"Günaydın." Diyip gülen sarışını görünce bulunduğu yerde kıpırdanarak güldü Kerem. "Hiç hareket etmedin mi sen?" Dediğinde de tek eliyle gözünü ovuşturuyordu. Gerçekten uyuyacağını düşünmemişti ama hissettiği rahatlama ve mayıştırıcı kokuyla uyuya kalmıştı bile.
"Böyle iyiyim."
Kerem onun yorgun yüzünü izlerken iç çekmemek için kendini zor tuttu. Hayatın ona acımasız davrandığını düşünüyordu şu sıralar.
"Barış aradı bu arada."
"Ne diyormuş?"
"Açmadım bu sefer."
Takımdan kimseye açıklama yapmak istemiyordur diye düşündüğünden başıyla onayladı Mauro'yu.
"Benim evdeydiler, ne zaman geleceğimi soruyordur." Diyip telefonunu eline aldı Kerem. Tam da tahmin ettiği gibi Barış'tan ve Kazım'dan mesajlar vardı.
"Misafirin olduğunu bilmiyordum."
"İnanır mısın, ben de bilmiyordum. Kendi kendine kuruldu eve. Sana da beni gönderdi."
"İyi yapmış."
Kerem bu dediğine güldükten sonra koltukta ondan biraz uzaklaşıp kollarını açarak esnedi.
"Gidecek misin hemen?"
"Sen de gel bana. Daha az sinir bozucu olur."
"Dışarı çıkmak istemiyorum."
Anladım dercesine başını salladıktan sonra "Menajerinin Wanda olması bu durumlar için iyi olmadı tabi." Diyip telefonunu açtı. "Ama ben bir metin yazdım, Türkçe olması yeterli bizimkiler anlarsa sana saldırmayacaklardır zaten. Bunu paylaşıp boşanma sürecini hızlandırmak gerekiyor."
"Teşekkürler."
Mauro'nun Türkçe kurduğu cümle ile gülüp "Böyle olmak sana yakışmıyor." Dedi.
"Nasıl?"
"Üzgün, beklentisiz."
"Öyle hissediyorum ama."
"Önceden neler yaşadığını biliyorum ama buradakiler sana tapıyor. En basit tabirle hem de tapıyor. Inter'de olan burada olmayacak."
Mauro'nun nefes alıp eliyle de sertçe saçlarını karıştırmasını izledi. Sarı saçlarının altındaki koyu kahveler belirginleşmişti.
"Canlı yayın mı açsak?"
"Aç da ikinci bir sosyal medya krizi yaşayalım. Canım sen ve ben sosyal medyada linçleri tersine döndürecek bir ikili gibi mi duruyoruz?"
"Seni de seviyorlar. Düzgünce açıklardın."
"Ben açıklarsam sadece ben konuştuğum için sana karşı saf tutabilirler hiç girmeyelim o toplara." Diyerek ayağa kalktı ve onu gözleriyle takip eden Mauro'nun çenesini eliyle tutup hafifçe kaldırdı. "Her şey güzel olacak, güven bana." Dediğinde sarışının bileğinden tutarak avuç içini dudağına yaslamasına izin verdi.
•
"Şimdi ex yengemiz boşanacağı için fotoğrafları dosyaya koymuş ve sonra birileri medyaya sızdırmış, bu haberi alan Türk medyası da üstüne ekleme yaparak Lucas'la Devrim'i de olaya dahil etmiş. Bu mu olay yani?" Diyerek sodasından bir yudum alan Barış'ı başıyla onayladı.
"Aynen öyle. Zaten Devrim ve Lucas daha önce açıklama yapıp o haberleri sunanlara karşı yargı yoluna gideceğini söylediği için kötü durumda değildi Mauro ama menajeri Wanda olunca işler böyle sarpa sarabiliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Golden Heart | İcardi x Kerem
Fanfiction"Evet," dedi duraksayarak "Senin gerçekten altından bir kalbin var."