Bölüm 2

830 27 0
                                    

Gel zaman,git zaman yarışmacılar elendi ve takımlardaki isimler şöyle oldu:
Ünlüler-
Anıl
Merve Aydın
Serenay
Berna
Pascal
Gönüllüler-
Hilmicem
Sahra
Turabi
Begüm
Hasan
Ve Merve Aydın ve Anıl, Sahra ve Turabi, Serenay ve Hilmicem, Berna ve Pascal birbirlerine aşıktılar. Begüm de Hilmicem'e sırılsıklam aşıktı. Fakat Hilmicem ve Serenay birbirlerine karşı bazı duygular hissediyorlardı. Begüm,Hasan'a da aşıktı. Begüm hangisi olursa diye düşünüyordu. Birgün ödül oyunu vardı ve Serenay-Begüm yarışıyordu. Serenay kazandı. Serenay: "Annem için" diye bağırdı. Ve ünlülerin bench'ine doğru yürümeye başladı. Ve Turabi'nin Hilmicem'e bak seninki geliyor diye fısıldadığını duydu. Hilmicem, Serenay'a büyülenmiş gibi bakıyordu. Serenay çok mutlu oldu o gün içi kıpır kıpırdı. Adaya gelince Hilmicem bi gelir misin dedi. Sen dedi bana karşı bazı duygular mı hissediyorsun? Hilmicem ise; Imm şey dedi ve Serenay'ı kenarı çekti ardından onu deliler gibi öpmeye öpmeye başladı. Serenay ne olduğunun farkına varamadı ilk önce. Sonra o da gülümsemeye başladı. Hilmicem de sanki omuzlarından bir yük kalmış ve de hoşuna gittiği için bir ohh çekti. Ve Serenay, ben sana deli gibi aşığım dedi. Serenay da ben de sana deli gibi aşığım dedi. Ve kendi barakalarına geçtiler. O gece ikisi de sevinçten uyuyamadılar. Ve ertesi gün çok güzel bir güne başlayacaklardı...

Survivor All StarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin