S A V
Most meg miért néz így rám?
Zyair mindjárt itt fal fel engem az erdő szélén. El kéne indulnom a hütte felé, ahol az isteni forró csokoládé már vár rám, de a lábaim gyökeret eresztettek itt a hóban.
Félelem és vágyakozás érzése sajátítja ki magának a testemet, és teljesen átveszi felettem az irányítást. Futnék, közben mégis itt maradnék.
Zyair arca kissé kipirult, akárcsak az enyém, és ettől még helyesebb. A sapka alól kikandikáló, kissé lenőtt, gesztenyebarna haja itt-ott felkunkorodig a fülénél. Az ujjaim köré akarom csavarni, miközben megcsókolom.
– Nem fogok lefeküdni veled – mondom ki hangosan anélkül, hogy végiggondoltam volna ezt...
Basszus!
Arca döbbenté válik, ajkai pedig kissé szétnyílnak.
– Mi bajod van? – néz rám értetlenül.
– Mármint...
– Ki a tököm kért tőled most ilyesmit?
Olyan felháborodott, hogy kezdem rosszul érezni magam. Lehet, hogy még szexet sem akarna tőlem. Tényleg csak a barátja vagyok.
Extra basszus!
– Csak hülyültem a vonaton, Sav – válaszol határozottan. – Na jó, akarnám, de nem ezt akarom tőled elsősorban – sóhajt fel. – Te komolyan ennyire vak vagy?
– Parancsolsz? – nézek rá kérdőn, miközben kezeimet még mélyebben a zsebeimbe mélyesztem.
– Tetszel, baszki! Nagyon. Három hónapja udvarolok neked, és még csak a kezedet sem fogtam meg.
– Udvarolsz nekem? – nevetek fel hitetlenül. – Nem is randiztunk.
– Fenéket nem. Mindig együtt vagyunk. Szerinted, amikor másnap visszahívtalak a kávézóba, miért tettem? Számomra randi volt.
Eltátom a számat.
– Ha randizunk valakivel, nem hívod közben folyamatosan a barátodnak – helyesbítek.
Mondana valamit, de elakad a szava.
– Jó, ez igaz.
– És nem bájologsz más lányokkal.
Ezt nem akartam kimondani...
Zyair elfojtott vigyorral, szórakozott tekintettel néz rám.
– Mikor tettem ilyesmit?
Csizmámmal elkezdem rugdosni a havat.
Vajon sikerül eljutnunk ebben a nagy hóban a hüttéig?
– Sav – szól rám kissé erélyesebben Zyair. – Mikor láttad, hogy mással bájolgok?
– Két hete Steph-el láttalak a kampusz udvarán, eléggé félreérthetetlen volt a helyzet.
A csaj úgy tekeredett rá, mint egy kígyó. Zyair volt a kígyóbűvölő.
– Steph mindenkivel túl közvetlen. Amúgy pedig megkértem, hogy ne nyomuljon rám, mert utálom, ha belemásznak a privátszférámba.
– Ó. – Csak ennyit válaszolok.
Most már nem rejti el a mosolyát. Elégedetten vigyorog.
– Féltékeny vagy – jelenti ki.
Ha akarnám, sem tudnám, elrejteni. Feleslegesen szállnék harcba ezzel a feltevéssel. Érzem, ahogy elpirulok. Felszegem az államat, és elfordulok tőle, mire felnevet.
ESTÁS LEYENDO
WINTER STORM KISS /Csak egy viharos csók/ 𝟭𝟴+ ✓
RomanceTomboló téli vihar a hegyek között ragadt expresszvonat fedélzetén. Egy lány, aki maga mögött akarja hagyni az elmúlt hónapok történéseit, és egy fiú, aki nem engedi neki azt, hogy tovább álljon. Kimondatlan szavak, elfojtott érzések éjszakája előtt...