Part(13)

112 26 33
                                    

Tkaya pesh das pekrdn (vot u koment) bka wak rezek bo mandu bunm

                   (Ba das pe bkain)

______________________________________


                         Pov : تایهیۆنگ

سەیری فایلەکەم ئەکرد بەوردی هەمویم خوێندەوە دودڵ بوم لە هەمان کاتا شڵەژاو بو ئێستا دڵنیا بومەوە کە ئەوە خۆیەتی ئەو کچەی چەن ساڵە ئاشقیم هەمو ساتێک بیری لێ ئەکەمەوە هەرگیز لە خەیاڵما دەر ناچێت چەنساڵ دابڕام لێی کەچی هەرگیز بۆ ساتێکیش لەبیرم نەکرد دۆزیمەوە ن/تە کەی خۆمم دۆزیەوە ئەو هەمان   ن/ت بو هەروەک خۆی جوان و کیوت بو ئەبوایە زوتر بمزانیایە ئەوە ن/تە کەی منە حەز ئەکەم ئێستا بچمە بەرامبەریو پڕ بە سیەکانم بۆنی بکەم هەستێکی زۆر خۆشم هەیە ئێستا دوای چەن ساڵ دوری ئێستا پێی شاد بومەتەوە لەو بیر کردنەوانەدا بوم بێ ئەوەی هەستی پێ بکەم چاوم پڕ فرمێسک بو سەیری جۆنکوکم کردو وتم

تایهیۆنگ: جۆنکوک ئەوە هەمان ن/تە ئەو ن/تە کەی منە ئەو ئافرەتەی چەندین ساڵە خۆشم دەوێت(وای وت کاتێک زەردەخەنە لەسەر ڕوخساری نە ئەڕۆشت)

جۆنکوک: پیرۆزە برا من هەستم کردبو کە ئەو هەمان ن/تە بەڵام دڵنیا نەبوم دوێنێ شەو کە وتت زیانیاریم ئەوێت لەسەری دڵنیا بو کە تۆش هەستت کردوە کە ئەو هەمان ن/تە(وای وت بە زەردەخەنەوە ئەو دڵ خۆشە چونکە ن/ت پێشتر زۆر قسەی لەگەڵی کردوە وەک هاوڕێ بونە ئەو ن/تی زۆر خۆش ویستوە وەک خوشکێکی بچوک چونکە ن/ت کچێکی شیرینو هاروهاج بو)

تایهیۆنگ: سپاس برا ڕاستیەکەی منیش ویستم دڵنیا ببمەوە سەیر بو بەلامەوە چۆن ئەکرێ ناوی خۆیو خێزانەکەی هەمان ناو بێت لەگەڵ ئەوەشا هەمو شتێکی وەک ئەو بو شێوەی قسەکردنی ڕەفتارەکانی ئێستا زۆر دڵ خۆشم کە ئەوم دۆزیوەتەوە(وای وت کاتێک زەردەخەنەی ئەکرد)

جۆنکوک: بەڵام پێموانیە ئەو بمان ناسێتەوە خۆی ئەو تەمەنی بچوک بو کە ئێمە ماڵمان گواستەوە بەڵام ئێستا بەتەمای چی بکەیت ئایە هەستی خۆتی پێ ئەڵێی(وای وت کاتێک سەیری تایهیۆنگی ئەکرد)

تایهیۆنگ: قسەی لەگەڵ ئەکەم دوای هەستی خۆمی پێ ئەڵێم خۆت ئەزانی گەر دوژمنەکانم بزانن ئەو لای منە ئازاری پێ ئەگەیەنن بەڵام گەر لای من بێت سەلامەت ئەبێت(وای وت کاتێک سەیری جۆنکوکی ئەکرد)

جۆنکوک: باشە کەوایە بەڵام ئاگادار بە مەهێڵە کەس بە پەیوەندیەکەتان بزانی تاوەکو هاوسەرگیری ئەکەن(وای وت بە پێکەنینەوە)

تایهیۆنگ: یا گەمژە بۆوا دور ڕۆشتی هێشتا زوە بۆ هەوسەرگیری ئینجا کێ ئەڵێ ئەو منی خۆش دەوێ(وای وت کاتێک ڕوخسارێکی بێزاری نیشان دا)

جۆنکوک: یاا وا مەڵێ کێ ئەتوانێ تۆ ڕەت بکاتەوە وە ئەگەر ڕەتیشت بکاتەوە من دڵنیام تۆ هەرگیز وازی لێ ناهێنی(وای وت و چاوی لێ سوڕاند)

ئەڵماسی ڕاستەقینە .K.THWhere stories live. Discover now