"Burada mı uyuyacaksın?" Sorusuyla birlikte Kerem ayağa kalkmıştı "Beni koltukta mı bırakıyorsun yoksa? Ya bir yerim tutulur ve maç kaybedersek?" Cümlelerini duyunca kendini tutamadan güldü.
"Koltuğum rahattır aslında."
"Senin yanın kadar değil." Diyip göz kırpmış ve ayağa kalkmıştı. Kerem'de bıraktığı hasarı görmeden Kerem'in odasına ilerlemişti bile. Kerem kalbini tutup başını eğerek nefesini verdiğinde kendini küfretmektem alıkoyamadı. Tek bir kişinin üzerinde bu kadar etkisi olması inanılmaz geliyordu ona.
Dönüp arkasına bakmasın diye başını iki yana sallayarak kendine gelmeye çalıştı ve kendi odasına ilerledi. Bu sırada Mauro'nun yatağına uzandığını görmüştü bile.
"Dışarıda giydiklerinle mi uzandın yatağıma sen?" Dedi kınadığı belli olan sesiyle.
"Soyunmamı mı tercih ederdin?" Diyerek dirseklerini yatağa dayayıp yarı doğrulur pozisyonda tek kaşını kaldırdı uzun olan.
"Evet. En azından kirli değil."
Mauro'nun yüzünü kaplayan sırıtışı ardından onunla göz temasını kesmeden üstündeki tişörtü çıkarıp odada bir köşeye atışını izledi.
"Bana striptiz şov mu yapmaya çalışıyorsun sen?" Dedi Kerem de sırtını dolabına yaslayarak.
"Belki. İşe yarıyor mu?" Diyerek çenesiyle onun alt tarafını işaret etmişti.
"Yok, sarışınlara kalkmıyor benimki." Diyip göz temasını kesti ve sırtını ona döndü. Eğer devam ederse Mauro'ya göz teması kuranın tek kendisi olmayacağı aşikardı çünkü.
"Ha sen ciddiydin tipinin Altay olduğu konusunda."
İyi, diye düşündü. Şu an Altay muhabbeti yapmak onun aşağıya doğru inmeye başlayan kan akışını düzene sokardı.
"Öyle olmasa niye onunla takılayım ki?" Yalan. İç sesi ona muhalefet olduğunda düzenli nefesler almaya çalışıyordu. Dolabı açıp Mauro'ya tişört ve şort çıkararak ona dönüp yüzüne doğru attı ikisini de. Şerefsiz herif yetenekli olduğundan önüne gelmeden iki parçayı da tutup "Çıplak olmamı istedin sanıyordum." Diyerek yan bir gülüş vermişti.
"Her gün görüyorum çıplak, beni etkilemiyor erkek bedeni." Koca bir yalan daha.
"Sen yönelimin konusunda emin misin? Belki Altay seni manipüle edip kullanmıştır."
"Biri birini kullandıysa inan o Altay değildi." Diyip odadan çıkacakken Mauro onu kolundan tutarak yatağa çekmişti. Sikik herif ya çok güçlüydü ya da Kerem konu o olunca çok güçsüz oluyordu, diye düşündü.
"Ne yapıyorsun?" Dediğinde sesindeki zorlanmayı hissettiği için yüzünü buruşturdu Kerem.
Mauro ise onu göğsüne çekip başını yastığa koyarak gözlerini kapattı.
"Madem etkilenmiyorsun bir sorun yok o zaman böyle uyumakta." Dedi gözlerini açmadan.
"Beni mi test edeceksin? Sana dayarsam oyunu kaybediyorum falan mı?" Dediğinde sarışının kalp atışlarını duymaması için de içinden dualar okuyordu.
Mauro'dan içten bir kahkaha duyunca kendisi de gülümsemesine engel olamamıştı.
"Bana dayarsan tek kaybedeceğin şey oyun olmaz."
"Bu ne demekti şimdi?" Diye çenesini onun dövmeli göğsüne dayayıp yüzüne bakmaya çalıştı ama sarışın onun saçlarını okşayarak "Uyu hadi." Diyip konuyu geçiştirmeyi seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Golden Heart | İcardi x Kerem
Fanfiction"Evet," dedi duraksayarak "Senin gerçekten altından bir kalbin var."