Matthy's pov
"Mattje word je wakker?"zegt een bekende stem. Robbie. Ik word langszaam wakker en open m'n ogen. ik kijk recht in de ogen van robbie die naast me zit op m'n bed. "Mh?"
"Voel je je goed?" Vraagt robbie. "Mh ja denk het" zeg ik schor. "Doe maar rustig aan, maar denk je dat je mee kan doen met opnemen" vraagt robbie. "Tuurlijk kan ik mee doen"zeg ik. "Rob! Waar ben je?" Roept iemand vanuit de woonkamer. "Ssst"zegt robbie tegen mij. "Waarom" zeg ik zacht. "Omdat ik eigelijk je met rust moest laten" zegt robbie. "Robbie van de graaf als je bij matthy zit hè!" zegt iemand, het is raoul. Robbie gaat op m'n bed liggen en doet alsof hij er niet is. En dan word de deur open gedaan.
"Godver robbie je hebt hem ook nog wakker gemaakt!" Zegt raoul geïriteerd. Robbie reageert niet hij doet alsof hij er niet is. "ROBBIE ik praat tegen je" zegt raoul. Robbie geeft nog steeds geen antwoord.
"Raoul waarom mocht hij dan niet naar me komen?" Vraag ik maar.
"Omdat je lag te slapen en je hebt je rust nodig, maar hij wou alleen maar naar je toe en kijken hoe het ging" zegt raoul. Ik ga met m'n hand door robbie's haren hij is altijd zo aardig tegen me de andere ook maar robbie die ja die begrijpt me ook.
"Maar hoe gaat het? voel je je goed?" Vraagt raoul. "het gaat wel goed ik voel me ook goed" zeg ik. Hzo vragen ze hoe het met me gaat, zo ziek was ik gister ook niet. "Fijn dat het goed gaat, en robbie je kan nu wel stoppen met doe alsof je dood bent" zegt raoul die naar robbie loopt. Robbie gaat rechtop zitten. "Robbie luister de volgende keer" zegt raoul. "Ja ja" zegt robbie die er vlgm helemaal niks van meent. Raoul loop weg en doet de deur dicht, als ik de deur tussen de gangen en de woonkamer hoor dicht gaan zeg ik "je meende het niet hè?"
"Nope" zegt robbie lachend, ik begin ook te lachen. Robbie springt op me en begint me te kietelen. "Aaah rob s-stop aaah" schreeuw ik. Ik kom niet weg want robbie zit letterlijk op me.
"Ro-hob sto-hp, aah plsss"schreeuw ik.
"Neee" zegt robbie ondeugend. "Gatverrrr gay bestwel" horen we vanuit de deur opening. Koen.
"Ja harstike gay ja" zegt robbie die voor de grap me een kus geeft. "GATVER" schreeuwt koen. Ik begin keihard te lachen. Robbie kruipt van me af en loopt naar koen. "wil jij ook een kusje"zegt robbie die lacht.
"GATVER NEE" zegt koen. Robbie trekt koen m'n kamer in en duwt hem op m'n bed nog net niet op mij. We liggen nu echt allemaal in een deuk. Robbie komt nu ook op m'n bed liggen. Als we uit gelachen zijn vraagt koen. "Wat is er eigelijk gebeurd? Je hoeft het niet te zeggen als je het niet wil hoor"
"Ik vind het okay, ik had een glas laten vallen gister avond omdat ik me niet zo lekker voelde toe viel ik ook om en het lukte me niet om opte staan dus ik probeerde me op te trekken met m'n handen maar dat glas was kapot gevallen dus m'n handen kwamen in glas scherven zeg maar en ja toen sleepte ik me zelf naar de bank en lag de hele vloer onder met bloed" zeg ik een beetje moeilijk.Robbie's pov
Ik zie dat matthy het moeilijk vind om het te vertellen dus ik leg m'n hand op z'n been en vrijf erover heen. "Oh okè niet fijn maar waarom zat je dan bij rob net te huilen" vraagt koen voorzichtig. "Nou ik was best moe, ook een beetje geïriteerd en had geen zin dat die kut ontsmettingsmiddel ging prikken dat doet echt 'griep' veel pijn. Maar het moest en rob pakte m'n armen en deed die naar lieke dat zij het er op kon doen en ik kon niet weg zeg maar" zegt matthy die vuil naar mij kijkt. "Ja maar matt dat moest gwn" zeg ik. "Ja snap ik" zegt matthy zuchtend. "Komen jullie naar de woonkamer" zegt milo die in de deur opening staat. "Hè hè eindelijk is die dikzak klaar" zegt koen. "Hey ik ben niet dik" zegt milo. "Jawel, maar we komen" zegt ik en staat op. Ik sta ook op en koen ook.Matthy's pov
"Ik doe nog even m'n lenzen in." Zeg ik "Ja isg wij gaan vast naar de woonkamer" zegt robbie.
Ik doe m'n lenzen in en loop naar de woonkamer. "Okè we gaan verstoppertje doen" zegt raoul terwijl er een Gopro in m'n hand word geschroven. We doen het intro en dan moeten we verstoppen milo moet zoeken.(Dit is geen echte video!)
Ik help koen nog even want die gaat op het dak met veel moeite is hij door robbie's raam kunnen gaan. En nu moet ik zelf nog snel verstoppen.
Ik ga naar de schuur en verstop daar op de zolder. Vlgm weet milo niet eens dat we in de schuur een zolder hebben, dus die gaat me nooit vinden.
Onder tussen praat ik nog wat tegen de Gopro en drink uit m'n airup fles.~tijd skip~
Het is nu ongeveer een kwartier later en ben nog niet gevonden. Ik heb zo'n vermoede dat iemand wel al gevonden is miss koen of rob. Raoul zit ook goed verstop die zit in de 'kelder' in z'n opnamen kamer.
*Tring tring* ik word gebeld door koen. Moet ik opnemen? Ik doe het toch maar gwn funny voor de video, maar ik hou m'n telefoon wel vlakbij m'n gezicht zodat als milo hem gevonden heeft dat hij niet weet waar ik ben, ook al is het hier donker ik heb wel nog een klein lampje aan staan.
Ik neem op. "Jooo koen, ben al gevonden?" Vraag ik. "Nope zit nog steeds op het dak, ik denk dat jij ook niet gevonden bent hm?" Vraagt koen.
"Nee ik ook niet, maar waarom bel je?" "Gwn verveel me en dacht even kijken hoe het met de anderen er voor staan" zegt koen. Ik knik. Opeens zie ik koen's ogen vergroten. "Koen? Hallo!?" Hij doet een vinger voor z'n mond en zegt "sttt ik hoorde milo vlgm" ik knik en kijk aandachtig wat er gaat gebeuren. Koen schuift onder een soort van waterpijp ofzo idk wat het is en blijft liggen. Opeens hoor ik milo "nou ik denk dat hier niemand is hoor" zegt milo. Maar je hoort aan z'n toon dat hij koen alang heeft gezien.
Koen zucht opgelucht. "Koen denk je ook dat hier niemand is?" Vraagt milo die weet waar koen is. "Gvd man" roept koen en hij kruip onder die waterpijp ding vandaan. "En matt waar zit jij" vraagt koen. "Ja dat zou jij wel willen weten hè nou ik ga hangen ik zie je wel wanneer die dikzak me heeft gevonden joe" zeg ik en hang op. Ik begin te lachen dat koen niet door had dat milo hem allang gevonden had. "Nou mensen koen is dus gevonden dus ik ben gelukkig niet de eerste als ze me vinden" zeg ik tegen de camera.~5 min later~
Ik word nu door robbie gebeld. Dacht het niet. ik ga niet opnemen hij is zowieso gevonden. Dan verraad hij misschien. Ik ga gwn kaasje spelen ofzo. "Okè jongens en meisjes ik ga nj even kaasje spelen want ik verveel me tering erg" zeg ik en start kaasje op. "Ik ga deze keer niet met m'n eigen skin maar met onze ezieboy met m'n kleine broertje" zeg ik en begin te spelen.
Robbie's pov
Ik bel matthy want dat is gwn leuk voor de video en ik wil kijken hoe het met hem gaat, of ik misschien eten, drinken moet brengen. Of dat het teveel is en dat we moeten stoppen.
Rob nu ben je te overbezorgt er kan niks erg gebeuren het is gwn verstoppertje in het huis en tuin enzo, toch? Hij neemt niet op, ik probeer hem nog een keer te bellen nog steeds niet. Wat moet ik nu? Miss roel bellen, of er is niks erg miss is hij al gevonden door milo en mag hij niet opnemen wacht dan gaat hij toch juist opnemen?
Wat als hij weer flauwgevallen is.
Nee rob stop niet die gedachte, het zit vast wel goed toch?~1403 woorden~
Het vijfde deel alweer, jezus.
Heb je vandaag een leuke dag gehad?
Laat het zeker weten ik ben gwn benieuwd. En ik zeg dit vglm elke keer maar er komt zo snel mogelijk een nieuw deel aan. Ik doe m'n best.
Ik hoop dat jullie dit deel leuk vondenDe groeton van mijjjjj❤
JE LEEST
de autistische jongen//bankzitters
FanfictionMatthyas krijgt een berichtje h-hij is... Autistisch. Hij word onzeker over zich zelf. En hij komt er ook achter dat hij gay is en verliefd op zn beste vriend. Nou sorry voor de kleine beschrijving maar ja boeie ik hoop dat je het leuk vind ❤❤ mabb...