S A V
Francba!
A téli vihar, úgy kopogtat a vonat ablakain, akár egy nem kívánatos vendég. Hiába imádom a havat és a decembert, most mégis azt mondom, hogy ez az este nem kívánatos!
Először is azért, mert sietnem kéne haza a szüleimhez a karácsonyi ünnepekre, másodszor pedig azért, mert a kampuszon időző diákok nagy része úgy döntött, szintén ezen a vonaton szeretne hazautazni, úgy nyomorogva egyes részeken, mint heringek a konzervben.
– Büdös a hónaljad, Jack – nyög fel egy lány mögöttem.
Nem irigylem. Jó hosszú út áll még előttünk.
Nagyot sóhajtva döntöm fejemet a székem háttámlájának, és figyelem, ahogy a felettem világító fény visszatükrözi az eléggé fáradt arcomat az üvegen. Kint korom sötét, hófedte terület, de a vihartól még akkor sem lehetne látni a fenyvessel körül ölelt hegyvidék táját, ha sütne a nap.
Orromra és arcomra kiült a pír, ami még inkább kiemeli a szeplőimet, a szemeim pedig úgy fénylenek, mintha lázam lenne. Kissé megviselt a hideg, ahogy a vonatállomásra lecipeltem a bőröndömet. Amikor fél óra után sem sikerült taxit fognom, úgy döntöttem gyalogolok.
Két óra múlva már itt ültem az egyik legjobb helyen, amit kifoghatnék a méreg drága expresszjáraton. Az olcsóbb megoldást, az ez előtti vonatot természetesen lekéstem. A pénztárcám még mindig a táskámban sír, annyira fájt neki ez az út, de hát egyszer élünk.
Az emberek zsivaja és morgolódása betölti a vonatkocsi űrjét, én pedig ebben a pillanatban veszem észre azt, hogy egyhelyben állunk.
Kíváncsian nézek körbe, és amikor egy srác, majdnem elbotlik a mellettem lévő ülésnél, megkocogtatom a karját.
– Mi történt? – kérdezem értetlenül.
– Már vagy negyedórája itt állunk a semmi közepén, és senki nem tud semmit. Mindenki kiabál, így azt sem halljuk, ha a kalauz dumál valamit a hangszórókban.
Ismeretlen srác tovább mászik a bőröndökön keresztül, akár egy bajnok, és sikeresen eléri az ajtót, amit elhúz.
Gyerünk, fiú!
Lehúzom a fejemről a kötött sapkát, ami egy órája melegíti már a fejbőrömet, és tovább figyelem az embereket. Hirtelen valaki megszólal a hangszórókban.
Rekedtes, mély, de kedves férfihang.
– Tisztelt utasaink, elnézésüket kérjük, de húsz méterrel előttünk a sínekre borultak a fák. Az esetet már jelentettük, most már csak a katasztrófa elhárítókat várjuk, akik orvosolni tudják a problémát. Attól tartok, még jó ideig itt maradunk. Elnézésüket kérjük!
Ekkor még nagyobb hangzavar és káromkodás veszi kezdetét.
Lehúzom a kabátom cipzárját, és kényelmesen, nyugodtan elhelyezkedem.
Nos, hát akkor az estét itt töltjük.
Valamiért nem vagyok ideges, mert nem hinném azt, hogy azzal előrébb jutnék. Semmivel sem lenne jobb a helyzet.
Szerencsére kissé kezdenek eloszolni az emberek. Valaki átmegy egy másik vonatkocsiba, míg többen végre helyet foglalnak. Egy pozitívum azért már van.
Levegő!
Előveszem a laptopomat, hátha tudok valami hasznosat csinálni, ameddig itt vagyunk a semmi közepén, de amint felnyitom, és megpróbálom bekapcsolni, nem sikerül.
ESTÁS LEYENDO
WINTER STORM KISS /Csak egy viharos csók/ 𝟭𝟴+ ✓
RomanceTomboló téli vihar a hegyek között ragadt expresszvonat fedélzetén. Egy lány, aki maga mögött akarja hagyni az elmúlt hónapok történéseit, és egy fiú, aki nem engedi neki azt, hogy tovább álljon. Kimondatlan szavak, elfojtott érzések éjszakája előtt...