2.4

1.8K 327 266
                                    

son uyarım olacak bu size,bir daha sınırı doldurmak adına spam atan görürsem fice görüşürüz dersiniz

&

sınır : 160+ oy,160+ yorum

"leziz bir yemek ve sevgilimin kolları arasında geçireceğim güzel bir uyku,daha ne isteyeyim?" dedi minho jisung'un evine girerken.

ikisi de hafif çakır gibiydi,yemeğin yanına şarap içmişlerdi.evet,minho bile içmişti bu sefer.içkinin verdiği hafif sersemlik olsa bile dayanılmayacak gibi değildi,bu yüzden beraber şöminenin karşısına geçtiler.

jisung şöminenin karşısında bacakları iki yana açık duruyordu,minho hemen bulduğu boşluğa girerek sırtını sevgilisinin göğsüne yasladı ve adeta bir kedi misali tutundu ona.

"bebek" dedi jisung gülerek."senin bebeğin." diye konuştu minho,sevgilisinin boynuna yüzünü gömerken.karşılaştığı esmer tene yaklaşarak tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı.

beklemediği öpücük ile jisung titrek bir nefes verdi,ve bu nefes minho'nun oldukça hoşuna gitmişti.uğraşmak adına bir öpücük daha bıraktı boynuna,bir tane daha,bir tane daha.derken jisung dayanamayarak minho'yu boynundan uzaklaştırmış,dudağına adeta saldırmıştı.

uğraşmak için bıraktığı öpücüklerin buraya geleceğini bilmiyordu minho,ama umursamayarak sevgilisinin öpücüğüne karşılık vermeye başladı.jisung minho'nun dudağını ısırıyor,emiyor ve tadını çıkarıyordu.

minho olduğu pozisyondan rahatsız olarak kıpırdandı ve dudaklarını ayırdı.çevik bir hareketle jisung'un kucağına yerleşti ve zaten birbirine temas eden dudaklarını bir kez daha birleştirdi.ikisi de hızlı ve aceleciydi bu sefer,çıkan sesler şöminede yanan ateşin sesini bile bastırıyordu.

minho dudağında ki demir tadını hissetti ilk önce,dayanamadan sevgilisinin dudağına doğru inledi.sesini duyan jisung gözlerini sıkıca kapatırken elleriyle minho'nun kalçasını kavradı.biraz daha kendine çekti,bastırdı onu.

minho nefesle dudaklarını ayırdı."lütfen.." dedi.zaten jisung çok hassastı,minho'nun bu sesine de dayanamayarak başını salladı.kalçasını daha sıkı kavradı,minho'da boynuna sarıldı hızla.yine öpücükler bıraktı,sevgilisinin hassaslaştığı noktayı anlamıştı.

odaya geldiklerinde yatağa bırakılmadan kucağından indi jisung'un,hemen üstündekilerden kurtuldu.bu sırada jisung tamamen giyinik bir şekilde uzanıyordu yatakta,minho'nun ne yapacağını anlamıştı.

minho yatağa geçerek sevgilisinin kucağına çıktı,pantolondan bile belli olan şişliğin üstünde oturuyordu tam olarak.yaptığı dairesel hareketlerle jisung inlemeden duramıyordu.

o an kendisinin tamamen çıplak olmasını ve jisung'un giyinik olmasını adil bulmadı minho,sevgilisinin hafifçe doğrulmasını sağlayarak tişörtünü çıkardı.

çıkardığı gibi gördüğü şeyle ağzı açık kaldı.

"dövmenin göğsünde olacağı hiç aklıma gelmezdi.." dedi küçük kelebek dövmesine bakarken.jisung'un tam sağ göğsünün kenarındaydı,köprücük kemiğine doğru uzanıyordu."kelebekler bana seni hatırlatıyor." dedi jisung minho'nun terlemiş saçlarını geriye tararken."bu yüzden böyle bir dövme var"

minho gülümseyerek geri hareketlenmeye başladı kucağında,eş zamanlı olarak dudaklarını birleştirdi.dudağından yavaşça inerek çenesine,boynuna,köprücük kemiğine ve kelebek dövmesine öpücükler bıraktı.

beline doğru öpücükleri yol alırken karşısına çıkan kemeri çıkarıp attı,jisung'un pantolonundan ve iç çamaşırından kurtuldu.

beklemeden birazdan muhtemelen içinde olacak penisi ağzına aldı,jisung'un inlemeleri onun daha çok dil darbesi yapmasını sağlarken saçında jisung'un elini hissetmişti.jisung ona yön veriyor,bir yandan 'harikasın' şeklinde sözler sarf ediyordu.

kısa sürede ağzında doluluk hissettiğinde jisung'un geldiğini hissetti.hiç iğrenmeden,sevgilisinin gözlerinin içine bakarak yuttu bütün menileri.jisung ayaklandı ve minho'nun yatağa yatmasını sağladı.şimdi rahatlama sırası minhodaydı.

sabah gözlerini ilk açan jisung olmuştu,uzanıp telefonunu eline aldığında saatin öğlen üç olduğunu,artı olarak üç müşterisinin kendisini aradığını görmüştü.tam üç randevusunun saati kaçmıştı,baş etmesi gereken zorluklar çıkmıştı.

ama bunu önemsemek istemedi o an,arkasına dönerek uyuyan sevgilisini izlemeye başladı.ikisinin de yaşadığı en iyi geceydi,kimse inkar edemezdi.

minho'nun kızıl saçlarıyla oynamaya başladı.onu uyandırmayacak kadar hafifti dokunuşları.uzanıp bebeğinin şişmiş,kırmızı dudaklarına öpücük bıraktı.kendisi de kısa süre sonra yeniden uykuya teslim olmuştu zaten.

&

cok zorladı su bolum bnı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

cok zorladı su bolum bnı . kontrol etmıyom gorusuruz

slow down ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin