1- güzel başlangıç

713 38 56
                                    

!!! Hikaye askıda şu anlık!!!

Yorum yapın lütfen

Kayra'dan

Sabah her zamanki gibi erkenden uyanıp Alp'i uyandırmadan yataktan kalkıp önce kendim giyinip daha sonrada onun giyeceği şeyleri çıkartıp yatağın kenarına koyduktan sonra çıplak göğsüne minik bi öpücük kondurup odada bulunan banyoya giderek bir iki işimi halledip Alp'in hâla uyanmadığını farkedince saat altı buçuğa alarmı ayarlayıp aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım.

Alp'in ailesi yurt dışından geldiği için onlara da yetecek kadar hazırlamıştım. Yemeği tam ocaktan alacakken merdivenlerden gelen sesle Alp'in uyandığını anlayınca hızlıca menemeni servis tabaklarına alıp elimi yıkadım. Alp bu sırada içeriye girmişti bile. Gözlerimiz buluşunca genişçe gülümseyip yanıma gelerek beni sıkıca sarıp çenesini kafama koydu.

"Bunu yapmaktan ne zaman vazgeçeceksin? Sabah uyandığımda yanımda olmanı istiyorum."

Dedikleri ile gülümseyip ondan hafif uzaklaşarak kafamdaki çenesini çekmesini sağladıktan sonra dudaklarıma minik bi öpücük bıraktım.

"Biliyorum ama daha önce de dediğim gibi ben senin sekreterinim yani senden önce kalkarak yapmam gereken işlerim var."

Söylediklerim onu mutlu etmediğinden hep yaptığı gibi dudak bükerek konuşmaya başladı.

"Sana söyledim sekretim olmana gerek yok sadece sevgilim olmanı istiyorum. Hem ben uyandıktan sonrada yapabilirsin bunları. Emin ol seninle kahvaltı hazırlayıp kıyafet seçmek beni daha mutlu eder."

Dediklerine kıkırdayıp parmak ucunda yükselerek alnına fiske vurdum.

"Olmaz öyle şey. Bu benim görevim. Hem unuttun mu ben yıllardır sadece bunun için eğitim alıyorum. Özel hayatımız ayrı iş hayatımız ayrı."

"Kayra çok haklı Alp o senin gibi değil olamazda zaten. Nerden geldi bu sevgili olma merakın anlamıyorum ama umarım hemen hevesini alıp bırakırsın sadece sen istiyorsun diye sesimi çıkartmıyorum."

Alev hanımın sert ve otoriter sesini duymamla Alp'ten uzaklaşıp başımı eğerek selam verdim. Dedikleri her ne kadar canımı yaksada umursamamayı seçmiştim. Küçüklüğümden beri alışık olduğum bi durumdu nede olsa. Ona göre ben sadece bi kuklaydım.

Alp'e hizmet etmek için eğitilmiş başka hiçbir görevi olmayan kukla. Küçükken Alp'le oyun oynadığımızı gördüğünde bile Alp gittikten sonra bana olan lafı der o kadarla da kalmayıp ceza vererek yerimi bilmemi sağlardı.

Alp ondan ayrılmalmamla derince oflayıp eliyle yüzünü sıvazladıktan sonra saçlarını geriye atarak tam annesiyle laf dalaşına girecekti ki konunun uzamasını istemediğim için araya girdim.

"Efendim izin verirseniz bugünkü programınızı açıklayayım."

Alp konuyu değiştirdiğimi anlayınca bana öfkeyle baksada ona iş yerinde çokça kullandığım soğuk ifademle bakmaya devam ettim.

Alp'te huyumu bildiği için kafa sallayarak beni onaylayıp masaya oturdu. Alev hanımda masaya oturup beni izlemeye başlayınca ilk önce ikisine servis yapıp ardından da Alp'in karşısına geçerek tegahta hazır duran evrakları elime alıp okumaya başladım.

"Bugün saat 8.00'da bi Pars beyle bi kahvaltınız var o yüzden karnınızı pek doyurmasanız iyi olur 11.00'de önemli bi toplantınız var ayrıca saat 12.30'da önemli bi iş yemeği olacak saat 13.00'da ise Alev hanımın isteği üzerine beraber alışverişe çıkacaksınız. Saat 15.00'da muhasebe bölümüyle toplantı var ve daha sonra ise imzanızı bekleyen evraklar var ondan sonra boşsunuz eklememi veya çıkarmamı istediğiniz baska bişey varsa hemen ayarlayabilirim."

karışıklık (bxi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin