Pansy beni derin uykumdan uyandırmak için her zamanki kararlılığıyla tepemde bağırıp çağırarak beni uyandırmaya çalışıyordu.
"Kalk artık, Druella! Kış uykusuna mı yattın, anlamıyorum!" diye kızgın bir şekilde bağırdı.
Gözlerimi zorla açtım ve uykulu bir sesle konuştum: "beni uyandırmak zorunda değilsin, Pansy."
"Maalesef zorundayım."
Odaya göz gezdirdim, Astoria ortalıkta görünmüyordu.
"O nerde?"Pansy aynanın karşısında cübbesini düzeltirken bir yandan bana cevap verdi. "Mükemmel sevgilisinin yanındadır."
"dün biraz fazla üstüne gittin."
"haklıydım, sadece Enzo'yu düşünerek konuşuyor."
Pansy'nin haklı olduğu bir gerçekti; Enzo beni aldatmıştı. Pişmanlık duysa da, bu tekrarlanmayacağı anlamına gelmiyordu.
Banyoya girip yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçaladım. Ardından cübbemi üzerime geçirip asamı aldım ve odadan çıktım.
Pansy ile sınıfa doğru ilerlerken, birden kafamı sert bir gövdeye çarptım ve şaşkınlıkla geriye doğru adım attım. karşımda sinirli bir ifadeyle bana bakan Tom'u görünce daha çok sinirlendim.
"Hey, yürürken önüne bakmıyor musun sen!?"
"Karşından gelen kişi varla yok arası ise, onu göremezsin Malfoy," dedi Tom, alaycı bir tavırla.
"Sen, sen bana kısa mı demeye çalışıyorsun!?"
"Demeye çalışmıyorum, öylesin," diye yanıtladı, sakin bir tavırla.
Tom'a ölümcül bakışlar atıyordum, Pansy derin bir nefes aldı.
"Burada didişmeyi mi istiyorsunuz yoksa Snape'in verdiği cezayı çekmeyi mi?" diye sordu, sesinde biraz sertlik vardı.
Bir dakika boyunca Tom ile birbirimizi öldürecekmiş gibi bakıştıktan sonra sınıfa girdik. Ardından Snape sınıfa girdi ve ders işlemeye başladık. Yan gözle ona baktığımda, o da sinirli bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu.
Yüce Merlin, niye bana bakıyordu?, derin bir nefes aldıktan sonra derse odaklanmaya karar verdim.
Tüm odağımı derse verdiğim anda masaya içinde bir şeyler yazan kağıt parçası düştü, sanırım Pansy içindi eminim tahmin ettiğim kişi atmıştı.
Draco'ya baktığımda otuz iki diş sırıtıyordu, tâ ki kitabı kafasına yiyinceye kadar. Pansy ile içimizdeki kahkaha patlamasını bastırmaya çalışıyorduk.
"Dersimde başka şeylerle uğraşacak kadar cesursunuz demek, Bay Malfoy," dedi Snape keskin bir sesle. "Söyleyin o zaman, çeriş otu kökü ile pelin otu tozunu karıştırırsam ne elde ederim?!" dedi, gözlerini Draco'ya dikerek.
Harry, Neville ve Luna parmak kaldırmıştı ama Snape Draco'dan bi cevap bekliyordu.
Draco kafası eğik bir şekilde önüne bakıyordu ve bir şey söylemiyordu, çünkü verebilecek bir cevabı yoktu.
"Demek verebilecek bir cevabın yok, ne yazık," dedi Snape sert bir tonla. "Birinci sınıf sorusunu bile cevaplayamıyorsun."
"Umarım bir dahaki sefer başka şeylerle uğraşmak yerine dikkatlice dersi dinlersiniz ve bir şeyler öğrenirsiniz, Bay Malfoy, yoksa bu kadar nazik olmayabilirim," diye ekledi, gözlerinde sertlikle.
Draco korkudan başını bile kaldıramıyordu Pansy'e baktığımda bu durumdan zevk almış gibi görünüyordu.
"Bu günlük bu kadardı."
YOU ARE READING
𝗧𝗮𝗸ı𝗻𝘁ı ~ ᴛᴏᴍ ᴍᴀʀᴠoʟᴏ ʀɪᴅᴅʟᴇ
FanfictionKüfür ve cinsellik içerir! Eğlencesine yazılmış bir kitap.