Volgende dag in de avond!!!!
Milo's Pov
"Ja maarg echt die kinderen bleven maar aan bellen ik stond echt op het punt om ze uit te schelden" zegt robbie. We zijn momenteel aan het eten en ik blijf slapen hier. Ik stop nog een hap macaroni in m'n mond. Nog een paar happen dan ben ik klaar. De andere jongens zijn pas op de helft. Maar matthy die heeft niet eens een hap genomen. Raar normaal heeft hij ook al de helft op. Waarschijnlijk heeft hij gwn geen honger.Uiteindelijk hebben we het allemaal op. Behalve matthy. "Hoef je niet meer matt?" Vraagt robbie. Matt knikt. "Isg matt" zegt robbie. Matthy staat op zet z'n bord op het aanrecht en loop naar z'n kamer. "Wat heeft hij?" Vraagt ik.
"Ehm het is uit met carolijn daar is ie een beetje verdrietig om" zegt milo.
"Echt?" Zegt koen blij. "Ja koentje echt" zegt rob. Koen springt in de lucht, ik en rob kijken elkaar raar aan."sorry hoor maar ik mocht haar niet" zegt koen toen hij zag dat ik en rob naar elkaar zaten te kijken. "Ja maar koentje doe wel even normaal matt zit er wel mee hè" zegt raoul. "Okè maar stop wel met koentje te zeggen!" Zegt koen geïriteerd. "Koentje, koentje koentje" zeggen ik, rob en roel tegelijk om koen te irriteren. "Fuck jullie, val dood, nee laat maar ik spring wel uit het raam boven!"zegt koen boos en loopt weg naar boven. "Die is boos" lach ik.
"Ja een beetje geïriteerd maar ja die komt wel b-" zegt raoul maar hij maakt z'n zin niet af want we horen een knal van boven. "Koeeen?!" Schreeuwd robbie paniekerig en rent naar boven. Roel en ik rennen ook er achter aan. "Koeeen! Beter ben je okè" roept robbie die nog steeds paniek heeft. Robbie ramt koen's deur open.Robbie's POV
Koen zit op de grond. Geen idee wat hij heeft gedaan. Alleen ik ben in paniek, ik kan m'n beste maatje toch niet verliezen? Ik ga snel naast hem zitten en knuffel hem gelijk. "Rob wat is er?" Vraagt koen bezorgd. Ik blijf stil. "Koen, we hoorde net een knal wat deed je?" Zegt raoul. "Oh dat" lacht koen terwijl ie mij dichter tegen zich aan doet "ik schopte tegen de deur aan omdat ik boos was" vervolgt
hij. Ik begin zacht te snikken, hopend dat ze het niet horen. Ik was gewoon bang, omdat hij zei dat tie uit het raam ging springen, tuurlijk doet hij dat niet echt maar toen ik die knal hoorde dacht ik even dat hij wat had gedaan. "Hey hey robbie rustig, kijk me eens aan" zegt koen. Ik schud m'n hoofd. Hij legt èèn vinger onder m'n kin en duwt m'n hoofd naar zijn hoofd met z'n vinger, zodat ik hem nu wel aan moet kijken. Hij veegt m'n tranen weg. "Rob je weet dat ik niet echt bedoelde wat ik zei?" Vraagt koen. Ik knik maar koen is slim genoeg om te zeggen dat het niet waar is. "Rob niet liegen" zegt hij daarom ook. Ik knik en knuffel hem steviger. "W-wat is hier aan de hand?" Vraagt een stem achter milo en raoul. Ik kijk op. Matt. "Wat is er met rob en koen?" Vraagt matt. "Niks om zorgen over te maken matt" zeg ik als ik koen los laat en gwn naast hem ga zitten. "Okè" zegt matthy terwijl die langs me kijkt, en daarna hij haalt z'n schouders op en loopt weg. "En dat was?" Vraagt koen. "Matthy wtf weet jij niet wie het is?" Vraagt milo. "Nee milo , ik bedoel wat was dat voor ongevoelige, ongeïntreseerde zin? En hij kijkt naast robbie aan de andere kan waar ik niet zit wat is dat?" Vraagt koen. "Ja hij deed wel raar ja" zegt raoul. "Ik kijk zo wel wat dat was" zeg ik. "Isg" zegt iedereen.Ik ga naar beneden en zie matthy op de bank zitten, net de gene die ik nodig had. "Hey matt" zeg ik. Hij schrikt op van z'n telefoon "hoi" zegt hij zonder emotie. "Okè wat is er waarom doe je zo... zo... raar" zeg ik.
"Raar?" Vraagt hij en nu wel met emotie, maar iets te veel emotie's als je het mij zegt.Matthy's POV
"Raar?" Vraagt ik. Daar was ik al bang voor ze vinden me raar. En ik heb ze niet eens gezegt dat ik autistisch ben en dat ik aan self-harm doe. "Matt?" Vraagt robbie. "Wat?!" Zeg ik boos. Boos? Geen idee waarom ik boos ben vast met m'n autisme te maken. "Rustig matt waarom gelijk boos jonge?" Zegt rob. Ik haal m'n schouders op. "Kan ik niks aan doen" zeg ik zacht. "Hzo niks aan doen?" Vraagt robbie. Kut hij heeft me gehoord. "Niks laat maar" zeg ik. "Nee matt hzo je kan er niks aan doen?" Zegt robbie terwijl hij over m'n boven been heen wrijft met z'n hand. Z'n hand gaat heen en weer, heen en weer over m'n been. I-ik voel... i-k ehm voel vlinders in m'n buik door hem. Wacht ben ik echt verlieft op m'n beste vriend? "Matthy?" Zegt robbie. "Ik ehm weet niet ehm ja eh" zegt ik ongemakkelijk. Ik word gwn ongemakkelijk van dat hij over m'n been wrijft. "Lekker duidelijk matt, zeg nou maar" zegt hij. "Ik ehm beloof je dat je niet boos word?" Vraag ik. Fuck it, ik ga zeggen tegen hem dat ik autisme heb. "Ik word niet boos matt" zegt robbie. "I-ik heb a-"Cliffhanger, sorry not sorry.
Ja ik upload niet veel nee, I know. Maar ja heb het gwn druk. Maar ik doe wel echt mn best, hopelijk is dat genoeg.
Byeeee <3
JE LEEST
de autistische jongen//bankzitters
FanfictionMatthyas krijgt een berichtje h-hij is... Autistisch. Hij word onzeker over zich zelf. En hij komt er ook achter dat hij gay is en verliefd op zn beste vriend. Nou sorry voor de kleine beschrijving maar ja boeie ik hoop dat je het leuk vind ❤❤ mabb...