Bölüme geçmeden önce küçük bir hatırlatma yapayım:
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
Keyifli okumalar dilerim.
•••
Sezen Aksu-Kurşuni Renkler•••
•••
Asya boş ve karanlık sokakta hızla ilerlerken bir an önce eve ulaşmayı diliyordu. Ödev için onu alıkoyan öğretmeni yüzünden servisi kaçırmış ve kışın zaten hava erken karardığından iyiyce karanlığa kalmıştı.
Arkadan gelen köpek sesleriyle gözleri irileşen küçük kız ne yapacağını bilemeden karlı yolda koşmaya başladı. Arkasına anlık bir bakış attığında bir köpek sürüsünün peşi sıra geldiğini görmek kaçmanın onları ne kadar körüklediğini ve yaptığı hatayı farketmesine sebep olsa da koşmaktan başka çaresi yoktu.
Bir yandan soğuk bir yandan koşmak nefesini giderek daraltırken enerjisinin giderek tükendiğini hissetti. Yavaş yavaş gözünün önünü benekler kaplarken bir anda kolundan çekilmesiyle çığlık atacakken ağzına bir el kapanmış ve dudaklarına getirdiği işaret parmağıyla bir hemşire edasıyla susmasını söylüyordu.
Göğüs kafesini hızla inip kalkarken mavilerinden bir damla yavaşça akmış karşısındaki çocuğun soğuktan üşümüş olan ellerine bulaşmıştı.
Ali Han anlık afallamayla ve oldukça uzaklaşan köpek sesleriyle ellerini kızın yüzünden çekti.
-İyi misin?
Asya duyduğu zarif sesle başını kaldırdı ve karşısındaki çocuğu ilk kez dikkatli inceledi. Gözleri küçük kalbinde bir yeri titretirken o an bunu anlamasa da,bu gözleri ömrü boyunca unutamayacağını bilmese de garip hissetmişti.
Soğuktan kızaran burnunu çekip konuştu.
-Teşekkür ederim. Beni kurtardığın için..
Ali Han karşısındaki saçları şapkasından taşmış olan kızın saçını başını düzeltmesini izledi. Bordo örgü şapkasını başından sıyırdığında rüzgarda ucuşan sarı saçlara dikkatle baktığını sonradan farkedip silkelendi ve bir adım geriye gidip konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnkisar-ı Hayal
Roman d'amourBen salak gibi bir yıldır kendimi kandırdım biliyor musun? Dedim ki bu adamın yapısı soğuk.. Ben,ben gerçekten gerizekalıymışım biliyor musun? Dünyanın en büyük aptalıymışım. Daha gözümün önündekini göremezken.. Esefle gözlerimi kapadım. ••• Tüm h...