Tuana naz:22 yaşında akıllı üniversite son sınıf öğrencisi hukuk okuyor akıllı güzel bir bakanın dönüp bir daha baktığı bir kız annesi ile yaşıyor babası yok en yakın arkadaşı Alisa okulda zorbalığa maruz kalıyor bugüne kadar sevgilisi olmamıştır.
Çağan efe :23 yaşında oda üniversite son sınıf öğrencisi mimarlık okuyor babası üniversitessenin sahibi fazlası ile fesat biri bu zamana kadar önüne gelen her kızla yatmıştır sayısız flörtü olmuştur okulun en yakışıklısı herkes onun peşinde ama o ilgilenmez zoru sever zorba biri herkes çekinir ondan okulun sahibinin oğlu sonuçta icmeyi sever babası ile yaşıyor annesini kaybetmiş en yakın arkadaşı okulun diğer yakışıklısı arda
Alisa:21 yaşında moda öğrencisi üniversite son sınıf akıllı güzel masum ve saf biridir ama oldukça güzel bir kızdır anne ve babasını küçük yaşında kaybetmiş yetimhanede büyümüştür sürekli zorbalığa maruz kalıyor karakteri gereği karşı çıkmıyor korkuyor en yakını daha doğrusu tek yakını naz.
Arda:22 yaşında oda mimarlık okuyor Çağanla aynı sınıfta üniversite son sınıf öğrencisi yakışıklı oda çağan gibi bad boy ateş gibi oldukça fesat okuldaki çoğu kızla beraber olmuşlardır içmeyi çok sever okuldaki insanlara zorbalık yaparak kızlarla takılarak eğlenirler ama gözüne birini kestirmiş arda (alisayi) elde etmek için uğraşıyor anneme babası yurt dışında yılda bir kaç kez görüşürler.
Özge:44 yaşında nazın annesi kızını çok seviyor seneler önce kocası tarafından terk edilmiştir. Bu yüzden erkeklere güvenmez çok despot bir kadındır insanların üzerinde hakimiyet kurmaktan zevk alır aşırı dominant bir tarafı da vardır kızını erkeklerden uzak tutmak ister hiç erkeğe güvenmez daha önce yaşadığı acıları üzüntüleri kızı yaşasın istemez.
Burak:45 yaşında Çağanin babası oglunuyla pek alakadar olmaz ama sever Çağani bir şirketi ve okulu var Çağanin okuduğu üniversitenin sahibi karısını yıllar önce kaybetmiş pek aşkla işi olan biri değildir yada karşısına onu etkileyecek bir kadın çıkmadığı için hayatında 15 yıldır kimse olmamıştır.