Jimin kezdte megunni a időzést, ennek következtében rávette magát arra, hogy felkeljen és kimenjen teát főzni. Arra gondolt, most milyen jól esne neki egy bögre frissen főzött tea.
Nem mondott semmit miközben elhaladt Jungkook mellett, aki csak meredten bámult a semmibe. Miért is mondana neki bármit is?
Nyakán, ahol megharapták, érzett valamiféle húzódást, pont olyasmit amikor egy seb gyógyul befelé, viszont nem mert hozzányúlni, ki tudja mennyire fertőződik el.
Míg az átlátszó vízbe beledobta a teafiltert, az szép lassan elkezdett elszíneződni meggy színűre.
Jimin azonnal Jungkook-ra gondolt.Vámpír lett.
Ez akkor is annyira nonszensz.
Hiszen gyakorlatilag egy mesébe illő szereplő is lehetne.
-Jungkookah, kérsz teát?-kiáltott Jimin picit hátra döntve a fejét.
Másodpercek csigalassúsággal teltek el míg végül motoszkálás hallatszott a másik irányból.Egyszeriben Jungkook teljes valója termett a háta mögött. Igéző szemeivel fixírozta Jimin sápadt arcát, aki amint felfogja mi történt, dühében megfordul, és vállára csap a másiknak.
-Te megőrültél? Szándékodban áll rámhozni a szívrohamot?-háborodott fel.
Jungkook elmosolyodott. Hosszú idő után újra mosoly táncolt ajkain.
-Ugyan, dehogy. Nem tennék ilyet, mellesleg a szíved a helyén van, hallom amint vért pumpál a testedben.-mondta elmélázott hangon, mint aki nem teljesen van itt. Teljesen másutt járt.
-Igazán? Ha már ilyen jó füled van, legyen jó kezed is, és hozd ide a citromot..-fordult el zavartan Jimin, inkább bámulta a teáskannát.
Jungkook fel kuncogott, egyszeriben termett a hűtő előtt és tette oda Jimin elé a pultra, majd annak nekitámasztotta magát.
-Tessék, itt a citrom amit kértél.-fölényesen mosolygott, imádta Jimin reakcióját.
-Felvágós, hülye vámpír.-morogta az orra alatt.
YOU ARE READING
A Vampire's Love : Jikook
VampireJungkook egy pillanatra elgondolkodott. -Igen. Vagyis olyan furán érzem magamat, olyan...hogy mondjam...erősebbnek.-végül felemelte a kezét amit Jimin megragadott és tenyerébe zárt.