4

90 12 1
                                    

-Kezdésképpen elárulhatná a nevét is, ha màr beinvitáltam magát az otthonomba.-szúrta oda Jungkook az idegen férfinak aki már nem volt orvosi köpenyben, hanem egyszerű zöld póló, fekete farmerral. Semmi különleges nem volt a férfin, kivéve hogy azok a hatalmas fekete szemei, nem túl biztatóan meredtek a fiúra.
Jungkook lefektette Jimint és rögvest leült a lábához, a kanapé màr nem volt elég nagy hármójuknak így a férfi leült a szemközti egyszemélyes székre.

-Akio a nevem. 1937-ben részt vettem a nankingi mészárláson. Na az nagyon durva volt. A japán császári hadsereg egyik katonája voltam. Ott aztán annyi vért ittam...

Jungkook hirtelen közbe szakította a beszédet.

-Elég legyen a történelem órából. Maga most nem azért van itt! Miért lettem olyan mint maga? Ha?-dühödten már már reszketve tette fel azokat a kérdéseket.

Akio felhorkantott.

-Olyan mint én? Úgy érted vámpír. Mondd csak ki nyugodtan.-kuncogott, s beletúrt vörös hajába.

-Nem érdekel.-mondta közönyösen és folytatta is volna ha Jimin nem kezd el ébredezni.

Jungkook azonnal az arcára pillanatott, viszont a figyelmét elterelte egy az arcáról legördülő izzadságcsepp.

-Jimin!-kiáltotta, azonnal mellette termett, észre sem véve milyen nagy sebességgel tette meg az oda vezető rövidke kis utat.

-A mi kis Csipkerózsikánk is visszatért, micsoda meglepetés!-kurjantott fel Akio önfeledten.

A Vampire's Love : JikookWhere stories live. Discover now