Şu anda Suguro ile Ai birbirine sarılıyorlardı. Ai gülümsedi ve Suguro'dan ayrıldı. 'Uzun zaman oldu görüşmeyeli nasılsın?' Suguro gülümsedi 'Harika sen nasılsın peki?' Ai ile Suguro ne zaman tanıştı ki? Ai Suguro'yu çekiştirmeye başladı. 'Gel senle dans edelim. Hem üçüzlerin hiç biri kabul etmedi bunda onları geçersin.' Suguro kafasını salladı ve Ai yi takip etmeye başladı. 'Üçüzleri yeneceksem varım. Hem uzun zaman olmuştu.'
Beynimdeki 2. soru işareti de ortaya böyle çıktı. Uzun zaman derken? Haruka hariç hepimiz ikiliye baktık. 'E bunlar birbiri nasıl tanıyorlar?' Erika bana baktı. "İnan bende bilmiyorum." Şaşkınlık ile peşinden gitmeye başladık.
Ai gülümseyerek şarkı çalanların yanına gitti onlar ile konuştu, mikrofonu aldı. Arkadaşlarının bir ikisi ile konuştu ve ortaya bir masa koydular. Bize bir gülümseme sundu ardından. Müzik çalanlara baktı kafasını olumlu anlamda salladı.
Şarkı: BIBI - Bam Yang Gang
(İzlemek isterseniz Mbc kpop hali)Ai şarkıyı söylemeye başladı. Arada bize bakıp gülümsüyordu. Dans basitti neredeyse hiç hareket etmiyordu. Ryu bana baktı. 'Nasıl bu kadar iyi Korece biliyor yada söylüyor?' Demek ki bunu söylemeyi unutmuş. "O yarı koreli de o yüzden." Bana tip tip baktı. 'Hiç bahsetmedi.' Gülümsedim. "Pek o konu hakkında konuşmayı sevmez." Kafasını olumlu anlamda salladı daha sonra dans eden Ai ile Suguro ya baktı. Kısa bir dans yaptılar ve şarkı bitince mikrofonu bırakıp Suguro'yu alıp yanımıza geldi.
Bana baktı 'Biz biraz gezicez geliyor musunuz?' Bizimkilere baktım onlar da kabul etti. Ai Suguro'nun koluna girdi diğer koluna da Haruka. Konuşarak ilerlemeye devam ettiler.
Ouzou Ryu'nun yanına gitti ve gülmeye başladı. 'Kardeşim sanırım pabucun dama atıldı' Ryu Ouzou'ya sert bir bakış attı. 'Diğer pabuç nereye gidecek görmek ister misin?' Ouzou gülümsedi. 'Tabi ki de hayır.' 'İyi o zaman sus.'
Ai bana baktım. 'Şimdi biz farklı takımlarda rakip olucaz demi Suguro. Üzüldüm. Neyse yine de acıma yoksa seni mahvederim.' Suguro güldü. 'Tabi ki biliyorum. Ama benim de gitmem lazım antreman var. Üzgünüm daha sonra buluşuruz.' Eğildi Ai aynı şekilde eğildi. 'A numaramı veriyim.' Suguro'nun telefonnunu aldı ve numarasını yazıp verdi. 'Yazarsan dönerim iyi çalışmalar.' Gülümsedi ve giden Suguro'nun ardından elini salladı.
Bana döndü ve bir marketi gösterdi. Kısa bir iç çektim ve Ai'ye baktım. "Tamam git istediğini al." Bana sarıldı ve göz kırptı. 'Sen harika bi kuzensin.' Ryu'nun kolundan çekti ve Haruka ile içeri girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL/Victor Kickoff
FanfictionÜniversiteye başlamadan önce harika bir takımım vardı. Onların hepsiyle tekrar buluşmak için her zaman antreman yaptığımız küçük ama içinde çok büyük anılar biriktirdiğimiz o küçük parka. Beraber oynadığımız günleri özlemiştim. Aslında iletişimimiz...