Tamam Alp ve Alper denen kişinin bu kadar benzemesi tesadüf olabilir nede olsa insanlar çift yaratılmış e Alper denen kişinin babasının onlara benzemeside normal çünkü Alper bu genleri illa birinden almalı. Peki bu kişi ile Alev Hanım neden bu kadar benziyor?!
Bu kadar tesadüf neden?!
Noluyo lan burda?!
Pekâlâ pekâlâ sakın olalım.
Alp'e baktığımda oda şokla önümüzdeki çocuğa bakıyordu.
Kolunu dürtmemle şoktan çıkıp hâla şaşkın gözlerle bana baktı.
"Alper oğlum iyi misiniz? İkinizde hayalet görmüş gibi oldunuz gelin bı bardak su için en iyisi. Zaten bugün ayrı bı tuhafsın takım elbise filen."
Dilan Hanım'ın konuşmasıyla Alp tam bişey diyecekken Alev Hanım'ın kopyası olan çocuk bizi farkedip koşarak yanımıza gelip tabiri caizse Alp'in üstüne uçtu.
Alp bi an dengesini kaybetse bile anında toparlanıp düşmekten kurtulabildi.
Arkasından üstüne uçan çocuksa bı elini Alp'in omzuna atmış neşeyle ona bakıyordu.
"Alper oğlum tüm gün nerdeydin lan? Tutturdum akşam bişey gösterecem bişey göstercem. Hem bu hal ne oğlum?! Kendi mezuniyetine bile eşofmanla giden sen nasıl bişey olmuş olabilir ki takım elbise giydin?"
O gülerek konuşurken Alp ve ben birbirimize bakıp derince yutkunduk. Nasıl bişeyin içine düştük biz?
"Bakın kusura bakmayın ama ben sizi tanımıyorum. Hiçbirinizi tanımıyorum. Ayrıca adım Alper'de değil."
Alp'in sonunda konuşmasıyla herkes bize bakarken yakınımızda olup bunu duyanlar şok geçirmişti. Tabi en büyük şoka Dilan Hanım, kocası ve yanımızdaki şahıs girmişti. Ve aralarında şoktan ilk çıkanda yanımızdaki çocuk oldu.
Yüksek sesli kahkahası durmak bilmezken gözlerinden gelen minik yaşlarla konuştu.
"Allah iyiliğini versin Alper valla bı an o kadar ciddi söyledin ki inanıyorduk. Yanlız kabul etmeliyim oyunculuğun çok iyi."
O gülerek konuşurken bu sefer ben söze girdim.
"Efendim kusura bakmayın ama gerçekten karıştırıyorsunuz bu kişi Alper bey değil Alp Eren Teke. Bugün Alper Bey'in misafiri sadece ben değil aynı zamanda Alp Bey."
Araya girmemle yanımızdaki çocuk Alp'ten ayrılıp yüzündeki gülümsemeyi bozmadan konuştu.
"Ah kesinlikle. Yanlız cidden fazlası çokta sarmıyor o yüzden bence şu şakayı bırakıp yemeğe geçelim. Bide dünya üzerinde o kadar isim varken benim ismimi mi seçtin cidden? Allah iyiliğini versin ikiz."
"Alperen haklı Alper bırak şakayıda yemeğe geçelim."
Dilan Hanım'ın kocasının konuşmasıyla Alp tekrar konuşacaktı ki adamın telefonu çalınca susmak zorunda kaldı.
"Ama-"
"Bı dakika lütfen. Bu saçma şakayı daha sonra konuşucaz."
"Evet Kemal bı sorun mu var?"
Karşı taraf ne dedi bilmesekte gözleri şokla açılan adam Alp'e dönüp konuştu.
"Tamam Kemal o kişi Alp sanırım aç kapıyı."
Dilan Hanım ve yanımızdaki çocuk tüm olanları duymuş olacak ki nolduğunu anlamak için meraklı meraklı adama bakıyorlardı.
Adam hiçbir şey demeden telefonu kapatıp tekrar cebine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karışıklık (bxi)
Romancekarışan bebek kurgusudur ama karışan kişi ana karakterimiz değil onun sevgilisi, çocukluk arkadaşı aynı zamanda ise patronudur. Sevgilisinin yeni ailesi oğullarının gay olmasını kabul edecek mi? peki ya onu? sevgilisinin zoru ile o ve yeni ailesi il...