Був у селі Вишневе голова сільради дядько Савелій. Противний він був.
Злетів з котушок зі своєю партією. Приходив до них зі словами:
- Давайте усьо шо у вас єсть - казав він. - для дєржави має шось бути.
Якщо не дасиш нічого то й дорога тобі в тюрму
Він був низьким на зріст. З каштановим прилизаним волоссям . Ще у Савилія були моржові вуса.
Вирішили хлопці йому помститися. Олег змайстрував для себе шаблю з дерева зробив такі собі шаровари як у справжнього козака. Зустрілися вони Олега в дворі. Василь приніс палки що виступали як списи, Федько приніс самий головний сюрприз - кізяк. Мали йти трійко хлопців до головної хати в селі. Була вона вся така красива розмальована візрунками. Вона виділялася серед інших хат в селі. Всі хати в селі були бідними а та були королева на троні. Більшовики називали Савелія " Свой Человєк " тому і запалювали його подарунками. Спитайте що за подарунки? Хліб! Ото де подарунок. Вийшли вони з двору Олега. Олег йшов попереду, Василь посередині а Федько хвостиком. Тихесенько ступили на ґанок поклали сюрприз побігли на всю швидкість ніг. Притчаївшись в кущах стали спостерігати. Відчинилися двері вийшов Савелій тай Чвак!
Підірвався на міні.
- Ах ви спєногризи кляті!
Після цих слів він схопив батіг побіг на пошуки безстрашної трійці.