Merhaba !
Uzun zamandır aktif değilim üzgünüm sınav haftası dolayı çok yoğunum ve derslerime önem vermem gerekiyor.Boş zamanlarımda taslak yazmaya başlayacağım daha sonra atarım.
İyi okumalar ! > <-
"Öyle işte,anladın mı?"
Otobüsteydik ve okula gidiyorduk.Chan'a dün gece neler yaşandığını ve benim evimde uyandığını anlattım.
Tabii ki o sarhoşken öpüştüğümüzü anlatamazdım onun karşısında.
Sadece o kısmı atladım,sorun olmazdı.
"Anladım"Tam bu sırada durduk ve okul yakınındaki durakta indik.Çok bir yok yoktu.Hızlıca okula geldik ve Chan'a veda edip sınıfıma gittim.
Jisung ile Minho yan yana oturuyorlardı.Ben gelince Minho kalktı Jisung'a bay bay etti ve gitti."Günaydın Seung!"
"Günaydın,hayırdır Minho'yla?"
"Hiç,öyle konuşuyorduk.Biliyor musun?Minho'nun aslında iki ismi varmış.
Lee know'da deniliyormuş!""Hıhı,anladım."
Jisung hala Minho hakkında 'gerçekleri' anlatırken ben sıraya kafamı yaslamıştım.
İlk ders yine Kore tarihi'ydi.Nefret ediyorum.Ders sırasında aklıma Yeonjun'ların beni dövdükleri günden beri bana bulaşmadıkları aklıma geldi.Çok garipti çünkü Yeonjun dövüp atacak biri değildi.Kendini tatmin edene kadar biriyle uğraşırdı.Beni ilk dövüşte bıraktımı cidden?Çok garip.Sınıf kaptanı Yeji'nin 'ders boş' diye bağırışıyla uyanındığımda,tutulan belimin ağrısı bir oldu ve acıyla tekrar oturdum.
"Of sikeyim !,belim tutulmuş."
Yavaşça kalktım ve okulun kuytu bir köşesine geçip kenara oturdum.Tam o sırada biri yanıma gelip oturdu ve kafamı çevirdiğimde tanımadığım biri ile yüzümü buruşturdum.
"Kimsiniz?"
"Ah!,Merhaba !! Ben Minho'nun arkadaşı Jeongin.Minho beni Jisung ile ekti ve yanlız kaldım.Jisung'un arkadaşı olduğunu duydum da,belki arkadaş oluruz."
Güldüm.
"Ah,Minho ve Jisung sanırım flörtler.Jisung zaten Minho'ya aşık."
"Cidden mi?Minho'da Jisung'a aşık.Bana hep ondan bahsediyor."
"Belli zaten,ikiside hala açılamadılar birbirlerine."
"Cidden salaklar."
İkimizde güldük.
"Çok kafa dengisin,neden arkadaşın yok ki?"
Jeongin'in bana sorduğu soruyla gülüşüm düştü.
"Arkadaş edinemiyorum,utangaçım ve asosyalim.Hastalıklarım var.Sadece kuzenim Jisung ile anlaşabiliyordum."
"Anladım,merak etme benimle gezebilirsin,istersen."
"Tabii ki Jeongin."
"Bu arada senin ismin ne?Konuşuyoruz ama sana ne diyeceğimi bilemiyorum."
"Ben Seungmin,memnun oldum"
"Bende Seungmin !"
Bu ilk dıştan arkadaşımdı.Bayağı bir konuştuktan sonra okulun etrafında yürüyerek birbirimiz hakkında konuşmaya başladık.Changbin diye bir sevgilisi varmış.Benden bir yaş küçük,ama cidden kafadengi.Sürekli gülüyor ve pozitif.Aslında onunla tamamen zıttız,ilk arkadaşımın o olduğuna inanamıyorum.
Aslında kendime biraz şaşırmıştım,normal Seungmin asla konuşmaya cesaret edemezdi.Ama onunla konuşup arkadaş olmuştum.Cidden benim için çok büyük bir adımdı bu.
-
Okul bitmişti ve sınıfta Jisung'a herşeyi anlatmıştım.Beni takdir etmişti.Şimdi ise Jeongin ile okul çıkışına yürüyorduk.
"Kore tarihi aşırı sıkıcı değil mi Jeongin?"
"Cidden ya,bir de üst üste iki kere koymuşlar."
Jeongin ile tamamen aynı zevk ve hobilere sahiptik.Sadece huylarımız farklıydı.
"Neyse,ben gideyim Jeongin.Kendine iyi bak !"
"Sende Seung!"
Gülüştükten sonra durağa yürümeye başladım.Otobüse bindim ve eve gelince,yürümeye başladım.Bu aralar Chan hiç ziyarete gelmiyordu.Sadece bazen gidip geliyordu.Çokta umursamamıştım ama kafama birşey takılmıştı.Ben sadece yalnızken o geliyordu ve biri gelince gidiyordu.Anlamıyordum,belki insanları sevmekte zorlanıyordur.
Belki.Eve girdim ve bir sonraki gün için kendimi yatağa bıraktım.Zor ve yoğun bir gündü.
-
Oy vermeyi unutmayın★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainy Day/Chanmin
FanfictionSeungmin sessiz,içe kapanık,asosyal ve bazı hastalıkları olan biriydi.Bangchan ile olan ilişkisi onu yavaş yavaş hayata döndürüyordu.