Aiko'nun Ağzından:
'Birazcık düzgün yesen şunu. Yüzünün her yeri dondurma oldu.' Ryu'ya baktım ve bacağına yavaş bir şekilde vurdum. "Bana bak kahküllü. Kahküllerini kestirtme bana." Ryu ellerini teslim olmuş gibi kaldırdı. 'Tamam konuşmuyorum.' Gülmüş ve koluna girmiştim.
"Ryu teşekkürler." Ryu anlamaz gözlerle bana döndü. ' Ne için diye sormayacağım. Ama bil ki seni güldürmek ve eskiyi unutman için elimden geleni yapacağım.' Bunu demesi ile ben ona sarılmıştım. Ryu'da bana sarılmıştı.
Arkadan gelen Haruka bizi ayırınca ona döndüm. 'Bırak ulan yavrumu.' Haru'dan kurtulup Ryu'nun elini tuttum ve koşmaya başladım. Ryu'da bana ayak uydurmuştu.
'Ben diyorum bu kız arap atı diye duyan yok.' Bunu söyleyen sarı kafayı görmem ile durmam bir olmuştu. Ondan zaten özür dilemek istiyordum ve şans ayağıma kadar gelmişti bende bu şansı geri çevirmeyecektim.
Sarı kafada benim önümde durdu. 'Özür dilerim. Senin üstüne gitmemeliydim.' Kafamı eğmiştim. Ardından gözlerimi onun gözlerine diktim. "Asıl ben özür dilerim. Böyle bir şey olmasını istemezdim." El tokuşmuştuk.
'Madem barıştık. Şimdi sana bir soru sormam lazım. Nasıl böyle koşuyorsun?' Gözümle Ryu'yu işaret etmiştim. Anlamaz gözlerle bana baktı. "Çok kaçtım bu ikisinden ve Shou'dan." derin bir nefes aldım ve verdim. "Bir kaç kişiden daha.... Öyle işte." Anladım anlamında kafasını salladı.
'Haruka. Biraz daha olduğun yerde kal tamam mı?' Hepimiz Ryu ve Ouzou'ya döndüm. İkili beni yanına çekti. Ryu kulağıma eğildi. 'Ai senle çöpçatanlık işine girelim mi?' Ouzou kafasıyla Haru'yu gösterince anladım. " Ama Haru inatçıdır. Yani bu biraz zor olacak." Ryu düşünceli bir şekilde kafa salladı. Biz konuşurken Kota ve Shou da gelmişti.
"Hadi top sektirelim. Ama grup kuralım öyle olur mu?" Herkes kafasını sallamıştı. Ouzou beni kolumdan tutup yanına çekti. ' Ai benim takımımda.' Haruka bize sert sert bakmıştı. Kota'da ilk önce Reika'yı ardından da Erika'yı çekti ve 'Reika ve Erika da benim takımdan.' Ryu bana mıknatıslı olduğu için bizim takıma gelmişti. Tabi yanında Haru ile.
Kota ağzı açık bir şekilde bize bakıyordu. 'Kardeş dedik ihanetçi çıktı lan.' dedi ve yanına Autou yu yanına çekti. Shou da otomatik olarak bizim gruba girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL/Victor Kickoff
FanfictionÜniversiteye başlamadan önce harika bir takımım vardı. Onların hepsiyle tekrar buluşmak için her zaman antreman yaptığımız küçük ama içinde çok büyük anılar biriktirdiğimiz o küçük parka. Beraber oynadığımız günleri özlemiştim. Aslında iletişimimiz...