Дієві ліки
Вирішили хлопці Савелія на горілку підрізати . Дочекалися поки " Свой Человєк " піде обшукувати. Ф
Чкурнули до його хати. Олег стояв на чатах. Через кілька хвилин повертаються Василь і Федько з пляшкою горілки, та видко дорога була.
Місію зробили свою, а що далі робити випити не вип'ємо хлопчики це робили тілько на зло Савелію.
-Мене тут така проблема. - подав голос Федько - У мого кота Укропа щось з очима.
- Я колись був у Лубнах, там дохтур по тваринам .Він казав що це коньюктівіт.
- каже Василь - Так спиртом лікують, а горілка це спирт. Тягни кота давай.
Федько тягнув кота він відчайдушно пручався.
Олег взяв рушник замотав кота як куклу.
- МАУ МАУ - кричав Укроп.
- Слухай він якийсь нєрвний треба йому валер'яни!
Понесли кота до зарослів валеріани. В В кота чорт оселився, катався по землі в нівчому навіжений і помітив.....
Олегова дупа вже відчувала віник мами бо він знав що в ці голодні часи валеріана була їм їжею не тільки ліками.
Врешті-решт кіт заснув а хлопці біля нього.Брехня і помста
В село Вишневе приїхали цигани, причому в кибитках ( Киби́тка — назва критого візка, переважно в кочових народів. В Україні криті вози традиційно називались халабуда, буда, будка) На свій страх і ризик хлопці вирішили піти туди, але всі рівно боялися що вкрадуть. Василь боявсь але робив вигляд що він у ватазі найсміливіший. Засіли в кущах і спостерігають. В одну мить двері кибитки відкрилися звідти вийшов хлопчина темношкірий, в червоній сорочці, з ніг до голови у куряві . Тут Василя хто хтось штовхав у спину, то був Олег.
- Виходь давай. - шепоче він. Василева сміливість дала задню, але щоб не показати цього Василь вийшов з кущів.
- Ти чужий на наших землях геть звідси йди! - циганченя войовниче наставило кулаки на Василя.
- Заспокойся я з миром - Василь підняв руки в гору.
З кущів вийшли Федько і Олег.
Погляд маленького цигана пом'якшав, але в ньому все ще було занепокоєння.
- Мене Яшкою кликають - сказав він боязко подаючи темну руку для потискання.
Чомусь Василь відчув якусь дивну гордість у собі.
- Це мій друг Федько. - Василько підійшов до приятеля і погладив його по каштановому чубові. - І Олег.
Стали хлопці язиками чесати .
Тай знайшла їхні розмова зайшла за професії їхніх мам.
- А моя мати вміє переказувати майбутнє.- похвалився Яшка.
- Так хай нам скаже - каже Федько
- Е нє за послуги треба платити. - закивав головою Яшка. - Гривеник, і знання про майбутнє ваше.
Ні у Василя ні у Олега ні у Федька не було при собі грошей.
▪︎▪︎▪︎
На наступний ранок Василь підійшов до мами.
- Матінко, дасте Мені гривеника одного.
Варвара понишпорила в кишені і дала х
- Красно вам дякую. - сказав хлопчик.
Василь,Федько і Олег зібралися біля кибитки. Стукали довго, їм відкрив Яшка.
-Проходьте дорогі гості - сказав Шельма (шельма»: хитра і спритна людина)
- Дай гаст пройшли. - сказав Яша.
Як зрозумів Василь циган сказав " Мама гості прийшли "
- О, Чавелле Чавелле - мама циганка усидила їх на стільці. Хлопці протягнули по гривні. Циганка швидко забрала гроші. І взяла якусь скляну кулю в якій була якась мутна рідина дала якогось чаю. Випили хлопці циганка каже
- Дивіться хлопці - тихо шепоче жінка.- Уважно дивіться.
У Василя в очах потемніло.
Через декілька годин хлопчик прокинувся він не був у кибитці він був у полі десь далеко. А гривеник як вітром здуло.
- От уже сучий кіт той Яша.
Василь Олег і Федько як нормальні люди вирішили помститися. План помсти в їхніх Головах созрів швидко.
Хлопці знайшли дорогу додому і Федько приніс зі свого дому горнятко. Пішли трійко хлопців до ставка. Для здійснення плану їм треба було знайти п'явок. А хто стане приманкою хлопці всі ще не знали ,тому стали врахуваночку грати
Котилася торба
З високого горба.
А в тій торбі
Хліб-паляниця,
З ким захочеш,
Тому і п'явок ловити
Випало на Федька. Став він в очереті по пояс і чекає поки п'явки присосуться до його ніг. На ловили п'явок поклали в горнятко. Пішли шукати кибитку Яші.
Знайшли. Постукали в двері.
" Тепер моя черга бути шельмою " - подумав Василь. зза дверей виглядали лукаві очі. Зайшли вони, поздоров кались , висипали на стілець свою біозброю і ходу. Не пройшло і 5 секунд як з кибитки вибіг Яшка хапаючись за свою гепу і викрикуючи ругань на циганській мові.