5

110 12 2
                                    

-Mi a csuda történt?-tette fel a kérdést a magához térő szőke.

-Jogosan teszed fel a kérdést, viszont hiába nézel rám, én nem adhatok választ. Jungkook barátod viszont annál inkább. Ugye Jeonguk?-sunyi mosollyal az arcán összefűzte maga előtt a kezeit.

Mint aki élvezi a kialakult helyzetet. Valószínűleg így is volt.

-Kuss legyen Airo! Jimin neked meg mindent elmagyarázok, csak hallgass végig.

Jimin nem ellenkezett, csendben maradt, bàr látszott hogy fél valamitől.
Jungkook közelebb férkőzött, gyöngéden megragadta Jimin szabad kezét és az ölébe húzta.

-Megharaptalak. Ő itt Airo, vámpír mint én.-súgta oda neki halkan.

Airo erre csak felhorkantott, mint aki szebb jelenetre számított.

-Hát ennél nyersebben te sem fogalmazhatnál fiam! Mondták már neked, hogy létezik a könyörületes beszéd?-csapott rá mindkét térdére majd felkelt a helyéről hogy aztán Jimin elé guggoljon.

-Airo vagyok drága virágszál. Kegyed eléggé gyönyörű ember létére. Megengedi?-emelte fel Jimin törékeny kézfejét és csókot lehelt rá.

Jimin ámult, és bámult a különleges bánásmód miatt, amit feléje tanúsított ez az idegen. Jungkook pedig meredten bámulta a jelenetet, mint aki mindjárt kitépi Airo torkát.

-Na jó, elég legyen! Senki nem kér a maga nyáltól csöpögő jelenetére.-lökte el a férfit aki mindenki meglepetésére jó pár métert csúszott arrébb, majd ütközött neki a háta az egyik szék lábának.

-Jungkook!-Jimin mintha meglepetten és haragosan szólította volna meg a barátját.

-Nyugalom Jimin, vámpírok vagyunk, így néha az erőnk uralkodik rajtunk és nem tudjuk bemérni azt a megfelelő erőkifejtést.-felegyenesedett majd győztes mosollyal nézett feléjük.

-Most mit vigyorogsz?-Jungkook komor kifejezéssel bámulta Airo-t.

-Majd még találkozunk, barátom.-ingatta meg a fejét aztán kámforrá vált.

A Vampire's Love : JikookWhere stories live. Discover now