Amíg Jimin elment dolgozni, hiszen hétvégén mindig azt teszi, előtte még Jungkook orrára kötötte, hogy nem akar olyat hallani egy hírcsatornától sem, miszerint valaki, vagy valami vérfürdőt rendezett a belváros szívében.
Jungkook erre csak elmosolyodott és arcon csókolta a megilletődött Jimin-t, majd megnyugtatta, hogy ő kizárólag csak belőle hajlandó táplálkozni, senki más vérét nem akarja megcsapolni.Ezek után Jungkook egész nap arra törekedett hogy hasznossá tegye magát valahogy.
Takarított, és meglepő módon arra eszmélt fel, hogy kevésbé fárad el mint amikor ember volt. A nap végére fáradtabb lett, viszont még így is képes lett volna egy autót is le emelni valakiről.
Éppen kint az udvaron szerelte meg azt a gumicsövet amire Jimin mindig panaszkodott amiért lyukas. Nem volt nehéz dolga, állapította meg, ám ekkor fehér szöszök kezdtek hullani az égből.
Havazik.
Jungkook udvarát félóra alatt vékony fehér hóréteg takarta. A tornácon várt Jimin-re, meglehetősen jól érezte magát a hidegben. Pólóban volt, viszont egyáltalán nem érezte a hideg maró érzését. Helyette kényelmesen elhelyezkedett az egyik székben, hogy ott aztán rálásson az utcára.Már lassan két óra is eltelt, Jimin ekkor jelent meg a kapuban, vékony valója teljesen feketébe burkolózott, még mindig havazott, és egyre jobban gyűlt össze a hó.
Jimin meglepődött aztán mérges lett, mert a felelőtlen Jungkook csak egy szál pólóban aludt a széken.
-Ezt nem hiszem el!-mérgelődött, hajából csöpögött a víz, egyenesen Jungkook arcára aki jelét sem adta hogy ébren lenne.
Viszont egy valami szemet szúrt Jimin-nek, Jungkook pontosan olyan arcszíne volt mint a hó az udvar fűjén. Meredt teste, nem emelkedő és süllyedő mellkasa aggodalomra adott okot a szőke fiúnak.
-Jungkookah!
Semmi nem történt. Ugyan olyan élettelen volt.
-Hé! Ébredj!-pofozgatta gyengéden, majd egyre erősebben.
YOU ARE READING
A Vampire's Love : Jikook
VampireJungkook egy pillanatra elgondolkodott. -Igen. Vagyis olyan furán érzem magamat, olyan...hogy mondjam...erősebbnek.-végül felemelte a kezét amit Jimin megragadott és tenyerébe zárt.