Matthy's pov
En waarom heeft robbie gehuild ?hij huilt nooit. Ik blijf stil staan en staar hem aan. "Nou komt er nog wat van, ga naar je kamer!" Zegt raoul boos. "HET IS OOK MIJN HUIS EN IK KAN BEST VOOR M'N ZELF ZORGEN"
"NU NAAR JE KAMER" zegt raoul geïriteerd. Ik zucht en loop naar m'n kamer. Ik gooi de deur boos dicht.
Kut gasten denk dat ik niet voor mezelf kan zorgen. FUCK HUN.
Ik start m'n computer op en ga editen.~time skip~
"We gaan eten" word er geroepen.
Ik reageer niet. Ik heb geen zin in eten, ik ben te dik er moet wat van af.
"Matt eten" word er weer geroepen.
Nog steeds reageer ik niet. Dan word de deur open gedaan. "Matt we gaan eten" zegt koen. "Ik heb geen honger laat me" zeg ik. "Okè dan niet" zegt hij en verlaat m'n kamer. Maar dan word de deur weer open gedaan. "Eten matthyas" zeg raoul. "Flikker op ik heb geen honger" "matthyas we hebben vanmorgen ook niet gegeten en nu moeten we even eten" zegt raoul. "Geen honger" zeg ik nog eens.
Hij loopt naar me toe en sluit m'n computer "GAST nu is m'n edit weg" zeg ik boos. "Je moet eten matthyas" zegt hij. Ik schud m'n hoofd. "Dan niet" zegt hij geïriteerd en klapt m'n deur hard dicht.Raoul's pov
"Dan niet" zeg ik geïriteerd en klap de deur hard dicht. Ik ga zitten en zeg "eetsmakkelijk" "komt matt niet?" vraagt robbie. "Nee, die heeft geen honger en doet nogal geïriteerd" zeg ik een beetje boos. "Oh okè" zegt hij terug.~tijd skip~
We zijn klaar met eten en zitten nu al een 1 uur op de bank tv te kijken. Matthy is niet eens 1 keer hier heen geweest en ik heb hem niet eens gehoord. Zou er wat zijn? Geen idee miss moet ik kijken. Ik sta op "wat ga je doen roel?" Vraagt robbie. "Ik ga even bij matt kijken, hij is vanaf het eten al niet hier heen gekomen" antwoord ik hem. "Okay roep me als er wat is" zegt hij. "Isg" ik loop naar z'n kamer en klop er op. Geen reactie.
Ik loop maar naar binnen. En daar zie ik een jongen op bed liggen met z'n gezicht in z'n kussen. "Matthy?" "ROT OP" schreeuwt hij. "Waarom matt?"
Hij haalt z'n gezicht uit z'n kussen. Hij heeft hele rooie ogen, hij heeft gehuild. "Gwn ga weg" zegt hij en nu hoor ik hem snikken. "Wat is er matt?" Zeg ik terwijl ik naast hem ga zitten. "N-niks" zegt hij. "Matt wel wat is er? Of moet ik iemand anders halen? Rob, ik ga rob wel halen" zeg ik en sta op. Ik versnel m'n passen naar de woonkamer en zie rob zitten.
"Rob kom even" "wat is er roel?" Vraagt hij. "Kom even naar matt er is iets maar ik weet niet wat" zeg ik bezorgt. Robbie springt gelijk op en loop in een snel tempo naar matthy.
Ik loop er achter aan en zie robbie al op matthy's bed zitten met matthy in z'n armen.Robbie's pov
Ik loop in een snel tempo naar matthy's kamer. Wat zou er zijn? Ik ga naast hem op bed zitten en hij sluit gelijk ze armen om me heen. Ik knuffel hem terug. Ik sein naar raoul dat hij even weg moet gaan, waarop hij knikt en de deur sluit. "Matt wat is er?" Zeg ik terwijl ik hem nog steeds omhels. "U-uit" zegt hij. Uit? Wat bedoelt hij met uit? "Wat bedoel je matt met uit?" Vraag ik voorzichtig.
"Ca-caro-lijn" zegt hij. "Is het uit met carolijn?" Vraag ik geschokken maar ook een soort van blij. Begrijp me niet verkeert maar ze was niet altijd even aardig voor hem, hij moest echt alles doen, alles betalen en ze hadden vaak ruzie. "ja" zegt hij. ik veeg z'n tranen weg met m'n duim, terwijl ik dat doe kijkt hij me aan. nu kijk ik hem aan in ze mooie lichtblauwe ogen waar om heen rood is door dat hij huilt.
Hij, hij is echt mooi. Echt heel erg mo... nee rob daar mag je niet aan denken het is je beste vriend.
Het blijft even stil en we staren elkaar aan. "Gaat het weer een beetje?" Vraag ik om de stilte te verbreken.
"Ja beetje ja" zegt matthy die z'n laatste tranen weg veegt. "Je zet je er echt wel weer over heen matt je bent haar zo weer vergeten"Matthy's pov
"Je zet je er echt wel weer over heen matt je ben haar zo weer vergeten" zegr robbie. Ik ben haar allang vergeten! Dat is het niet! Ze appte me dat het uit is dat vond ik niet heel erg en toen scholt ze me uit lelijk, dik, kut mens en ga dood scholt ze me mee uit.
en nou heb ik wat doms gedaan. Waarom moet ik dit ook weer doen? Moet ik me naar dit niveau verlagen?
Ja, deed ik toch en het voelde zo goed.
Maar nu, nu heb ik er spijt van even deed het me goed, maar nu niet. "Matt?" Wat ik heb gedaan is zo dom wat zouden de jongens van me vinden? Gaan ze me raar vinden? Ben ik niet gwn een last voor hun? "Matt? Matthy" ik kijk op en zie gelijk de ogen van robbie. "Ja?" "Waar zat je aan te denken?" vraagt rob. "E-ehm niks" "matt? Zeg me als er iets is hè ik ben er voor je" zegt robbie. ik knik.
"De andere boys zijn er ook voor je dus met hun kan je ook altijd praten" zegt robbie. "Enzo is het" zegt raoul. Ik schik want raoul is ineenkeer in m'n kamer gespawnt. "Hey roel, het is al weer een beetje goed, toch matt?" vraagt robbie. Ik knik klein. Raoul komt naast me robbie en mij op bed zitten. "Beter" zegt raoul en gaat met z'n hand door m'n haren.
Wat is dat toch met de jongens die steeds hun hand door m'n haar halen?Heeft even geduurd maar hier een nieuw deel ♡
En gaan jullie ook naar ziggo dome? Ben benieuwd byeeeee
JE LEEST
de autistische jongen//bankzitters
FanficMatthyas krijgt een berichtje h-hij is... Autistisch. Hij word onzeker over zich zelf. En hij komt er ook achter dat hij gay is en verliefd op zn beste vriend. Nou sorry voor de kleine beschrijving maar ja boeie ik hoop dat je het leuk vind ❤❤ mabb...