*uitslag is er* nee KUT dit kan niet

575 13 1
                                    

MATTHY'S POV
Ik zit op de bank, met de andere, milo is er ook bij, alleen koen is nog voor zijn kanaal een video aan het opnemen in z'n kamer vlgm weer een gek op jou aflevering, maar de rest zitten gwn tv te kijken. Ik krijg een berichtje binnen ik kijk, HET IS DE UITSLAG ik ga recht op zitten en kijk. NEE nee dit kan niet zo zijn het is positief, positief van ik heb autisme. "Kut."zeg ik hard maar het was niet m'n bedoeling om hard op te praten. "wat is er matt?"vraagt raoul verbaast. Ik reageer niet en ren naar m'n kamer. "D-dit kan niet waar zijn" zeg ik hard op tegen m'n zelf maar blijkbaar is er iemand me gevolgt want ik hoor de deur open gaan. "Wat kan niet waar zijn?"zegt raoul die me gevolgd is naar m'n kamer. "Niks, er is niks hoor."
"Waarom ren je dan naar je kamer? En zeg je kut?"vraagt raoul. "N-nee, er is niks" "dan niet"zegt raoul en loopt weg. Maar het kan niet waar zijn WAAROM normaal zeggen we het voor de grap maar nu heb ik gwn voor de grap getest en HOE DE FUCK KAN HET ECHT ZIJN. Ik ga op m'n bed liggen met m'n hooft in m'n kussen.

RAOUL'S POV
Ik loop weg bij matthy. hij zegt dat er niks is maar waarom rende hij naar z'n kamer en zei hij daar voor kut toen hij een berichtje kreeg. Ik loop weer terug naar de bank en ga zitten. "Wat was we met matt?"vraag milo.
"Geen idee hij zei dat er niks was maar zowieso is er wel wat."
"We vragen het zo wel anders we moeten toch zo nog een video opnemen"zegt milo. "Ohja dat is nog waar ook we moeten nog een video opnemen." "Ja over een paar min beginnen we" zegt milo. We gaan de grootste kapsalon van nederland maken. "Ik haal koen alvast en dan matthy." "Okè isg"zegt milo.
Ik loop naar boven naar koen en klop aan. "Kom binnen" roept koen van uit z'n kamer. Ik loop naar binnen ik zie dat hij z'n video aan z'n editer stuurd hij edit ook nooit zelf maar dat is niet mijn probleem. "We gaan een video opnemen" "oh nice, ik kom er zo aan" zegt koen. "Isg kom wel snel."
"Ja ja doe ik" zegt koen. Ik loop weer naar beneden. "Hij komt er aan" zeg ik. En loop naar matthy.

KOEN'S POV
Ik loop naar beneden. "Ik ben er" roep ik. En ga op de bank zitten. "Roel is matt even halen, die is ook in z'n kamer" zegt milo. "Okay."
Ik hoor matthy en raoul praten want matthy scheeuwt een beetje. "WAT IS ER?"hoor ik matthy schreeuwen.
"We gaan een video opnemen"hoor ik raoul zeggen. "GA ZONDER MIJ IK HEB ER GEEN ZIN IN" schreeuwt matthy. "Wat is er dan?"zegt raoul.
"NIKS DAT ZEI IK NET AL"schreeuwt matthy. "Jezus wat is er met matthy."
"Geen idee"zegt rob.

MATTHY'S POV
"NIKS DAT ZEI IK NET AL."
"Maar waarom doe je dan zo"Zegt raoul. Ik kan nu echt even niet mee doen, net heb ik die uitslag gekregen en ik ben autisties, i-ik weet gwn niet wat het is maar ik heb nu gwn een kut gevoel omdat ik het weet, waarom heb ik ook zo'n test gedaan, maar no way dat ik het de jongens ga vertellen die gaan me zowieso belagelijk maken en dan word ik uit casa del huts gezet en dat wil ik niet. "Mat? matthy?"zegt raoul. "Wat is er?"
"Ik vroeg wat"zegt raoul. "Oh eh er is niks ik doe wel gwn mee" zeg ik met tegen zin want ik wil niet mee doen. Ik sta op en loop langs raoul naar de woonkamer. Ik loop de woonkamer binnen en echt iedereen kijkt me aan.
"Wat?"zegt ik geïriteerd. "We zijn benieuwd wat er is" zegt robbie.
"NIKS" zeg ik en ga op een stoel zitten en kijk de andere kant op.
"Rustig"zegt robbie. Ik negeer hem maar. "Ehm okay laten we maar beginnen" zegt raoul die net de woonkamer in loopt. "Okay, en wat gaan we doen?" Zegt robbie en hij staat op. "We gaan de grootste kapsalon van Nederland maken" zegt milo. "Lekkerg" zegt robbie en loopt naar de keuken, de andere lopen ook naar de keuken. Maar ik zit nog diep ingedachten , die test moet toch fout zijn, het kan gwn niet dat ik autisties ben. Ik word uit m'n gedachten gehaald "matt kom je nog?"vraagt raoul. Ik kijk z'n kant op ik zie de camera's en iedereen al klaar staan.
"Ja ik kom" ik loop naar hun toe en doe een petje op voor de intro en we beginnen we doen alsof we met z'n vieren bij kapsalon werken en milo komt dan wat bestellen. Het is wel goed om een video op te nemen want dan vergeet ik even alles. "Faka mag ik misschien een kleine kapsalon bij jou bestellen?"vraagt milo. "Dat zou ik niet nemen man, ik zou die merch paken die nieuwe merch van de bankzitters" zegt rob. "Nou die merch ziet er wel goed uit ja, wat zit er allemaal in die kapsalon huts eigelijk?"vraagt milo. "HOE KAN JE NIET LEZEN HET IS KAPSA DEL HUTS"Zegt koen. "Sèh"zegt robbie. En we lachen allemaal, hoe komt die gast erop haha. "Nou dan zou ik die wel graag lusten, ja ja"zegt milo. "Wil je hem mee nemen dan of hier opeten?"zegt raoul. "Nou ik dacht misschien kan ik hem wel met jullie zelf maken"Zegt milo. "Is goed apie, je werkt toch bij ons het is promitie filmpje"zeg ik. En we gaan nu naar buiten in de achter tuin alles maken.
En we gaan verder."hoi allemaal vandaag gaan we de grootste kapsalon maken van nederland"zegt koen. "En sorry dat robbie weer in een video zit"zegt milo. Iedereen begint te lachen en robbie sarcasties.
maar ik, ik lach niet ik zit gwn te denken, ik word gek in m'n hooft.

de autistische jongen//bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu