("MEDYA AZAT VE CEMRE")
Yeni bölüme hoş geldinizzzzz neler yapıyorsunuz şahsen ben hem staj hemde okula gidiyorum.
❣️ ARKADAŞLAR 3,91 OKUNMA VAR YANIMDA OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM AMA YORUM VE BEĞENİ ÇOK AZ GELİYOR HELE YORUM HİÇ YOK LÜTFEN YAPALIM SINIR KOYMAYA KARAR VERDİM BUNDAN SONRA ÖYLE YAZACAM ❣️
sınır 50 oy/ 50 yorum
Azat hızla Cemreyi kucağına alıp dışarıya doğru yürürken "NE BAKIYORSUN BARAN ARABAYA GEÇ" deyip arabanın yanına gidip Cemreyle birlikte arkaya oturdu. Baran Azat'ın kendine seslenmesi ile kendine gelip öne geçip arabayı sürmeye başladı.
" Daha hızlı sür lan şu soktuğumun arabasını" baran Azat'ın kendine bağırması ile iyice stres oldu zaten Cemre yüzünden stresti ağzını açıp soruda sormaya korkuyordu şahsen. Azat üstündeki sweatshirti çıkarmış Cemrenin başına tutuyordu.
" Sürüyorum ya abi" deyip süratle hastaneye geldiler. Baran arabadan indi hızla hastanenin içine koştu.
" Sedye getirin " diye bağırdı. Baranın bağrışını duyan hastane görevleri hızla sedyeyi alıp dışarıya çıktılar. Azat Cemreyi çıkıp kızı sedyeye yatırdı.Hastane çalışanları hızla giderken soru soruyordı.
" Hastanın durumu ne?"" Merdivenlerden yuvarlandı " o sırada Cemreyi odaya almışlardı. Azat girmeye çalıştı ama doktor izin vermedi sonunda pes ettiğinde arkasını dönüp duvara vurdu elini" benim yüzümden " diye fısıldamaya başladı. Baran Azat'ın neden böyle dediğini anlamadı. " Ne senin yüzünden Azat ne diyorsun " Azat'ın yanına yürüdü.
" Benim yüzümden yuvarlandı benden kaçıyor-" devamını getiremeden baran azata yumruğu geçirdi.
" Ne yaptın ne yaptın, ne istiyorsun oğlum sen bu kızdan ha ne istiyorsun ne yaptı lan bu kız sana bidini mi öldürdü birine zarar verdi sen bu kıza niye böyle davranıyorsun " hem konuşup hemde yumruğu geçiriyordu. Azat hatalı olduğunu bildiği için karşılık vermiyordu. O sırada baranın telefonu çaldı arayana baktığında amcasını gördü.
Nefes nefese " Efendim amca "
" Oğlum ne yapıyorsun" baran gerçeği söylemek istedi.
" Amca biz***** hastanesindeyiz cemre merdivenlerden yuvarlandı." Kalender ağa telefonu kapatıp hastaneye yol almaya başladı. O sırada yoğun bakımın kapısı açıldı.
İçerden doktor çıktı." Hastanın durumu gayet iyi lakin beynine aldığı darbe yüzünden hafıza kaybı yaşayabilir şuan uyanmasını beklemekten başka çare yok birazdan odaya alırlar geçmiş olsun" deyip gitti. İçerden sedye ile çıkan Cemre ile Azat başına geçti. Kızın elini tuttuğunda buz gibi olduğunu hissetti. Sıcacık elleri şimdi buz gibiydi. Cemre odaya gireceği zaman Azat elini bıraktı içeri girmedi. Koridorda kendisine seslenen kişiye baktığında ailesini gördü. Azat hiç takmadan öylece gelmelerini bekledi. Kalender ağa;
" Oğlum gelinimin durumu nasıl iyi mi ne oldu da yuvarlandı" telaşı gözlerinden okunuyordu. Baran kuzenini savunmadı duyduğu ve gördüğü her şeyi anlattı. Kalender ağa duydukları ile kalbini tuttu o adam yetiştirdiğini zannederken şerefsiz birini yetiştirmiş Azat'ın yanına gidip tokadı yapıştırdı.
" Senin gibi bir evlat yetiştirdiğim için kendimden utanıyorum ne ula gücün sadece bir kıza hele ki karına mı yetiyor Azat ağa sen bu musun gelinim bundan sonra bizle yaşayacak duydun mu Azat ağa sen nereye gidersen git onun arkasında kapı gibi ben varım" daha fazla dayanamayacağını anladığında koltuğa oturdu.
Cemre'den
Başımın ağrısıyla gözlerimi zorlukla açabildiğimde nerde olduğuma baktım. Harika yine hastanedeyim ben kendi evimde bu kadar hastaneye gitmezken sağolsun Azat ağa beni buraya getiriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUMSUN ( BERDEL)
ChickLit"Ah Cemre ah Azat gelene kadar kollarımdan ayrılmıyordun. Siz kadınlar aynısınız bir erkek görünce onu etkilemeye çalışıyorsunuz açıkçası etkilendim." " Ne diyorsun lan sen " " Azat yemin ederim ben onu etkilemeye çalışmadım. Beni tehdit ediyor eğe...