ yorum
&
yaslandığı yerden gülümseyerek kameralara poz veren minho'yu izliyordu jisung.dün gece arkadaşlarıyla otururken konu piercing delimlerinden açılmıştı,ve minho ani bir karar ile helix deldirmeye karar vermişti.
bunun üzerine minho'nun çekimlerinden sonra stüdyoya geçmeyi planlamışlardı.tabii,kesinlikle minho'nun jisung'un çekimine gelmesi için uydurduğu bir yalan değildi bu.
minho yönetmenin pozlarına göre hareket etmeye devam ederken jisung büyülenmiş şekildeydi.gerçekten yeniden minho'ya kavuşabildiği için mutluydu,sadece bir şeylerin hala erken olduğunu düşündüğü için ağırdan alıyordu.
çekimleri biten minho odalardan birine geçerken jisung'da peşinden gitti.makyajını çıkartmaya başlayan minho kendisine gelen jisung'u görünce heyecanla konuştu."nasıldı?" jisung eline pamuklardan birini alıp minho'nun makyajını çıkarmasına yardımcı olurken konuştu,"çok güzelsin."
ani itiraf ile minho'nun kalbi hızlansa da,
belli etmemeye çalışarak sessiz kaldı.makyajını tamamen çıkarıp üstünü de değiştirdikten sonra,beraber çıkışa doğru yönelmişlerdi."Motorla geldim,sıkıntı olur mu?" minho heyecanlandı ve güldü,"başka seçenek mi var zaten?" jisung omuz silkti."yaratırız."
minho jisung ile motora binecek olmanın heyecanıyla sırıtmaya başlamıştı,üstelik çekimde ki bakışları,cümleleri öylesine etkilemişti ki onu,fena hissediyordu."gel sana bir film klişesi yaratayım" dedi jisung tek olan kaskı minho'ya uzatırken.gülerek kabul etti kaskı minho.
jisung önceden motora atlayıp çalıştırırken,oturması adına minho'ya baktı."kask ile yürümeyi düşünmüyorsun heralde?" minho farkına vardı o an."ay" nidasıyla hemen arkaya geçti ancak jisung'a temas etmeye o kadar korkuyordu ki."böyle kalırsan motoru sürmeye başladığım an arkadan uçarsın minho,hadi."
minho çekine çekine kollarını beline sardı jisung'un,ellerinin altında ki karın kaslarını hissedebiliyordu resmen."heyecanlı mısın?" dedi jisung motoru çalıştırmadan önce.minho "evet" diye bağırırken çoktan jisung motoru sürmeye başlamıştı.
beraber sahilin kenarında ki yoldan motorla geçip giderken minho çoktan alışmıştı,tadını çıkarıyordu.
kısa sürede stüdyoya ulaştıklarında cebinde ki milyon tane anahtardan biriyle açmıştı kapıyı jisung.ikiside zaten alışkın oldukları mekana girerken,minho oldukça heyecanlıydı.
jisung direkt gerekli malzemeleri almak için bir odaya geçerken minho'da girişte oturuyordu.kısa süre sonra elinde malzemelerle geldi jisung,minho'ya bir sandalye çekerek oraya oturmasını söyledi.
"şimdi,sakin kal ve asla hareket etme." jisung'u onayladı mırıltılarıyla minho.ilk önce kulağına bir sprey sıkıldığını hissetti,ardından da kulağını delen maddeyi.
ani gelen acıyla gözünü kapatırken derin bir nefes verdi.jisung hemen piercingi kulağına yerleştirdi onun.saçlarını karıştırıp geriye çekildi."çok yakıştı."
minho gülümsedi,aklına gelen planla acıyı tamamen unutmuştu."şu ben varken gelip helix deldiren kızdan daha çok yakıştı,değil mi?"
jisung arkası dönük şekilde malzemelerini toplarken güldü."şu ana kadar helix deldiğim ve en çok yakışan o kişi sensin minho." minho istediğini alarak gülümsedi,acısını unutmuştu tamamen.
jisung ona bir kaç krem verdi,kulağını biraz kontrol edip geri çekildi."her gün bu kremleri sürüyorsun,bir şey olursa da bana haber veriyorsun,anlaştık mı?" minho baş salladı."anlaştık." jisung tebessüm etti."güzel o zaman."
"borcum ne kadar?" dedi minho ayaklanırken."saçmalama,senden para falan almayacağım." minho hayır anlamında başını salladı."olmaz öyle şey."
"bir gün beni evine çağırır ve ellerinden güzel bir akşam yemeği yerim,borcun bu olsun." minho'nun da bu fikir daha hoşuna giderdi,kabul etti bu yüzden."pekala o zaman." çıkışa yönelirken kolu tutuldu.
kendini jisung'un kolları arasında bulurken,"sarılmadan gidebileceğini mi sandın sen?" dediğini duymuştu.kendisi de onun boynuna sarılırken konuştu."çok ayıp etmişim,eyvah." ikiside kıkırdadı.
sarılmalarını bitirdikten sonra vedalaşıp stüdyodan çıkmıştı minho,az önce yaşadıklarının heyecanıyla sokakta gülümserken kendini üç sene önce,jisung'a aşık olan minho gibi hissetmişti.sanırım o minhoya geri dönüyordu.
&
sunların ask saka mıdır
ne zaman yasayacagım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
slow down ✓
Fanfictionminsung,tamamlandı. ❝kucağımda olursanız,sabit kalacağımdan emin olabilirsiniz❞