6

377 15 1
                                    

Odada kızlarla sohbet ederken Draconun bağırma sesiyle Slytherinin ortak salonuna indik.

"niye bağırıyorsun?"

"O Victor denen ucubeyle baloya falan gitmiyorsun. Beni anladın mı?!!" Dedi Draco bağırarak.

"buna ben karar veririm Draco, Oyun oynayacak yaşı geçtim."

Draco kolumu tuttu ve sıkıyordu, Tanrım nereden duymuştu ki sadece Astoria ve Pansy'e söylemiştim, neyse zaten bi şekilde öğrenecekti.

"kolumu bırak!"

"Sen benim hayatıma karışmazsın. Artık sahiplenici babaymış gibi davranmayı kes ve her boka o burununu sokma."

Sinirlerim bozulmuştu, kolumu hızla çektim ardından odama çıktım. Arkamdan Pansy ve Astoria geldi, bana sarıldılar.

"Her herşeye karışması mı gerekiyor bu aptalın."

"ucube işte."

"yinede onunla baloya gidecek misin?" Diye sordu Astoria.

"Tabikide evet Draco'nun sözünü dinleyecek değilim."

"umarım bi aksilik çıkmaz."

"hiç bir şeyi düşümek istemiyorum, sadece uyumak istiyorum."

"uyu dinlen biraz."

Astoria&Pansy "iyi uykular."

"sizede kızlar."

_
Astoria beni zorla uyandırmıştı, son derece mutsuz ve yorgun hissediyordum.

Üstüme birşeyler giydikten sonra Astoria ile ortak salona indik. Pansy çoktan inmişti, Slytherin masasında oturuyordu.

"kaç saat uyanmadı."

"yaklaşık bir saat."

"şaşırmadım."

Daha kendime gelememiştim sersem gibi sağ sola bakıyordum. Draco ile göz göze geldik boş gözlerle bana bakıyordu.

"iyi misin?" Diye sordu Mattheo.

"iyiyim."

"kahvaltıdan sonra konuşmak ister misin?"

"İyi gelir."

Hızlıca birşeyler atıştırdım zaten pekte iştahım yoktu. Mattheo koluma girdi ve birlikte bahçeye çıktık.

"Draco'nun dediklerine mi alındın?"

"yani, evet herşeye karışması canımı sıkıyor."

"seni düşündüğü için yapıyor Druella. Victorun nasıl bi insan olduğunu bilmiyorsun."

"sende mi Mattheo."

"senin iyiliğin için."

"her seferinde aynı şeyi yapıyor,
herkesin içinde beni rencide etti."

"biz herkes miyiz?" Dedi Mattheo gözlerimin içine bakarak.

"hayır tabikide ama-"

"bu kadar takılmana gerek yok. Druella o senin kardeşin."

"artık bir önemi yok.  kiminle gidiyorsun baloya?"

"kimseyi davet etmedim."

"tek mi takılacaksın?"

"Druella aslında benimle balo'ya gelmek ister misin diye sor-"

"Mattheo biz yakın arkadaşız."

"Hayır sana çıkma teklifi etmiyorum yani arkadaş olarak gidebiliriz nasıl olsa Victor ile gitmiyorsun."

"Onunla gidiyorum Mattheo."

Mattheo başını yere eğdi ve birşey söyleyemedi. Umarım düşündüğüm şey değildir diye içimden dua ediyordum. Mattheo ile küçüklükten bu yana arkadaştık, yakın arkadaş. Benden hoşlanamazdı, hoşlanmamalıydı.

Saate baktığımda balo'ya 3 saat kalmıştı. Mattheo'nun yanından ayrıldım ve Slytherinin ortak salonuna doğru yürümeye başladım. odaya çıktığım da Pansy ile Astoria çoktan hazırlanmaya başlamışlardı bile.

Bende oyalanmadan duşa girdim. Sıcak su ile duş aldıktan sonra saçlarımı kurttum ve şekil verdim sonra biraz makyaj yaptım kahverengi bi ruj sürdüm, takılarımı taktım, elbisemi giydim altına da siyah topuklu ayakkabılarımı giydim. Sonunda tamamen hazırdım. Aynaya baktığımda gözlerime inanamamıştım harika görünüyordum.

Pansy ile Astoria da hazırlanmıştı. Pansy kırmızı bir elbise giymişti, Astoria ise lila renginde bir elbise giymişti.

"bu kız beni eşcinsel yapmaya çalışıyor." Dedi Pansy gözlerini benden ayıramıyordu."

"çok güzel görüyorsun."

"Şımardım."

"harika görünüyorsun."

"teşekkür ederim kızlar sizde fevkalâde görünüyorsunuz."

"hadi artık inelim balo başlamak üzere."

Slytherinin ortak salonuna inmiştim, bi anda aklıma parfüm sıkmadığım geldi parfüm sıkmadan o baloya inemezdim.

"kızlar siz inin önemli bir şey unuttum."

"istersen bekleyebiliriz."

"hayır, gecikmem."

Astoria başıyla onayladı ve Pansy ile ortak salondan çıktılar. Bende odama çıkıp, vanilya kokulu müthiş parfümümle duş aldım. Sytherinin ortak salonundan çıktım ve büyük salona doğru yürümeye başladım.

Heyecanlıydım, umarım güzel geçer diye içimden dua ediyordum. Koridorda yürürken Cedric'i gördüm çok yakışıklı görünüyordu, o da beni görünce kitlenmiş gibi bana bakıyordu ama onunla konuşmuyordum. Kafamı çevirip yürümeye devam ettim.

𝗧𝗮𝗸ı𝗻𝘁ı ~ ᴛᴏᴍ ᴍᴀʀᴠoʟᴏ ʀɪᴅᴅʟᴇWhere stories live. Discover now