sınır : 100+ oy,130+ yorum
&
"ay jisung bunlar ne,ısıracağım şimdi." minho stüdyoya girince karşılaştığı üç kedi ile heyecanla onlara ilerledi."pisi pisi,nerden buldun sen bu kedileri" minho kedilerin yanına çöküp kendisini izleyen jisunga baktı.
"stüdyoyu açmaya geldiğimde kapıdaydılar,kıyamadım içeri aldım." minho gözlerini kucağına çıkmaya çalışan turuncu kedilere çekti."isimlerini ben koyabilir miyim?"
"elbette." jisung oturduğu yerden gülümseyerek onları izlerken minho üçüne de ayrı ayrı isim düşünüyordu."dori,doongie ve soonie uygun mu?"
"sen koyarsında olmaz mı zaten?" minho gülümseyerek geri kedilere döndü."gidip marketten mama alayım." jisung oturduğu yerden kalkıp tezgahta ki kedi mamasını uzattı minho'ya."almıştım zaten,uğraşma hiç."
minho mamayı üç kediyede eşit olacak şekilde dağıtırken dori'nin soonie'nin masasına saldırmasına güldü."dori dur hayır bu kardeşinin hakkı,senin yemeğinde orda bak."
kedilerle adeta kedi olan minhoya güldü jisung,onun şirinliğine dayanamadan konuştu."sen gerçekten bir kedi misin?yoksa ben mi deliriyorum minho?"
minho kıkırdadı."belki" dedi harfleri uzatarak."bebek" dedi jisung minhoya bakarak."kediler değil mi?bebiş bebişler gerçekten." jisung iç çekerek ayaklandı."aynen" dedi."kediler."
"kedi bey gelir misiniz şuraya,malum kulağın için geldin ama kediler daha çok ilgini çekti." minho gülerek ayağa kalktı."pardon pardon..unutmuşum da"
geçen gün deldirdiğinde oturduğu sandalyeye oturdu yeniden minho,arkası dönük malzemelerini hazırlayan jisung'u beklemeye başladı.
jisung malzemeleri alınca minho'nun yanına doğru ilerledi."şimdi,tam kapanmamış delik bu yüzden piercingi takmayı deneyeceğim,acırsa haber et tamam mı?" minho baş salladı.
jisung piercingi delik ile temas ettirdiği gibi,"jisung" dedi minho acıyla."sabret güzelim" minho derin bir nefes alarak kucağında ki elleriyle oynamaya başladı.
kulağı acıyordu bayağı,ve bunu kullanabilirdi."jisung" dedi."çok acıyor" jisung baş salladı."biliyorum bebeğim,ama acı yoksa güzellik yoktur."
minho güldü."seulgi noona'nın sözü." jisungda gülümsedi."annem her zaman haklıdır." minho da onayladı onu.
"bak" dedi geri çekilirken."bitti bile." minho'nun gözleri büyüdü şaşkınlıkla."harbi mi?senle konuşmaya başladıktan sonra hissetmedim bile."
"büyüme kapılmışsın desene" minho gülümsedi."kapılmışım galiba." jisungda ona döndü."geçen gün verdiğim kremleri sürmeyi asla unutmuyorsun,piercingide asla çıkarttırmıyorsun,anlaştık mı?"
"anlaştık" diye seslendi minho,kedilere doğru yürürken.son kez eğilip kedileri severek veda etti onlara.
"yalnız" dedi jisung dört kediye ilerlerken."bende veda istiyorum." minho ayaklandı hemen."aa" dedi."unutmuşum."
hemen kollarını boynuna dolayıp sarıldı.kısa sürede belinde ki kolları hissetti."unutmak falan olmuyor yanlız." minho güldü.
"görüşürüz o zaman." dedi sarılmayı sonlandırırken."görüşürüz." dedi jisungda.tam minho stüdyodan çıkmak üzereyken arkasından bağırdı."eve geçince yaz bana güzelim,tamam mı?"
&
oglum bir an sikis yazıyorum zannettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
slow down ✓
Fanfictionminsung,tamamlandı. ❝kucağımda olursanız,sabit kalacağımdan emin olabilirsiniz❞