Elleri arasındaki Mauro'nun ona biraz yaklaşmasıyla yüzüne doğru çekmişti parmaklarını Kerem de.
"Bunun ne anlama geldiğini biliyor musun?" Sorusunu duyunca ise onun beklenti dolu yüzünü uzunca izledi. Mauro bu şekilde bir beklenti ile ona bakıyorsa kendisi neden aylardır acı çekiyordu diye düşündü. Neden başkalarını da bu acıya sürüklemişti?
"Biliyorum. Ben ne dediğimin farkındayım. Her şeyi bitir ve her şeye başlayalım."
Sarışının derin bir nefes alıp onu kendine çekişiyle gözlerini kapatarak kendinden uzun bedene sarıldı. "Neden bunca süre anlamamazlıktan geldin?" Sorusu gelince ise onun göğsü yüzünden boğuk çıkan sesiyle "Bunu ben de sana karşı düşünüyordum." Dedi.
Onu görmek için başını geriye çeken Mauro "Ben hep açıktım, sen anlamıyordun ki?" Diyen ve bundan yüzde yüz emin olan ifadesine gülüp boynuna düşmüş elini onun sakallarına çıkarmıştı. Mauro da hafifçe yanağını onun eline doğru bastırdı.
"İyi gizliyormuşum." Dediğinde ise sarışının hafifçe güldüğünü ve Kerem'in bileğini tutarak avuç içine öpücük bırakışını izledi.
"Gizliyormuşsun, ne zamandır gizliyormuşsun peki?" Diyen ve eğlenen sesine ise gülüp "Bunları konuşuruz. Ama maç öncesi değil." Dediğinde "Unutmam biliyorsun." Cevabını aldı hemen.
"Unutma."
Mauro'nun gözlerindeki bakış ve ona doğru başını eğmesiyle gelecek hamlenin ne olduğu bildiğinden "Bunlar da arkadaş değilsek artık bitmeli." Dedi.
"Ne?" Diyerek kaşlarını anında çatan sarışına karşı gülmemek için kendini zor tuttu Kerem.
"Aldatma olacak bir durum içerisinde olmak istemiyorum. Sen bitirdiğinde, gerçekleşsin her şey."
"Aldatma olmayacak ki? Bizim ilişkimiz öyle değil."
"Olabilir. Benim için ama aldatma olacak." Diyerek bir iki adım Mauro'dan uzaklaşınca üşüdüğünü hissetmişti.
"Sen ciddisin?" Diyerek onun kendisini yalanlamasını bekleyen Mauro'ya başını salladı.
"Çok ciddiyim."
Bir kaç kez gözlerini kırpıştıran Mauro "İyi, öyle olsun." Dediğinde Kerem sırıtıp yatağına oturmuştu. "Ama eğer maçta aklım karışmış olursa bunun sorumluluğunu da alacaksın." Diyen sarışına "Tüm sorumluluk benim." Dedi ve dudaklarını ıslatarak güldü.
Mauro'nun ona değen bakışlarından sonra İspanyolca bir şeyler diyişini ve ardından parmağıyla onu göstererek "Bu dediğini unutmazsan iyi olur." Diyişini izledi.
"Unutturmazsın." Dedi Kerem de gülerek.
"Öyle, unutturmam."
•
Maç öncesi gözlerini kapatıp derin nefesler alırken arkasında duran Mauro'nun ona doğru eğilerek "İyi olacaksın, rahatla." Diyişini ve kıyafeti üzerinden omzunu öpüşünü izledi.
"Teşekkürler." Dediğinde gözlerini kapatarak nefesini verdi. Onun arkasında olduğunu bilmek rahatlattığı gibi kendisine güvendiğini bilmek de her anını rahatlatıyordu. Ve sahaya çıkmaya başladıklarında gözlerini açarak o hep hayalini kurduğu müziğin altında ilerledi Kerem.
•
"Kerem, mikrofonlara bir şey demek ister misin?" Soyunma odasına ilerlerken onu kayda alan uzatan Uğur abiye "Selam abi," dedi durarak.
"Zaferle evimize dönüyoruz, önemli olan takımın kazanmasıydı tabii ama ben de buna katkıda bulunduğum için mutluyum. Grupta kendimizi biraz rahatlattık, hedefimiz de üst tura çıkmak onun için bunu kazanmamız gerekiyordu. Ve bu bilinçte oynadık." Dedi genel hatlarıyla bir açıklama yaparak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Golden Heart | İcardi x Kerem
Fanfiction"Evet," dedi duraksayarak "Senin gerçekten altından bir kalbin var."