Pov robbie
"I-ik heb a-" zegt matt maar stopt in de zin. Want de jongens komen die woonkamer in gelopen. Matt staat gelijk op en loop/rent naar zn kamer. "Gvd" scheld ik. Bijna achter gekomen wat het is. "Hey even rustig aan hé rob" zegt Raoul. "Ik wist bijna wat er was met matt en dan moet en jullie weer komen" zeg ik geïrriteerd. "Nou niet zo geïrriteerd rob, we komen er wel achter" zegt raoul. "Nou dat weet ik niet want hij wou het eerst niet zeggen" zeg ik nogsteeds geïrriteerd. "We zien het wel" zegt milo.
"Miss heeft hij wel een groot geheim" zegt koen met een grijns. "jij wel koen. Maar er is wel echt iets" zeg ik.
"Trouwens ik ga morgen avond naar de club gaan jullie mee?" Vraagt milo. "Ja leuk" zegt raoul. "JA en dan gaan we matt alcohol voeren en dan zegt hij het miss eerder" zegt koen blij. "Nog maals jij wel koen, jij wel" zeg ik. "Als je maar wel voorzichtig met hem doet koen" zegt raoul. "Jaja" antwoord koen."Maar het is 12 uur, dus ik ga slapen. Welterusten" zegt raoul. "Isg, ik ook slaaplekker" zegt koen. Koen en roel lopen allebei naar boven. Ik en miel blijven over. "Wil je hier blijven slapen?" Vraag ik. "Ja isg" antwoord miel. "Het logeer bed staat als het goed is gwn al klaar"zeg ik. "nice, nou dan duik ik ook maar mn nest in" zegt hij. "Isg slaaplekker" zeg ik. "Jij ook" zeg milo en loop naar de logeer kamer.
ik zit al een tijdje op de bank voor me uit te staren. Ik zit na te denk over matt. Wat er kan zijn met hem en of ik nu naar hem toe moet gaan. Allemaal gedachten over matt. Ik zit zo hard te denken dat ik niet eens door had dat iemand voor me gehurkt zat. "Rob?" Zegt die gene. "Hm?" Zeg ik zacht. "Robje moet je niet slapen?" Vraagt iemand ik kijk die gene nu aan. Koen. "Nah" zeg ik. "Hzo niet gaat het wel goed?" Vraagt koen. "Ja gaat wel goed" zeg ik. "Hzo wil je niet slapen?" Vraagt hij. "Ik zit gwn met matt in mn hoofd wat was het dat hij me wou vertellen? Hij zei dat ik niet boos mocht worden" zeg ik. Koen gaat naast me zitten. "We komen er heus wel achter rob, het komt wel goed" zegt koen. Ik glimlach naar hem. "Kom" zegt hij en trekt me naar zn borst toe. Hij gaat goed in het hoekje van de bank liggen en ik kom naast hem liggen maar wel met mn hoofd op zijn borst. Na een tijdje voel ik mn oogleden zwaar worden en val ik in slaap.
Pov koen
Rob ligt te slapen op mn borstkast. Na een tijdje voel ik mn oogleden ook zwaar worden en ook ik val in slaap.Ik word wakker van rob die beweegt. "Goedemorgen" zeg ik. "Oh sorry heb ik je wakker gemaakt?" Vraagt hij. "Eigelijk wel maar maakt niet uit" zegt ik. We praten verder tot dat raoul beneden komt. "Goedemorgen" zegt hij. "Goedemorgen roel" zeggen ik en robbie tegelijk. "Waarom zijn jullie eigelijk al beneden? normaal liggen jullie nog in bed" vraagt raoul. "Rob kon niet slapen dus gingen we nog maar even praten en zijn uiteindelijk in slaap gevallen" Zeg ik.
"Ah okay" zegt raoul en loop naar de keuken om koffie te maken. Ik en rob praten verder. Uiteindelijk komt milo ook naar de woonkamer. "Goedemorgen homootjes" zegt hij. "Een beetje gay is oké" zeg ik. Milo lacht en loopt naar raoul. Milo krijgt koffie in zn handen geschoven en gaat aan de eettafel zitten net als raoul. En we praten een beetje met zn vieren tot dat de deur hardhandig open word getrokken. Matthyas zet een stap in de woonkamer. En kijkt naar mij en robbie zn blik gaat van emotie loos naar geïrriteerd.Pov matthy
Ik trek de woonkamer deur hardhandig open. Ik voel me kut, heel kut. Ik heb me zelf weer gesneden en ben nu toe aan drank. Ik stap de woonkamer in en zie robbie op koen's borstkast liggen. Ik kijk hun geïrriteerd aan. Robbie is van mij! Nou van mij, ik zou willen dat hij van mij was. Maar ja hij is één van de hetroste jongens die ik ken, dus dat gaat hem nooit worden. Ik loop verder richting de keuken. "Ook goedemorgen matthyas" zegt raoul. Ik negeer het en loop gelijk naar de kast met drank. Ik grijp naar de fles met sambuca en draai de dop open.
"En wat ga jij nou weer doen?" Vraagt raoul. "Wat denk je zelf?" Zeg ik bot en neem een slok van de fles. "Jezus die is gek geworden" hoor ik iemand fluisteren.
Ik negeer het en neem nog een slok maar de fles word afgepakt. "Geef die fucking fles terug" zeg ik. "Nee tf matthyas, wat bezield je?" Vraagt raoul. "Geef gwn die fles terug" zeg ik boos. "Matthy het is ochtend je gaat niet drinken" zegt raoul. "Dat bepaal ik zelf wel" zeg ik. "Nou nee, want het is niet gezond om in de ochtend te drinken" zegt raoul. "Like I do give a fuck" zeg ik en pak een andere fles in de kast en ga op de bank zitten. Ik maak de fles open maar zoals verwacht pakt iemand hem af. "Matthy effe serieus, wat is er met je?" Vraagt milo die mn fles heeft afgepakt. "Er is niks! Geef mij die fles gwn terug!" Zeg ik. "Matt er is degelijk wel iets anders pak je geen alcohol ik de ochtend" zegt koen. Ik kijk zijn kant op. Robbie ligt zit nog steeds tegen hem aan. Wat een mongool is koen ook eerst robbie fixen en dan zeggen dat er wat is. Ik kijk ze boos aan. "Er is fucking niks" zeg ik en sta op en loop met grote. Passen naar mn kamer. Ik trek een laatje open en haal der een pakje peuken uit. Ik loop naar de deur van mn kamer wat naar de tuin leid. Ik doe de deur open en ga er voorzitten en steek één peuk aan, en nog een en nog een. Uiteindelijk zijn ze op. "Godverdomme" scheld ik zacht. Ik heb nog een pakje liggen maar dan heb ik morgen en andere dagen niks meer. Ik loop mn kamer weer in en ga even op bed liggen.
Ik denk er aan dat ik zo graag nog een paar peukies wil tot ik bedenk dat ik nog jointjes heb liggen. 1 jointje is toch wel goed? Of 2? Ik sta op en neem er uiteindelijk maar 1 want als ik meer wil pak ik het zo wel. Ik ga weer op mn bed zitten en steek een jointje aan. Ik neem een grote inhaal en blaas het weer uit, dit doe ik een paar keer. Ik voel dat ik al stoned begin te worden. Ik maak mn joint op, als ik hem op heb ben ik helemaal stoned. Ik ga op mn bed liggen.
Ik doe mn ogen dicht en val in slaap.~5 min later~
Ik word wakker van geklop op mn deur. Ik heb vlgm niet heel lang geslapen. Ik antwoord niet want heb geen zin in andere. Er word nog een keer geklopt...
Nieuwww deeeeel
Hopelijk leukkk.
Laat zeker rea achter
Byeee
JE LEEST
de autistische jongen//bankzitters
FanfictionMatthyas krijgt een berichtje h-hij is... Autistisch. Hij word onzeker over zich zelf. En hij komt er ook achter dat hij gay is en verliefd op zn beste vriend. Nou sorry voor de kleine beschrijving maar ja boeie ik hoop dat je het leuk vind ❤❤ mabb...