8

163 18 43
                                    

'Ne yani nasıl?' Bunu diyen Kota ve Aotou'ya bakıp kahkaha atmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Ne yani nasıl?' Bunu diyen Kota ve Aotou'ya bakıp kahkaha atmaya başladık. "Evet kendisi nasıl olduysa bir anda kuzen olduk? Demi kuzen." Gülmeye devam ettim. ' Burdaki herkes niye birbiriyle kuzen veya kardeş?' Bunu söyleyen Autou'ya baktık. Aiko bilmem işareti yaptı ve Ryu'nun yanına oturdu.

Masaru bana baktı bende ona. Sonra yanına oturdum. 'Büyümüşsün ve sorumluluk sahibi olmuşsun.' Aiko bunu duyunca  Masaru'ya baktı ve 'Evet benim annem sayılır.' dedi ve gülümsedi.

Reika ve Erika'yı görmemiştim. Nerdeler diye bakarken kalkıp Kyouko'nun yanına gittim yardım için. Ama mutfakta zaten ikili duruyordu. "Yardım edebileceğim birşey ver mi?"

'Ah hayır kızlarla hallederiz biz. Sen geç içeri.' Gülümsedim ve geri içeri girdiğimde Masaru ile konuşan Aiko'yu gördüm. 'Biz aşagadayiz yemek hazır olunca çağırırsınız.' dedi ve kapıyı örtüp gittiler.

Ryu'ya noldu diye sordum. 'Konuşmak istedi ama burası kalabalıkmış' dediSonra Ouzou devam etti. 'Hem şu gergedan mı goril mi yoksa at hırsızı mı belli olmayan kişilerin içinde ben de konuşmak istemezdim.' demesi ile küçük bir kahkaha bastım.

Ayakta durduğum için beni yanına çeken Ryu'ya baktım. 'Bostan korkuluğu olma konusunda seni gecemiycez kesin oldu.'
Göz devirdim ve oturdum. "Bizde sizi deli dana olmakta gecemiycez beyfendi." dedim ve gülümsedim.

Yanıma oturan Autou ile şaşkın şaşkın birbirimize baktık'Aiko nerde?' Hâlâ anlamaz gözler ile ona bakıp cevap verdim.

"Masaru ile dışarı çıktılar." Kafasını salladı ve geri hayvanat bahçesine döndü.

Evet şu anda hayvanat bahçesinde gibi maymun ve goril sesi geliyordu. Autou'da  aynı şekilde bunlara katılınca dayanılmaz bir ses olmuştu.

İyi ki Aiko dışarı gitmiş diye geçirdim içimden. Tam bu sırada Kota ve Autou ikilisi mutfağa girdi ve Reika'yı alıp içeri getirdiler.

Bakakalmıştım. Konuşacak kelime bulamamıştım. Reika ise Kota ve Aotou'ya onun için sert bizim için ise hafif bir şekilde kafalarına vurmuştu.

VİSAL/Victor KickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin