Evet 1.65 bin okuma olmuşuz okuyan herkese teşekkür ederim çok mutlu oldum .hepinizi seviyorum :)
Hey bunu okuyan kişi evet sen neden okuyup yorum atmıyorsun ben sizin için yazam siz gidin beğenmeyin yorum atmayın kalbim kırıldı bilesinnnn
Gözlerimi zorlukla açabildiğimde saatin kaç olduğunu bilmiyordum. Ama havaya bakarsak güneş batmıştı. Biran önce banyo yapmak istiyordum. Sarsak adımlarla banyoya girdiğimde kıyafetlerimi çıkarıp kendimi sıcak suyun kollarına bıraktım.
Gözyaşlarım sıcak suyla karışırken kirpik gözlerim sızlıyordu. Benim suçum olmadığı halde neden yine acıyı ben çekiyordum. Banyoda üzerini giyinip dışarıya çıktı ne olduğunu anlamadan kapısı açıldı. Ayşe hanım Cemrenin saçından tutup sürükledi."şuna bak bizim soyadımıza leke getiriyor hanım efendi banyoda sefa çeksin oh ne güzel "Cemre kendini kurtarmaya çalıyordu ama elinden hiçbir şey gelmiyordu. Büyükhala Cemreyi kilere sokup kapıyı üstüne kilitledi. " Burda kalda aklın başına gelsin ben diyene kadar bu kapıyı kimse açmayacak" deyip ilerledi.
Cemre kapıya vuruyordu. " Çıkarın beni burdan lütfen çıkarın" Cemre sesi kısılana kadar bağırdı ama kapıyı kimse açmadı. Yere çöküp ellerini kulaklarına koydu. Kendi kendine sayıklamaya başladı" hayır hayır hayır" kendini durduramıyordu aklına o geliyordu.Azat karahan'dan
Öfke kanımda kaynarken öğrendiklerim ile sinirle doluyordum. Yine suçsuz olduğu halde ona zarar verdim. Başımı geri yasladığımda Cemre 'nin ifadesi Gözümün önünden gitmiyordu. içeri giren Ali ile kafamı kaldırdım.
" Ağam yarın aşiret toplanacakmış " dediğinde kaşlarımı kaldırdım aşiret ne diye toplanıyordu.
" Aşiret niye toplanıyor" dediğimde ter içinde kaldı." Ağam karınızın biriyle ilişkisi olduğu konuşuluyor" duyduklarım ile yerimden kalktım boyuna yapıştım. " Ne demek lan ilişki yaşıyor kim bu yalanı uyduruyor lan" diye kükredi. Adam kan ter içinde kalmıştı.
"Ağam be-ben de bilmiyorum herkes öyle konuşuyor." Dediğinde adamı sinirle fırlattım.O Selçuk denen adamın hayatını bitirmezsem banada Azat demesinler. Kafamı çık anlamında işaret ettim. Bir sigara içmeye başladığımda etraf sessizdi. Sessizliği bölen şey telefonum oldu. Arayanın Zeynep olduğunu görünce açtım. Ağlamış şekilde konuşuyordu.
" Abi yetiş Ayşe hala cemreyi kilere kilitledi ne olur yetiş kapıya yaklaşmaya izin vermiyor " dediğinde sinirle " kapat geliyorum " işten çıkıp arabaya bindiğimde direksiyonu sıktım. Anasını satam bir bu eksikti. Direksiyonu sertçe kavradığımda konağa hızla geldiğimde arabadan çıktım. Kapıyı açtığımda fatma açtı. İçeri girdiğimde
" HALA" diye bağırdı.
Konakta ki halk ne olacağına bakıyordu. Büyük hala Azat'ın karşısına geçti. " Ne bağırıp çağırıyorsun" Azat derince nefes çekti içine " Anahtarı ver hala" dediğinde halası cevap vermedi " HALA SANA VER DEDİM" büyük hala anahtarı verdiği zaman Azat hız kaybetmeden kilere gitti kapıyı açıp içeri baktığında yerde yatan karısını gördü. Hemen yanına koştu nefesini kontrol etti. Nefes aldığını görünce rahatladı. Kucağına alıp dışarıya çıktı. Halasına bakıp kafasını salladı. Cemreyle birlikte odaya girdi. Kızı yatırıp doktoru aradı. Merdivenden aşağı inip Zeynep'e Cemrenin yanına gitmesini söyledi.
Azat yönünü kesmeden halasının odasına girdi.
" Sen ne hakla benim KARIMI ORAYA KİLİTLİYORSUN" Azat ayakta durmuş kadına öfke ile bakıyordu." Ses tonuna dikkat et Azat senin karşında Halan var " Ayşe hanım elini koltuğa vurup ayağa kalktı.
" Ben karşımda kim olduğunu biliyorum ama sen karşında kim var unutuyorsun benim karımı sen ne hakla oraya kapatıyorsun" Azat sonda öfkeyle bağırdı.
" Adı çıkan karın için mi bu bağrışın Azat ha o ne olduğu belli olmayan kız için mi karına bak soyadımıza leke getirdi kimlerle yatıp-" Azat son sözde elini aynaya geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUMSUN ( BERDEL)
ChickLit"Ah Cemre ah Azat gelene kadar kollarımdan ayrılmıyordun. Siz kadınlar aynısınız bir erkek görünce onu etkilemeye çalışıyorsunuz açıkçası etkilendim." " Ne diyorsun lan sen " " Azat yemin ederim ben onu etkilemeye çalışmadım. Beni tehdit ediyor eğe...