IV.

944 26 3
                                    


 Z Y A I R

Bizsereg a szám.

Savannah olyan készségesen viszonozta az előbbi csókomat, hogy az agyam elszállt tőle. Nem is tudom, mikor volt részem utoljára, ilyen forró csókban.

Nem csak amolyan előjáték volt. Ebben voltak érzelmek, ami még nekem is új volt ennyi idő után. Jó ideje nem voltam együtt komolyan egy lánnyal sem, és úgy érzem, ez hamarosan megváltozik. Most az egyszer, ezt nem is bánom.

Sav és én tisztességes távolságra sétálunk egymástól a közeledő hütte felé.

Látom, hogy el van merülve a gondolataiban, és kicsit félek attól, hogy meggyőzi magát arról, hiba volt a csókunk. Tudom, hogy derült égből villámcsapásként csaptam le rá, de hát ez van. Kívánom őt, és most, hogy megízleltem az édes gyümölcsöt, még jobban akarom.

– Szóval rájöttem arra, hogy nem biztos, hogy velem van a baj – szólalok meg, mire kíváncsian néz rám. – Szerintem magaddal kapcsolatban vagy bizonytalan.

– Ez meg mit jelentsen?

– Azt, hogy nem bennem nem bízol, hanem magadban.

Sav megáll, és mély levegőt vesz. Ahogy kifújja, az meglátszódik az esti levegőben.

– Csodálkozol? Éveken át végignéztem, hogy viselkedsz más lányokkal.

Ismét elindul.

– Hogy viselkedtem velük?

– Kihasználtad őket.

– Szóval te ezt láttad? – nevetek fel. – Édesem, azok a lányok tudták, mit vállalnak. Soha senkit nem álltattam azzal, hogy kapcsolatot akarok. Tudtad, hogy a szex egy tökéletes teszt? Ha megvan az első alkalommal a csaj, akkor miért akarnék többet tőle? Hiszen megkaptam őt.

Elgondolkodva néz rám, de nem szól közbe, így folytatom.

– Ha van kihívás a lányban, akkor elgondolkodom azon, hogy többet akarjak tőle. Aztán vagy működik, vagy nem. Ha nem gondolnám komolyan, nem mentem volna utánad három hónapig. Nem mondom, hogy nem élveztem, hogy elmerülök a hook up kultúrájában, de... – megállok, mert már nem vagyunk messze a hüttétől. – A pasik is vágynak egy társra, tudod?

Sav megáll, és azok a gyönyörű, barna mandula szemek csak úgy csillognak a faház fénydíszeitől.

Hajába kap a havas szél, és az arcába sodorja. Önkéntelen mozdulattal odanyúlok, és eltűröm a kósza tincseket.

Sav lehunyja a szemét, én pedig elkapom ezt a pillanatot. Kicsit tovább babrálok az arcánál a kelleténél.

– Ebben igazad van – szólal meg. – De tudod, lehet, hogy volt okuk azoknak a lányoknak arra, hogy olyan hamar megadták magukat. Lehet, hogy túl hamar elkezdtek kötődni a fiúhoz, vagy...

– Oxytocin. Ez nem igazi érzelem. Senkit nem fogsz megismerni egy randi után. Bízni pedig még inkább nem fogsz benne.

Sav elmereng.

– Emlékszem mindig ezt szoktam mondani. Akkor feküdj le valakivel, ha bízol benne.

– Mert a szex a bizalmon alapszik – bólintok.

– Nem azt mondom, hogy ez normális. Csak azt, hogy lehet oka valakinek arra, amiért él egy ilyen lehetőséggel. Lehet valaki ezért fekszik le egyből egy pasival, mert fáj a szíve, és felejteni akar. Én csak nem akarom, hogy elítéld őket.

WINTER STORM KISS /Csak egy viharos csók/ 𝟭𝟴+ ✓Where stories live. Discover now