0.1

4.8K 652 238
                                    

sınır: 25 oy,50+ yorum

stüdyoda işlerini hallederken bir yandan da arkadaşlarıyla konuşuyordu,sesi hoparlöre aldı ve telefonu bir kenara sabitledi.bir yandan da yaklaşık on beş dakika sonra gelecek müşterisi için gerekli hazırlıkları yapıyordu."minho'nun boğazına yapışmamak için zor durdum yemin ediyorum" hyunjin'in sitemle söylediği şeye kıkırdadı.

"parmağını dudağına koy ve hafifçe aç diyorum,dizine koyuyor.yarramın başı,benim yönetmen ulan" grup hyunjin'e gülerken seslice ofladı oda."iyi ki izinliymişim ben ya,minho'nun çekimleri olduğu günü ghostluyorum direkt."

"tabi seungmin,iyisin sen." jisung'un konuşmasıyla arkadaşları onun varlığını hatırlamış,bu sefer ona soru yöneltmişlerdi."harbi ya,siz ne yaptınız?"
omuz silkti jisung."bir şey yapmadık ya"

aynen.hiç bir şey olmadı.

yinede kucak mevzusundan bahsetmek istemiyordu,belki daha sonra."hadi hadi,kapatıyorum ben.müşterimin gelmesine az kaldı."

arkadaşlarıyla kısa bir vedadan sonra stüdyoda kendi kendine şarkı mırıldanıyordu.içeri müşterisi kim chaewon girdi sonra.

nasıl bir dövme istediğini konuştular ilk önce,daha sonra chaewon'un mesleği dolayısıyla iç bacağına yapmaya karar verdiler beraber.

taslağını çizdi ilk önce jisung,ardından pantolonunu sıyırmasını rica etti chaewon'dan.bu onun için tuhaf bir şey değildi,dikkatini çekmiyordu.

dövmenin yapılış sırasında stüdyonun kapısının açıldığını duydu,ancak bakamadı çünkü dövmede hata yapmamalıydı.işte,şehrin en iyi dövmecisi olmanında zorlukları vardı."asla hata yapmamak zorundalığı"

"kimsiniz?" diye seslendi başını kaldırmadan."tanırsın sen" dedi ses.evet tanırdı,lee minho.chaewon merakla izlerken ses etmedi.

"minho,kasa tarafına geçer misin?müşterim rahatsız olsun istemiyorum." jisung görmese bile baş salladı minho."hay hay!" kasa tarafına geçip arkasını döndü o tarafa ve telefonu ile ilgilenmeye başladı.

bir süre sonra chaewon gitmiş,minho ve jisung stüdyoda yanlız kalmıştı.ve bir sonra ki randevu,tam iki buçuk saat sonrasınaydı.

"evet." dedi bittiğini belli edercesine."neden gelmiştin?" minho dönen sandalyede tek hamlede arkasına dönmüş,telefonu cebine sıkıştırmıştı."sen çağırmıştın ya jis?unuttun mu yoksa,çok ayıp."

jisung'un anlamayan ifadesine baktı."sadece dövmeyi sildirmeye ve yeni,harbi kalıcı bir dövme yaptırmaya gelmiştim." jisung anladığını belli ederek kaşlarını kaldırdı.eşyalarını alıp koltuğu temizledi."geç hadi,halledelim"

minho baş sallayıp gri,bol kazağını çıkardı.yeni yeni oluşmaya başlayan karın kaslarında göz gezdirdi jisung."hala geçememişsin beni." minho omuz silkti."iddiamızın bitmesine 6 ay var,hallederim"

"iddiamız bir buçuk sene önce başlamıştı yanlız,o süreçte yapamadığını altı ayda mı yapacaksın?" minho evet anlamında baş sallayınca,daha fazla uzatmadı oda.minho koltuğa geçmiş,jisung'da güzelce kendi yaptığı dövmeyi silmişti tekrardan.

"yeni dövme yaptıracağım demiştin,nasıl bir şey istiyorsun?" minho düşündü bir süre."hmm,içi dolu simsiyah bir kalp istiyorum" dedi.jisung baş sallayarak önüne taslağı çizmek için kağıdı aldı.

"nerene istiyorsun?"

"kalçama" dedi minho umursamaz şekilde.gözlerini karşısında donakalmış jisung'a çıkardığında jisung konuştu,"anlamadım?"

&

alo polis noluo burda.

slow down ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin