6

834 57 102
                                    

"Moralsizsin."

Yanına oturan barışa bakmayıp telefonuyla ilgilenmeye devam etti Kerem.

"Akşam İngiltere'ye gideceğiz diye mi durgunsun?" Sorusuyla Barış'ın hala Altay'ı taktığını anlayarak telefonu kapattı.

"Maç için gerginim evet ama başka bir gerginliğim yok. Emin ol." Dedi ona bakarak. İlk grup maçlarındaki beraberlik ve kaçırdığı golleri düşündükçe Manchester daha çok geriyordu kendisini. Onun hata yapma şansı yoktu ama bu sıralar sadece hata yapıyordu.

"Beynim çok dolu ve bu sahaya aşırı yansıyor." Dedi hayıflanarak.

"Normal oğlum, insanız biz duygusal çöküşte onda on oynayamayız. Bak geçen sezon Mauro bile başta kötüydü ta ki yenge ile işleri düzeltene kadar. O yüzden kendine zaman var."

Yenge ile işleri düzeltene kadar. Gülüp başını önündeki ellerine çevirdi. Kerem'in düzeltebileceği bir ilişkisi de yoktu ve gittikçe batırıyordu her şeyi.

"Eğer maçı kaybedeceğimiz belli olursa yedek kulübesinde kavga çıkarır Altay'a iki tane çakarım."

Kerem beklemediği cümle ile seslice gülünce onun omzuna eliyle vurup "Saçma sapan konuşma." Dedi gülüşleri arasından.

"Ben çok ciddiyim bu arada. Fırsat kolluyorum, yolunu bulduğum ilk an geçireceğim."

"Ulan kazık kadar herif o, bi' çakar sana görürsün babanınkini."

"Kerem sen hiç kavgaya girmedin mi oğlum? Götü yere yakın olandan korkacaksın."

"Bu denklemde en korkunçlar ben ve Lucas herhalde."

"O yüzden ikinizle iyi anlaşıyorum ya." Diyip göz kırpan Barış'a gülmeye devam etti.

"Apo'ya deme bu üstün zekasal fikirlerini."

"Altay'ı dövme mevzusunu mu? O fikri verdi bana."

"Ne?"

"Dedi ki baktık maç yattı o zaman indirebildiğimizi indirelim."

"Siz bu zekayla nasıl geldiniz buralara ya?"

"Yetenekle geldim ben kıskanma."

"Ha, zekasız olduğunu kabul ediyorsun yani. Sorun yok o zaman."

Barış'ın omzuna vurmasıyla gülmeye devam etti Kerem. "Hadi kalk artık, vuruş çalış biraz gol atmazsan senin asa koleksiyonunu kırarım."

"Hepsi hediye lan onların, tek birine bile dokunamazsın." Demiş ve ayaklanmıştı. "İyi işte gol atmak zorundasın."

Uçağın son anonsları yapılırken Kerem de telefonunu kapatacağı için her şeyi kontrol etmek adına instagrama girdi. Eli hiç düşünmeden arama tuşunda m harfine tıkladığında zaten altta çıkan mauroicardi'ye de basmıştı. Yeni bir story attığını gösteren renkli halkaya basarak bunun bir ekleme olduğunu gördü. Wanda'nın storysini kendine eklemişti. Dişlerini alt dudağına geçirdiğinde göz pınarlarında hissettiği yanmanın gitmesini umuyordu.

Mauro kızlarıyla görüntülü konuşurken bir ekran görüntüsü almış ve bunu başarılar diliyoruz, aslan diyerek paylaşmıştı Wanda. Herkesin beğeneceği türden, ne güzel aile diyeceği türden bir paylaşımdı işte.

"Açık ilişkiymiş, hah." Dedi kısık sesle.

"Bir şey mi dedin Kerem?" Diyerek ona dönüp kulaklığını çıkaran Lucas'a zorla gülümseyip "Yok hayır. Sen keyfine bak." Diye cevap verdi.

Golden Heart | İcardi x Kerem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin