16 bölüm (küçük ödüller)

594 26 3
                                    

Dersim bitmişti kitaplarımı çantamın içine atıp amfiden çıktım bahçeye çıktığımda Çağanin etrafını kızlar sarmıştı yok öldürürüm ben bunları kenarda Alisa ve ardayı gördüm konuşuyorlardı sinirle efenin olduğu yere yürümeye başladım gelince tam önünde durup yüzünü avuçladım aynı hızla d.y kısa bir süre sonra geri çekildim efe mal mal yüzüme bakıyordu "bin arabaya hemen"

"Ha şey tamam" gidip arabaya bindim

Alisa ve Arda'nın olduğu tarafa döndüm şok içinde ikiside buraya bakıyordu aslında bütün okul şok içinde bu tarafa bakıyordu Alisa ve ardaya göz kırptım arabaya bindim "sür bakalım şu arabayı efe bey"

"Tamam" sürmeye başladım hala mal mal duruyordum olayın şokunu atlatmaya çalıyordum "sen demin bütün okulun önünde beni mi öptün" o an aklıma gelen şeyle kaşlarımı çatarak naza baktım "sen demin bana emir mi verdin"

Sinsice güldüm "evet...hem ben sana emir versem yapmaz mısınız efe beycim"

Tabiki yapmam naz kimsenin dediğini yapmam ben kimse bana hiç bir şey yaptıramaz ben istemediğim sürece

"Hmm öyle diyorsun yani" kollarımı önümde birbirine bağladım "peki benim dediklerimi yapman şartıyla sana ödüller versem...yinede yapmaz mısınız efe beycim"

Arabayı sağa çekip naza döndüm "ne tür bir ödülden bahsediyoruz biz acaba güzelim"

Dudaklarımı ıslattım "ne tür bir ödül istersin"

Bütün gece altımda inim inim inletirsem çektiğin acıyla altımda mahvedersem neden olmasın güzelim

Yutkundum "öyle diyorsun yani"

Elimi açıkta olan bacağına koyup okşamaya başladım "hı hı" elimi eteğin içine soktum kilodunun üstünden okşamaya başladım "bu verdiğin emirin cezasını bu gece kesmeliyiz bence"

Kaşlarım havalandı "rüyanda görürsün çünkü bu gece çok yorgunum sadece sarılıp uyuyabiliriz ama olmaz dersen ben eve gidim efecim"

Elimi beline sarıp kaldırdım çekip kucağıma tam erkekliğimin üstüne oturttum "sen ol nasıl olursan ol nazım"

Ellerimi boynuna doladım boynuna yaklaşıp öpmeye başladım "beni sadece zevklerin uğruna mı kullanıyorsun"

Nasıl yani anlamadım

Çok açık bir soru efe beni bir seks objesi olarak mı görüyorsun yoksa...be bilim işte beni ne olarak görüyorsun neden yanındayım mesela ben şu an

Derin bir nefes aldım "bilmiyorum...yani karışık şu an benim için her şey seninle ilgili düşüncem hayalim planlarım ne inan bende bilmiyorum"

Yüzüm düşmüştü bu belirsizlik bize iyi gelmeyecekti "peki hadi gidelim mi artik"

Naz kucağımdan kalkıp yerine oturmuştu "olur" arabayı sürmeye başladım dağ evine doğru gidiyordum

*************

arkadaşk (Bitti...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin