Sabah erkenden uyandım zaten gece bir kaç kez kalkmıştım huzursuz olunca uyku da pek tutmuyordu beni Yataktan kalkıp banyoya gittim musluğu açıp elimi yüzümü yıkadım havluya kuruladıktan sonra banyodan çıktım
Dolabın önüne gelip kapaklarını açtım ne giyeceğim diye bakinmaya başladım keyfim olmadığı için siyah giyinmeye karar verdim siyah düz bir elbise seçtim uzun siyah kapalı bir elbiseydi ama ne zaman giysem vücut hatlarımı net bir şekilde ortaya çıkartıyordu
Elbiseyi giydikten sonra şişmiş yüzümü toparlamak amacıyla makyaj masasına oturdum bir kaç malzeme sürdükten sonra parfüm sıkıp kalktım topuklu ayakkabı pek sık giyen biri olmadığım için beyaz yüksek tavan spor ayakkabılarımı giyip odadan çıktım aşağı indim
Annem mutfakta kahvaltı hazırlamış kahve içiyordu pek kahvaltı etmezdi zaten benim için hazırlardı okuldan kaydımı almadan önce annemle konuşmam lazımdı gidip masaya oturdum annemin bakışları bana döndü
Naz gelince ona baktım tebessüm ettim "günaydın güzeller güzelim"
Bende karşılık olarak anneme gülümsedim "anne vaktin varsa seninle bir şey konuşmak istiyorum"
Elimdeki kahve fincanını masanın üzerine bıraktım "konu önemli sanırım....seni dinliyorum annecim"
"Anne ben" derin bir nefes aldım bana merakla bakan anneme baktım masanın altında elimle oynuyordum konuya nasıl gireceğimi bilmiyordum
Masanın altında eliyle oynadığını fark ettim ellerini tuttum "söyle kızım ne oldu hem ellerinle oynadığına göre benim karşı çıkacağım kızacağımdan korktuğun bir şey söyleyeceksin...doğru mu"
"Doğru" başımı eğdim en iyisi söyleyip kurtulmaktı "biz dün alisayla konuştuk ve bir karar aldık anne"
"Hmm" bakalım ne gelecek "neymiş bu aldığınız karar söyle bakalım"
Anne biz.... biz okulumuza başka bir yerde devam etmek istiyoruz
Nasıl yani naz o ne demek nerde devam etmek istiyorsunuz?
Anne bu okulda bazı sorunlar var önemli bir şey değil daha çok Alisa ile alakalı bizde p yüzden okul değiştirmek istiyoruz zaten İzmir'de okumayı hayal etmiştik burda tutturamazsak diye şimdi ise yatak geçişle oraya geçmek istiyoruz.
Naz asla beni bırakıp gidecek biri değildi yani her ne olursa olsun benimle kalmak isterdi belliki ciddi bir şey ve gitmek istiyor zaten bunca zaman sıktım sert yetiştirdim şimdi ise her şey değişti"tamam kızım kararına saygı duyacağım gitmek istiyorsun madem git ama okulu aksatmak yok o diploma alınacak anlaştık mı "
Anneme sarıldım"tamam annecim söz getireceğim o diplomayı sana" geri çekildim anneme baktım hafiften yüzüm düştü"sen ne yapacaksın peki tek başına sende bizimle gelsen olmaz mı anne"
"Naz aslında bende seninle bu konuyu konuşmak istiyorum" bana meraklı gözlerle bakıyordu derin bir nefes aldım"ben biriyle tanıştım"
Nasıl yani kimle tanıştın anlamadım anne?
1 yılı geçti şirket işleri vasıtasıyla tanıştık adı Berkay çok iyi biri bizde çok iyi anlaştık o eşini kaybetmiş seneler önce benimde ayrıldığımı biliyordu yani biz görüşüyorduk bir süredir
Şok içinde anneme bakıyordum mutlu olduğu belliydi o mutluysa elbet bende mutluyum "çok sevindim annecim ama çokta şaşırdım açıkçası"
"Yani açıkçası bende biraz şaşkınım bu duruma ve" parmağımı gösterdim"evlenme teklifi etti dün akşam bana"
"Ne" şok içinde annemin parmağındaki kafam kadar olan yüzüğe bakıyordum"ciddi misin sen anne"
"Evet" dedim gülümseyerek"sana söylemedim bu zamana kadar evet ama tepkinden korktum ve duygulardan emin olmak istedim ....eee ne diyorsun bu işe kızım"
Gülümsedim"evlilik ne zaman diyorum"
Bende güldüm "sade bir nikah yapacağız onunda bir oğlu var oda onunla konuşsun sonra sade bir nikahla eş olacağız işte ve ben ona taşınacağım sende döndükten sonra bizimle kalırsın olur mu?"
Annemin yanağını öptüm"sen nasıl istersen öyle olsun annecim görüşüne göre ben nikahta olamayacağım yani daha belli değil gerçi belki olmazsa mecbur burdan devam edeceğim ama olsun em kötü alisaya tanışınırım"
Naz saçmalama olmaz eğer rahatsız olursan ben evlenmem merak etme benim için sen daha önemlisin kızım
Annemin mutlu olduğunu farkındaydım seneler sonra ilk defa bu kadar mutluydu "tamam annecim eğer gitmez kalırsam yaşarım sizinle merak etme"
"Oy güzel kızım benim" iki yanağını da öptüm
"Neyse annem ben çıkıyorum hadi bay" ayağa kalkıp yanağını öptüm
"Görüşüyoruz güzel kızım" naz çıkınca bende çantamı alıp evden çıktım arabama binip şirkete sürdüm
Evden çıkıp taksiye bindim okula doğru gitmeye başladım.
********************