Evet yeni bölümle karşınızdayım açıkçası bu bölümü
Medineuluer
AdileEfeTopuz
u1m1u1t1
yaratici96
bozdagesra
Meryam047
Nekdkam73728
QuliyevMDHKitabımı desteklediğiniz için size teşekkür ederim iyi ki varsınız bu bölüm size gelsin ve unuttuğum isimler varsa onlarada gelsin 🖤
1 hafta sonra
O olaydan sonra Azat ile aramız sakindi halasına gelicek olursam benimle yüz yüze bile gelmiyordu bunu Zeynep'e sorduğum zaman beklemediğim bir cevap almıştım. Azat benim için gitmiş halasına bağırmış beni korumuş bunu bana yaşayacaksın derseler güler geçerdim ama gerçektende gitmiş benim için halasını karşısına almış bu beni mutlu etmişti. Demek ki içinde azda olsa merhamet varmış. Kendi evlerine geri dönmüşlerdi hatta Azat'ın kuzeni baranda bizle gelmişti
Açıkçası onun gelmesi içime su serpmişti.Cemre sabah gözlerini araladığında Azat hala uyuyordu yan tarafında normalde o uyandığında Azat yanında olmuyordu. Her ne kadar kabul etmek istemesede onu koruduğunu öğrenince içinde yumuşaklık vardı. Ama bu durumun çok uzun sürmeyeceğini biliyordu. Kendini bu konuda uyarması gerekiyordu. İki iyi davrandı diye yaptıklarını unutamazdı bu kendisine hakaret olurdu.
Azat'ı uyandırmadan usulca yataktan çıktığında dolaptan kıyafet alıp Azata bakıp hızla üstünü değiştirdi. Azat uyduğu için banyoda giyinme ihtiyacı bulamamıştı. Arkasını çevirdiğinde çığlık attı. Azat ona bakıyordu.
" Se- sen ne zaman uyandı." Kesin yanakları domates gibi olmuştu. Azat sırıtarak ona bakıyordu. Aslında hiçbir şey görmemişti ama Zeynep'in yanaklarını görünce dahada utandırmak istemişti.
" Senin vücudunu gördüğümü hatta sana morun daha çok yakışacağına inanıyorum çekmecede vardı sanki bir dahaki ne onu giyersin. " Azat yüzü kıpkırmızı olmuş elini yanaklarına koymuş ve nefes almayı unutmuş kızı görünce kahkaha atmaya başladı. Cemre duydukları yüzünden elini yanağına koymuştu Azat'ın güldüğünü görünce ona daldı. Çok güzel gülüyordu kendine engel olamıyordu ilk defa kendisine bu kadar içten güldüğünü görüyordu. Azat gülmesini durdurup Cemreye göz kırptı. Cemre göz kırptığını görünce " şey ben şey edeyim sen de şey edersin" deyip elini alnına vurup odadan çıktı. Arkasından yine gülme sesini duyuyordu. Yine rezil olmuştu zaten ne yapsa kendini belli ediyordu. Aşağı indiğinde barışı mutfakta görünce ne yaptığına baktı ama keşke bakmaz olsaydı. Her yer kirlenmiş yumurta kabuğu, kömüre dönmüş bir tava, etrafa saçılan un, ve kırılmış bardak gördükleri ile gözlerini sıkıca yumdu. Ve açığında aynı manzarayı görünce " BARIŞ!" Dediğinde barış kafasını dolaba vurmuştu. Ama yenge korkusu daha çok basıyordu şuan arkasını döndüğünde sinirden kızarmış yengesini görünce dudağını ısırmaya başladı. " Yenge açıklayabilirim" deyip etrafa baktı. Gördükleri ile açıklamayacağını anladığında " açıklayamayacam sanırım" deyip yavaştan tüymeye çalıştı. Ama sadece çalışmakla kaldı biri ensesinden tutmuştu.
" Nereye gittiğini sorabilir miyim" deyip kollarını birleştirip tek ayağını vurmaya başladı. Baran yengesinin merhametli olduğunu bildiği için " yengem canım yengem şimdi şöyle oldu benim karnım acıkmış dedim sadece kendim yemeyim size güzel bir kahvaltı hazırlayım hem bende burda kalıyorum" deyip kendince muhteşem savunma yapmıştı. Cemre oflayıp kollarını indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUMSUN ( BERDEL)
ChickLit"Ah Cemre ah Azat gelene kadar kollarımdan ayrılmıyordun. Siz kadınlar aynısınız bir erkek görünce onu etkilemeye çalışıyorsunuz açıkçası etkilendim." " Ne diyorsun lan sen " " Azat yemin ederim ben onu etkilemeye çalışmadım. Beni tehdit ediyor eğe...