Robbie's pov
Vandaag hebben we weer opnamens
Leuk. We gaan weer een verstoppertje video opnemen. Ik kleed me om en loop naar beneden.
"WTF!" zeg ik als ik benede ben. Ik zie een heel bloed naar de bank lijden en matthy ligt op de bank en z'n handen zitten onder het bloed. Ik ren snel naar boven en ik klop maar aan bij raoul "roel plss doe open" zeg ik in paniek en er springen al tranen in m'n ogen. Er doet iemand raoul's deur open "robbie wat is er raoul ligt nog te slapen" zegt lieke slaperig. "H-help is i-iets m-met m-matthy" zeg ik paniekerig. "Wat is er dan met hem?" vraagt lieke. "B-bloed m-matthy, kom" zeg ik en loop naar beneden. Lieke loopt achter me aan ze blijft geshockeerd in de deur opening staan. "Wat is er gebeurd?!"vraagt lieke geschroken. "G-geen idee i-ik kwam beneden en toe zag ik hem zo" zeg ik. "Stil ik lig te slapen" zegt matthy slaperig. Ik loop naar hem toe en pak z'n handen en kijk er naar. Hij trekt ze terug "laat me slapen ik ben moe"zegt matthy slaperig. "Matthyas wat heb je gedaan?" vraag ik. "Niks" zegt matthy die doet alsof er niks gebeurd is. Ik trek z'n hand naar me toe en hou hem goed vast en kijk naar z'n hand. "Niks? Ik zie toch dat je hand onder het bloed zit ik ben niet dom" zeg ik. "Auw laat los" zegt matthy en gaat recht op zitten. "Matthyas wat is er gebeurd?" Vraag ik. Hij kijkt me aan en zegt dan "ik liet een glas vallen en toe kwam er perongeluk een glas scherf in m'n handen" "hoe komt het bloed op de vloer en hzo lig je hier en niet in je bed?" vraag ik. "Ehm nou ik heb mezelf naar de bank gesleept dat is alles" zegt matthy.Matthy's pov
"Ehm nou ik heb mezelf naar de bank gesleept dat is alles" zeg ik. DOM hzo zou iemand zich random naar de bank slepen. "Hzo slepen?"vraagt robbie. "Ehm ja ik w-was licht in m'n hoofd en het lukte niet meer om op te staan" zeg ik zo snel mogelijk dat het voor bij is. "Matt...waarom heb je ons niet geroepen?"zegt robbie bezorgt.
"I-ik wou jullie niet lastig vallen"zeg ik en kijk naar de grond. Ik ga toch niet random roepen ofzo ze hoeven echt niet alles te weten. "Matt kijk me aan" zegt lieke die ook naast me komt zitten. Ik kijk haar aan. "Waarom denk je dat je ons lastig valt?" zegt lieke die me bezorgt aan kijkt. "G-gwn jullie waren gwn aan het slapen" zeg ik. "Matthy je had ons gwn wakker kunnen maken"zegt robbie. "Ja maar..." zeg ik maar word onderbroken. "Matt gwn de volgende keer ons roepen ofzo, ja?" zegt robbie.
"Okay" zeg ik. Lieke staat op en loopt naar de keuken een paar sec later komt ze terug met ehm een tube ofzo.
"Kom is matt met je handen" zegt ze.
"Ehm okay" zeg ik. Ik doe m'n handen naar haar ze maakt de tube open en doet een beetje op haar vinger. Nu zie ik het het is ontsmettingsmiddel dat prikt tering hard. Ze wil met haar vinger waar de zalf opzit naar m'n handen maar ik trek ze snel weg. "Matt?" Zegt lieke. "Nee nee nee dat prikt tering hard dat gaan we niet doen" zeg ik een beetje bang.
"Matt kom gwn met je handen" zegt robbie. "Nee" zeg ik en sta op. Maar word al snel tegen gehouden door raoul die ineens er is. "Terug" zegt hij.
"Neehee" zeur ik.raoul's pov
Ik loop rustig naar beneden maar blijf in de gang staan. "Matt" hoor ik iemand zeggen. Het lieke. "Nee nee nee dat prikt tering hard dat gaan we niet doen" hoor ik een stem bang zeggen. "Kom gwn met je handen" zegt nog een andere stem. Vlgm zijn de andere twee matt en rob. "Nee" zegt matthy ik hoor iemand opstaan door het gekraak van de bank. Ik loop nu naar de woonkamer en zie matthy die op is gestaan. "Terug" zeg ik. "Neehee" zeg hij zeurderig. Matthy probeert langs me te komen naar z'n kamer, maar ik hou hem tegen. Ik kijk naar de grond want zie een heel rood spoor naar de bank leiden "wat de 'griep' is dat op de grond?" Zeg ik geschoken. "Niks" zegt matthy. "Ga niet liegen matthyas" zegt robbie.
"Okay okay" zegt matthy en hij rolt met z'n ogen. "Matt kom zitten" zegt lieke. "Nope ga ik niet doen"zegt matthy eigenwijs. "Matthyas nu" zegt robbie. "Nee, en ga me niet met m'n volle naam uitspreken" zegt matthy.
"Als jij niet luisterd ga ik dat wel doen dus kom nu" zegt robbie boos. "N-E-E" zegt matthy. Ik heb geen idee wat er gebeurd maar ik pak matthy bij z'n arm en duw hem op de bank. (niet hard ofcourse) "matt je handen" zegt lieke. "Nee" zegt matthy weer. "Wat is er gebeurd? Waarom moet matthy zitten? En waarom..." ik wou nog wat zeggen maar word onderbroken. "Dat bloed wat op de grond ligt komt van matthy's handen en nu wil ik ontsmettingsmidel op z'n handen doen omdat er glas in heeft gezeten maar hij luisterd niet" zegt lieke lichtelijk geïriteerd. "Dat wat op de grond ligt i-is bloed"vraag ik geschokken. "Ja, dat moeten we nog opruimen" zegt lieke. Wtf gwn bloed op de grond nu wil ik wel weten wat er is gebeurd. "Matthy je handen nu!" zegt lieke streng. "N.." wil matthy zeggen maar word al onderbroken door lieke "Geen nee zeggen."
Matthy grijnst en zegt dan "Nee"
"FUCKING MATTHYAS MAARTEN HET LAM NU DOEN" zegt robbie boos en hij pakt matthy's handen en doet het naar lieke. Wtf er zitten echt huge ass krassen op z'n handen. Robbie houd stevig matthy handen vast zodat hij ze niet terug kan trekken. Lieke doet er ontsmettingsmiddel op. Ik zie dat matthy probeert weg te komen maar het lukt hem niet er staan tranen in z'n ogen en hij bijt op z'n liep vlgm doet het pijn. Hij draai ze gezicht weg en gaat met z'n gezicht in robbie's schouder liggen. Lieke doet nog een beetje verband om matthy handen. "Ik ben klaar" zegt lieke. Robbie laat matthy armen los en matt z'n armen gaan gelijk om robbie heen matthy ligt nog steeds met z'n hoofd in robbie's schouder. "Rustig maar matt het is goed" zegt robbie lief.Koen's pov
Ik loop naar beneden en zie random robbie met iemand knuffelen op de bank, vlgm is het matthy waar mee hij knuffelt. Ik wou wat zeggen maar hoor matthy snikken dus ik zeg maar niks. Ik ga er gwn naast zitten. Raoul zit te dwijlen, waarschijnlijk heeft hij iets laten vallen. Hij dwijlt het laatste stukje hij wil net die dwijl in de emmer doen maar ik zie dat dat ding rood is. "Waarom is dat ding rood?" vraag ik. "Dat ding heet een dwijl KOEN en hij is rood door bloed" zegt raoul. Ik wacht even want ik denk het is een grapje maar blijkbaar niet. "Oh je meent het serieus dat is bloed!" Zeg ik geschokken. "Ja maar daar gaan we het nu niet over hebben" zegt raoul.
Matthy gaat weer normaal zitten en veegt z'n tranen af aan z'n sport kleren, waarom de fuck heeft die gast nu al sport kleding aan. "En wat is er met jou?" Vraag ik. "Niks" zegt matthy.
"Okay" zeg ik en sta op en maak een broodje klaar.Matthy's pov
"En wat is er met jou?" Vraagt koen. "Niks" zeg ik maar niet iedereen hoeft iets te weten. "Okay" zegt koen en hij loopt naar de keuken.
Ik heb ze niet verteld dat ik naar de sportschool ben gegaan en bijna niks heb gegeten maar ja ben ook niet vanplan om het te zeggen. Ik sta op en loop naar m'n kamer en ga daar maar even op bed liggen.~1352 woorden~
Hoop dat je leuk vond
Ik maak zo snel mogelijk weer een nieuw deel.
XXX meeeee
JE LEEST
de autistische jongen//bankzitters
FanfictionMatthyas krijgt een berichtje h-hij is... Autistisch. Hij word onzeker over zich zelf. En hij komt er ook achter dat hij gay is en verliefd op zn beste vriend. Nou sorry voor de kleine beschrijving maar ja boeie ik hoop dat je het leuk vind ❤❤ mabb...