Duyduğumda tepki vermedim, şaşırmamıştım çünkü dün gece onları öpüşürken görmüştüm. Mattheo sarhoş olduğu için yapmıştır belki diye düşünmüştüm ama maalesef yanılmıştım.Elini omuzuma koyup "iyi misin?" Diye sordu Astoria.
"şaşırmadım, dün gece onları öpüşürken gördüm ama bu kadarını beklemezdim."
"bi anda nasıl sevgili oldular aklım almıyor." Sinirli bir şekilde Pansy.
"yinede onunla konuşacak mısın?"
"bunun için ona küsmeyi düşünmüyorum ama eskisi gibi olabileceğimizi de sanmıyorum.
"inanamıyorum Mattheo nasıl bile, bile böyle bir şey yapar." Dedi Astoria sinirli görünüyordu.
"benimde aklım almıyor. Neyse gelelim şimdi diğer konuya, dün gece neler oldu anlat bakalım."
Olan biteni baştan sona Pansy'e anlamıştım. Biraz şaşırmıştı ve Draco'ya sinir olmuştu ama Tom'un böyle bir şeyi nasıl kabul ettiğine anlam verememişti.
"Draco ve Tom'u öldürmek istiyorum."
"hayatımın en kötü gecesiydi."
Uçuş dersi vardı ama gitmeyi düşünmüyordum zaten gitmesem de sorun olmazdı. Kızlara gelmek istemediğimi söyledim biraz ısrar etselerde anlayış göstermişlerdi. Pansy ile Astoria derse gittiler, Bende yatağıma girip uyumaya karar verdim.
-
Birşey yüzümü gıdıklıyordu sanki biri eliyle yüzümü okşuyordu evet, evet biri gerçektende yüzümü okşuyordu. Yataktan sıçrayarak kalktım etrafa bakındım ama odada kimse yoktu.Nefes nefeseydim korkuyordum sanırım rüya görmüştüm ve gerçek sanmıştım. Yataktan kalktım yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Son günlerde sanki biri beni izliyormuş gibi hissediyordum sürekli olmasa'da arada oluyordu.
Hava kararmıştı, niye hiç biri beni uyandırmamıştı ki?
Hayvan gibi açtım büyük salona inip kahvaltı etmenin iyi bir fikir olduğunu düşündüm üstüme birşeyler giydim ardından cüppemi ve asamı alıp odadan çıktım .Koridorda büyük salona doğru ilerliyordum birinin "Malfoy" diye bağırmasıyla arkamı döndüm bu Tom'du yüzünü bile görmek istemiyordum. Onu görmemezlikten geldim ve önüme dönüp yürümeye devam ettim ama kolumdan tutup beni kendine çekti.
"Rahat bırak beni."
"Herşey Draco'nun planıydı."
"Victor'u tehdit etmek te mi Draco'nun planıydı?!"
"bunu Mattheo için yaptım yoksa bunu o üstlenecekti."
"ne kadar düşüncelisin, demek kardeşin benimle dans etmesin diye bunu sen üstlendin."
"evet."
"Mattheo bana birşeyler karşı hisseder diye neden bu kadar endişeleniyorsun, pardon korkuyorsun?"
"çünkü senden nefret ediyorum." Dedi Tom gözlerimin içine bakarak.
Bunu duyduğumda kahkaha attım ve tiksinir gözle Tom'a baktım.
"çünkü sen bir ruh hastasısın."
Onu geride bırakarak yürümeye devam ettim ve sonunda ortak salona girdim. Slytherinin masasına oturdum ama Pansy, Astoria, Draco ve Theo masada yoktu sanırım birlikte bi yere gitmişlerdi. Tabağıma boş boş bakarken Regulus yanıma geldi.
"nasıl hissediyorsun?"
"mükemmel hissediyorum."
"Hadi ama bana da mı küstün."
"onlar böyle birşey'i planladığında gelip bana anlatabilirdin."
"Druella, hepimiz seni korumak için böyle birşey'i planladık, Victor kötü birisi. Victor yerine başka birisi olsaydı bunu yapmazdık o kadar da anlayışsız değiliz."
"boşversene olan oldu artık belkide ben çok abartıyorumdur ayrıca kimseye küs falan değilim."
Regulus başımı tuttu ve anlıma küçük bir öpücük kondurdu.
Yemeğimi yemiş oturuyordum boş boş yere bakıp dün geceyi düşünüyordum o sırada Astoria ve Theo geldi.
"birileri yine derin düşüncelere dalmış." Dedi Theo alaycı bir tavırla.
"uğraşma kızla Theo." Dedi Astoria.
"nerden geliyorsunuz?"
"bahçede oturuyorduk."
"anladım."
"nasıl hissediyorsun." Diye sordu astoria.
"boş."
"üzülme artık Druella geçti, gitti."
"üzülmüyorum sadece neden mutlu olamadığımı sorguluyorum. Kiminle bir şeyler yaşamak istesem aldatılıyorum.. Ne zamana kadar böyle devam edeceğini merak ediyorum sadece bu."
"tatlım emin ol yakın bi zamanda doğru kişi seni bulacaktır. Bunun için kendini sorgulayıp kafanı yormana gerek yok sadece biraz sabretmen gerek."
Astoria'ya başımı salladım ve ona sarıldım o da bana sarıldı.
"YÜRÜ ARTIK DRACO!!!"
Ortak salonun kapısına baktığımda Draco, Pansy ve Mattheo'yu gördüm. Draco ve Mattheo'nun üstü başı dağılmış haldeydi, Mattheo'nun burnu kanıyordu. Onları öyle görünce ayağa kalktım ama ikisiyle de konuşmak istemiyordum.
"bu haliniz ne!?" Dedi Astoria endişeli bir sesle.
"hupplepuff'lı çocuklar ile kavga ettiler."
Enzo, Regulus ve Theo bunu duyunca ayağa kalktılar ve hızla ortak salondan çıktılar.
"aptal mısınız nereye?" Nereye dedi Pansy.
Hiç biri cevap vermemişti. Draco ve Mattheo sinirli görünüyordu Tom ise ortalıkta yoktu.
"başınızı belaya sokmadan durun artık!" Diye söyleniyordu Pansy.
"kavga neden çıktı?" Diye sordum Astoria merakla.
"çocukların Druella hakkında kötü yorum yaptığını duymuşlar."
Pansy böyle dediğinde yüzümü buruşturdum. Niye benim hakkımda kötü yorum yapıyorlardı ki?
"Tom nerde peki?"
"Dumbledore'ın odasında."
"o'da mı karıştı."
"evet çocuklardan birinin burnunu kırmış."
Bunu duyunca aşırı şaşırmıştım o niye karışmıştı. Benim için karışacak değildi, herhalde Mattheo kavga ediyor diye o'da dahil olmuştu.
"biraz önce bizde bahçedeydik ne ara oldu bu?"
"siz gittikten hemen sonra,
Astoria git Regulus ve diğerlerini bul."Astoria yanımızdan ayrıldı ben ise donup kalmıştım. Onlarla konuşmak istemiyordum ama onları böyle görmek beni üzmüştü.
"sen nasılsın." Dedi Pansy.
"İyiyim."
Onları bu halde bırakmak istemezdim. Ama odama çıkıp dinlenmeye ihtiyacım vardı, nedense bitkin hissediyordum. Masadan kalktım ve ortak salonun kapısına doğru yürüdüm, odama çıkıp uzanıcaktım. Odaya geldim kendimi yatağa attım yarım saat boyunca tavanla bakıştıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
YOU ARE READING
𝗧𝗮𝗸ı𝗻𝘁ı ~ ᴛᴏᴍ ᴍᴀʀᴠoʟᴏ ʀɪᴅᴅʟᴇ
FanfictionKüfür ve cinsellik içerir! Eğlencesine yazılmış bir kitap.